
Jysk, lanțul de magazine de mobilă de origine scandinavă, este noul client al agenției GMP PR. Potrivit reprezentanților companiei, agenția se va ocupa de strategia pentru recrutarea noilor angajați și fidelizarea celor existenți, cât și pentru viitoarele deschideri de magazine.
Prima campanie dezvoltată pentru client vizează recrutarea de personal și stă sub sloganul: Joburi pe stil scandinav. Discursul este construit pe eventualele beneficii pe care le-ar avea un viitor angajat Jysk.
Campania s-a materializat și într-un videoclip de promovare care a fost postat pe pagina de Facebook a companiei. Mesajul spotului este că Jysk caută oameni "care împărtășesc valorile culturii scandinave"
"Obiectivul JYSK este deschiderea a peste 100 de magazine în România până în anul 2020. Până la finalul lui 2018 sunt planificate cel puțin cinci deschideri de magazine."
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii