Skip to main content

DATABASE. 100.000 de euro cifră de afaceri. Primul an de Champions, agenția de digital pentru magazine online de fashion

 
DATABASE. 100.000 de euro cifră de afaceri. Primul an de Champions, agenția de digital pentru magazine online de fashion

PAGINADEMEDIA DATABASE. Champaigns, agenție de performance marketing dedicată magazinelor online de fashion și lifestyle din România, anunță rezultatele primului an de activitate.

Publicitate

Pentru anul 2018, compania estimează o cifră de afaceri de 100.000 de euro, de cinci ori mai mare în comparație cu 2017.

Rezultatele se datorează în primul rând extinderii portofoliului de clienți, atât cu branduri consacrate, cât și cu start-upuri. De asemenea, vectorii de creștere au fost susținuți de extinderea echipei și de diversificarea gamei de servicii oferite: Champaigns oferă servicii de PPC Marketing, Social Media Marketing, E-mail Marketing, Programare și Design.

Adelina Oprea, fondatoarea Champaigns:

„Primul an ca antreprenor a fost ca un roller coaster: întâlnire cu mulți oameni noi, multe cifre de analizat, interviuri de angajare, căutare spațiu pentru agenție și multe altele. Creșterea mă bucură în special pentru că validează faptul că facem treabă bună, iar pentru un start-up, acest lucru înseamnă enorm.

Pe măsură ce te dezvolți, e firesc să te lovești de ups & downs, iar eu am învățat să percep aceste lucruri ca provocări. Următorul an este dedicat consolidării poziției pe piața din România”.

Pentru a marca aniversarea de un an, Champaigns a lansat un tool de raportare pentru campaniile Facebook Ads, disponibil în mod gratuit pe site-ul agenției. Este construit special pentru magazinele online și analizează cele mai importante KPI-uri: Costuri vs Venituri, CPA și număr de comenzi.

De asemenea, tool-ul calculează automat rezultatele celor mai eficiente campanii în perioada specificată de client, afișând toate detaliile privind segmentele pe care sunt generate cele mai bune rezultate.

Analizând cifrele din raport, posesorii de magazine online sau oamenii de marketing pot cunoaște mai bine publicul-țintă, astfel încât să sporească performanța campaniilor de Facebook rulate.

Investiția inițială în Champaigns a fost de 5.000 de euro, cea mai mare parte din sumă fiind alocată pentru strategia de brand și branding. Strategia pe termen lung a companiei include o extindere la nivel european și global în următorii ani.

Despre Champaigns

Agenția Champaigns este fondată de Adelina Oprea, specializată în Marketing și în dezvoltarea prezenței online a magazinelor. Cea mai mare parte din activitatea ei a fost derulată în cadrul magazinelor online de fashion din România, de unde și experiența și capacitatea de a identifica nevoile unor astfel de afaceri.

În prezent, portofoliul Champaigns include branduri precum Kalapod (pentru piețele din România, Bulgaria, Ungaria și Grecia), ZorileStore, Sandalandala, TGH Fashion, Biensavvy și Retro Boutique. 

Ce este Paginademedia Database:

Pachetul Database este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar și din alte câmpuri de activitate.

În secțiunea Database sunt prezentate detaliat serviciile companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât și free-lancerilor care doresc să își promoveze serviciile pe care le oferă.

Secțiunea Paginademedia Database este vizibilă în Home-Page, iar companiile prezente sunt afișate alternativ, la fiecare refresh al site-ului. Toate prezentările sunt listate în categoria Paginademedia Database.

Lista completă a companiilor din secțiunea Paginademedia Database, aici.

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu