Skip to main content

AUDIENŢE divertisment SEPTEMBRIE. Marile show-uri, start slab în audienţe, toamna aceasta. Visuri la cheie a încasat cea mai mare lovitură

 
AUDIENŢE divertisment SEPTEMBRIE. Marile show-uri, start slab în audienţe, toamna aceasta. Visuri la cheie a încasat cea mai mare lovitură

AUDIENŢE DIVERTISMENT. Posturile generaliste s-au înghesuit să lanseze grilele de la început de septembrie, însă audienţele au fost modeste. Chiar mai modeste decât anul trecut în septembrie, când afară a fost ceva mai frig, iar telespectatorii au stat mai mult la televizor.

Publicitate

Anul trecut, două show-uri de divertisment depăşeau pragul de 10 punct de rating pe publicul comercial, adică peste 450.000 de privitori. Anul acesta, tot în septembrie, nicio emisiune n-a mai reuşit această performanţă. După media lunară.

Care au fost totuşi cele mai urmărite show-uri ale lunii septembrie? Vocea de pe Pro TV, ajuns la sezonul opt, a avut audienţe apropiate de cele de anul trecut din septembrie, în ciuda schimbărilor din juriu.

Visurile la cheie s-au năruit. Show-ul de pe Pro TV, care anul trecut era cea mai urmărită emisiune de divertisment din România, pe toate targeturile, a ajuns în septembrie pe locurile trei şi patru, după Vocea Românie şi Ninja Warrior.

Paginademedia.ro prezintă cele mai urmărite emisiuni de divertisment ale lunii septembrie:

NAŢIONAL. Pro TV a avut luna trecută cele mai urmărite patru emisiuni de divertisment: Vocea României, Ninja Warrior, Gospodar fără pereche şi Visuri la cheie. Anul trecut, acelaşi Pro TV avea primele trei locuri, dar cu cifre ceva mai mari şi cu un clasament puţin modificat: Visuri la cheie, Gospodar fără perche şi Vocea României.

Ce s-a întâmplat? Pe lângă modificările echipei de la Visuri la cheie, care par să se simtă şi în audienţe mai mici, luna septembrie a fost mai caldă decât septembrie 2017, astfel că publicul a stat mai mult afară decât în casă.

Cea mai urmărită emisiune a Antenei 1, în septembrie, a fost Te cunosc de undeva, show care a luat o mică pauză în primăvară, după 12 sezoane consecutive (difuzate în fiecare primăvară şi toamnă). Puţin peste un milion de telespectatori a obţinut show-ul în fiecare minut.

Emisiunea este urmată de cel mai vizionat show de pe Kanal D, al doilea sezon din Exatlon, urmărit, în medie de puţin peste un milion de persoane.

URBAN. La oraşe, pe podiumul audienţelor intră două emisiuni de pe Pro TV şi una de pe Antena 1: Vocea României, Ninja Warrior, de pe Pro TV şi Te cunosc de undeva de pe Antena 1.

Show-ul de talente de pe Pro TV a avut o medie de 820.000 de telespectatori pe ediţie. A urmatNinja Warrior cu 620.000 de telespectatori, media.

COMERCIAL. Top trei al celor mai urmărite emisiuni de divertisment pe publicul comercial are trei producţii marca Pro TV: Vocea României, Ninja Warrior şi Visuri la cheie.

Dacă la oraşe şi la nivel naţional cea mai urmărită emisiune de pe Antena 1 a fost Te cunosc de undeva, pe publicul comercial lucrurile stau altfel: Insula iubirii este emisiunea de divertisment cu cele mai bune cifre pentru postul Intact. Reality show-ul a avut o medie de peste 250.000 de persoane pe ediţie. A fost uşor peste Gospodar fără pereche de pe Pro TV, un show care este un fel de Insula iubirii...mai de la ţară.

X Factor este a doua cea mai urmărită emisiune a Antenei 1, cu aproximativ 225.000 de privitori media. Anul trecut, X Factor, difuzat vinerea, avea audienţe uşor mai mari: aproape 290.000 media pe publicul comercial.

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în septembrie 2018, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg%
1 Vocea Romaniei Pro TV 1.454..000 8.1
2 Ninja Warrior Pro TV 1.258.000 7.0
3 Gospodar fara pereche Pro TV 1.235.000 6.9
4 Visuri la cheie Pro TV 1.112.000 6.2
5 Te cunosc de undeva (sez. 13) Antena 1 1.058.000 5.9
6 Exatlon (sez. 2) Kanal D 1.041.000 5.8
7 Next Star (sez. 9) Antena 1 916.000 5.1
8 X Factor (sez. 8) Antena 1 849.000 4.7
9 Ce spun romanii Pro TV 780.000 4.4
10 Temptation Island - Insula iubirii Antena 1 750.000 4.2
11 Ultimul trib Antena 1 639.000 3.6
12 Pe bune?! Pro TV 635.000 3.5
13 Ochii din umbra Kanal D 628.000 3.5
14 Acces Direct Antena 1 562.000 3.1
15 Schimb de mame Prima TV 524.000 2.9
16 Exatlon Rezumat Kanal D 505.000 2.8
17 Vulturii de noapte Kanal D 427.000 2.4
18 La Maruta Pro TV 423.000 2.4
19 Te vreau langa mine Kanal D 382.000 2.1
20 Xtra Night Show Antena 1 357.000 2.0

