Skip to main content

Animal Planet își schimbă „blana”. Cum arată noul logo al postului TV?

 
Animal Planet își schimbă „blana”. Cum arată noul logo al postului TV?

Postul de televiziune Animal Planet se îmbracă în haine noi, de la finalul lunii viitoare. Este vorba despre cea mai mare schimbare prin care trece canalul. Mutarea va fi vizibilă de la finalul lunii, anunță reprezentanții postului.

Publicitate

Mai exact, se va vedea în Statele Unite și Marea Britanie din 28 octombrie, iar în prima parte a anului 2019 schimbarea se va aplica și celorlalte țări unde se vede postul TV. 

Sigla și grafica se schimbă radical. Elefantul de pe siglă devine piesa principală și trece de la culoarea verde la albastru. Logo-ul va fi însoțit de numele Animal Planet, care va fi scris cu negru. 

În aceeași zi, postul va lansa premiera globală a seriei australiene Crikey! It's the Irwins, menționează sursa citată.

Producția urmărește aventurile familiei lui Steve Irwin, "vânătorul de crocodili". Acesta și-a pierdut viața în 2006, când a fost înțepat de o pisică de mare. 

Susanna Dinnage, președintele global al Animal Planet, și-a pus amprenta pe noile schimbări ale postului, însă și pe noile producții care vor intra pe post.  

"Noua serie de emisiuni, difuzate la nivel global, vor fi dedicate familiilor și îi va face pe membrii acestora să se gândească mai mult la problemele legate de mediu", spune Susanna Dinnage pentru Variety

Ultimul rebranding a avut loc în 2009, iar în 2010 compania a lansat campania de marketing "Surprisingly Human", care a apărut o periaodă sub siglă. 

Logo 2009: 

Printre primele logo-uri: 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • În opinia mea, cea mai bună variantă de logo a fost cea pe care au avut-o între 2006 și 2008, care este prezentată și în articol. Din 1996 și până în 2005, a mai suferit mici modificări: planeta din logo a fost, în timp, colorată cu mult mai mult albastru / textul a devenit alb și a primit un fundal verde, iar înainte era el verde și apărea direct pe imagine / sigla a fost lărgită puțin după 2006 și încadrată mai bine pe ecran.

    N-ar fi trebuit să renunțe la simbolurile cu elefantul și planeta Terra, care cred că au redat cel mai bine mesajul și ideea postului. Sigla de după 2009 a fost OK, însă lipsită de personalitate. În schimb, cea de-acum e o prostie: elefantul acela jucăuș dă impresia unui post pentru copii tip JimJam TV și nu văd rostul înlocuirii culorii verde, care trimitea cel mai bine cu gândul la natură.

Trimite un comentariu