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în septembrie 2018, la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg%
1 Vocea Romaniei Pro TV 817.000 8.5
2 Ninja Warrior Pro TV 622.000 6.5
3 Te cunosc de undeva (sez. 13) Antena 1 601.000 6.3
4 Ce spun romanii Pro TV 537.000 5.6
5 Visuri la cheie Pro TV 534.000 5.6
6 Gospodar fara pereche Pro TV 505.000 5.3
7 X Factor (sez. 8) Antena 1 478.000 5.0
8 Next Star (sez. 9) Antena 1 457.000 4.8
9 Exatlon (sez. 2) Kanal D 427.000 4.4
10 Temptation Island - Insula iubirii Antena 1 422.000 4.4
11 Ultimul trib Antena 1 327.000 3.4
12 Pe bune?! Pro TV 324.000 3.4
13 Acces Direct Antena 1 285.000 3.0
14 Ochii din umbra Kanal D 233.000 2.4
15 VOI CU VOICU Antena 3 230.000 2.4
16 Exatlon Rezumat Kanal D 220.000 2.3
17 Schimb de mame Prima TV 204.000 2.1
18 Vulturii de noapte Kanal D 202.000 2.1
19 Xtra Night Show Antena 1 201.000 2.1
20 La Maruta Pro TV 194.000 2.0

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în septembrie 2018, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg%
1 Vocea Romaniei Pro TV 403.000 9.2
2 Ninja Warrior Pro TV 330.000 7.5
3 Visuri la cheie Pro TV 273.000 6.2
4 Temptation Island - Insula iubirii Antena 1 255.000 5.8
5 Gospodar fara pereche Pro TV 241.000 5.5
6 X Factor (sez. 8) Antena 1 225.000 5.1
7 Te cunosc de undeva (sez. 13) Antena 1 210.000 4.8
8 Ce spun romanii Pro TV 208.000 4.7
9 Pe bune?! Pro TV 182.000 4.1
10 Ultimul trib Antena 1 173.000 3.9
11 Exatlon (sez. 2) Kanal D 162.000 3.7
12 Next Star (sez. 9) Antena 1 133.000 3.0
13 Xtra Night Show Antena 1 118.000 2.7
14 Ochii din umbra Kanal D 99.000 2.3
15 Vulturii de noapte Kanal D 90.000 2.0
16 La Maruta Pro TV 85.000 1.9
17 APROPO TV Pro TV 84.000 1.9
18 AVENTURA CU 4 STELE Antena 1 84.000 1.9
19 Acces Direct Antena 1 83.000 1.9
20 Exatlon Rezumat Kanal D 82.000 1.9

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Citeşte şi:

DIVERTISMENT. Show-ul lunii septembrie? Nu, nu e Vocea României

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Din toate emisiunile pe comercial, doar "Vocea Romaniei" ce merita urmarita in prime-time. "Ninja Warrior" pe 2 ? Cred ca o sa mai fie un nou sezon la anul.
    "Visuri la cheie" si "Gospodar fara pereche", la revedere...

    Nu au prins top 20 pe comercial emisiunile de dimineata ? Gen "Neata cu Razvan si Dani", "Prietenii de la 11", "Vorbeste lumea". Vad ca nici emisiunea lui Teo de pe "Kanal D" nu apare.

    Oricum, luna septembrie a fost calda; de aici audiente destul de mici fata de anul trecut. Si in octombrie, la fel.
  • O sa tot scada audientele tv pentru ca, incet dar sigur, televiziunea clasica va fi inghitita de online. Netflix, HBO GO s.a. castiga tot mai mult teren.
  • Mă bucur pentru "Te cunosc de undeva". Sper să continue și la anul cu sezonul 14,15 etc.
  • Audiente slabe in septembrie fata de anul trecut. Probabil si in urmatoarele doua luni vor fi la fel. Poate in decembrie sa mai creasca.
  • Eu cred ca Protv are trebui sa readuca in prim plan emisiunea “Dansez pt tine”, in formatul original “Bailando por un sueno”.
  • Ziceti voi ce vreti da Capatos are emisiunea dupa 23 si face audienta mai mare pe comercial decat Acces Direct, Maruta sau Mascaricii de Noapte.Daca Antena nu aduce schimbari in formate sau in emisiuni o sa se duca rau in jos.
  • Visuri la cheie,Gospodar fara pereche sunt stifturi, trebuie scoase din program repede!
  • Teo nu apare pe nicaieri, poate nu am vazut bine. Cand era la Pro ii nimicea pe totii
  • 8 Ce spun romanii Pro TV 208.000 4.7
    19 Acces Direct Antena 1 83.000 1.9
    ???
    Și eu care credeam ca e o lupta strânsă intre Cele doua emisiuni... însă Cabral nu are concurență :))
  • Nu se mai uita lumea la TV. Sunt atatea modalitati de a urmari ceea ce te intereseaza departe de TV. Tendinta se va accentua cu trecerea anilor. Televiziunea clasica va muri.
  • Pe comercial, audientele sunt ok pentru primele doua poziții, mediocre pentru 3-5, și horror pentru show-urile de prime time clasate mai jos de 6. Toate televiziunile cred ca sunt ingrojorate de începutul ăsta slab.
  • Ma bucur pentru emisiunea lui Cabral , este muuuult peste Acces in ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, , si in al doilea rand Ninja este peste Exatlon, Razvan sau mile oricum sunteti aceeasi, sa nu faceti indigestie
  • e o scadere a pietei pe toate targeturi le din ce vad ,iar octombrie nu va arata nici el mai bine ....

Trimite un comentariu

sus