Skip to main content

AUDIENȚE. Fructul s-a văzut cel mai bine. Antena 1 a lăsat în urmă Visurile Pro TV

 
AUDIENȚE. Fructul s-a văzut cel mai bine. Antena 1 a lăsat în urmă Visurile Pro TV

AUDIENȚE. Serialul Fructul Oprit a pus Antena 1 în poziția de lider de audiență pe toate targeturile, într-o seară în care concurența difuza Visuri la Cheie (Pro TV), respectiv, Exatlon (Kanal D). 

Serialul dramatic al Antenei 1 a avut peste 1,3 milioane de telespectatori, media la nivel național, dintre care 650.000 de persoane erau de la orașe. 

Publicitate

Cifre bune pentru serial și pe publicul comercial: 330.000 de privitori și 7,5% rating, peste media postului în prime-time. Pro TV a avut poziția secundă, la mai bine de un punct de rating distanță de lider.  

Audienţa posturilor TV miercuri, 10 octombrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), la nivel NAŢIONAL

  National TV   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.356.000 7.6 16.9
2 Kanal D 1.086.000 6.1 13.6
3 Pro TV 1.033.000 5.8 12.9
4 National TV 471.000 2.6 5.9
5 Antena 3 460.000 2.6 5.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 10 octombrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 649.000 6.8 15.6
2 Pro TV 558.000 5.8 13.4
3 Kanal D 461.000 4.8 11.1
4 Antena 3 347.000 3.6 8.4
5 Romania TV 212.000 2.2 5.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 10 octombrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 332.000 7.5 22
2 Pro TV 273.000 6.2 18.1
3 Kanal D 179.000 4.1 11.9
4 National TV 74.000 1.7 4.9
5 Prima TV 48.000 1.1 3.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • "pai nu tu esti platit pt asta"
    "Mile" penibilule, raspunde la tot ce iti scriu. Nu mai devia subiectul.

    "Apropo, aseara "Pro 2" a prins top 5 pe comercial. "Happy Channel" nu. Nu incepi cu lauda ?"
  • am aflat pe surse ca dupa ce se va termina Fructul Oprit, Ruxandra Ion va incepe un nou proiect pentru Antena 1 si anume un nou serial romanesc intitulat Vaduvele
  • "vorbeste si de celalalt serial de la pro tv"
    "mile", pai si "Triplusec" e tot un serial mediocru, pe comercial (6,2) e aproape cat "Fructul Oprit" (6,6). Vezi aici:
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-seriale-septembrie-2018

    Sa nu mai zic de "pensionarii" serialului... "Fructul Oprit" are 6,4 pe national. Mediocrul "Triplusec" are 4,8.
    Dar vezi tu, "Triplusec" pe intervalul de difuzare reuseste sa fie peste cele doua emisiuni cu tema sportiva.

    Apropo, aseara "Pro 2" a prins top 5 pe comercial. "Happy Channel" nu. Nu incepi cu lauda ?
  • "meciurile romaniei nu sunt cine stie ce se pare , ma asteptam la peste 15"
    "mile", cand esti "de trei ori peste Antena 1"; e chiar bine. Si "Ultimul Trib" e mult mai scump ca meciul de aseara.

    "a fost buna aducerea producatoarei de la pro tv , serialul e peste primavara"
    Dar tot sub "Las Fierbinti". Vezi tu, serialul de pe "Pro TV", in unele zile face si dublu pe comercial fata de locul 2. "Fructul Oprit", nu prea... Si serialul nu e constant in audiente:
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-fructul-oprit-3-octombrie-2018
    Saptamana trecuta, diferenta de doar 0,3 pe comercial.
  • "pt o telenovela pe alocuri plictisitoare e super sa fie peste ninja protevist"
    Pai "telenovela pe alocuri plictisitoare" e cam slabuta. Nu trece de 10 puncte rating pe comercial ca "Las Fierbinti".

    Iar principalul rival al emisiunii "Ultimul Trib", "Ninja Warrior" e mereu peste pe comercial, aproape dublu. Aici e "buba".
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-ninja-warrior-30-septembrie
  • "pensionarul protevist"
    Sa nu mai zic de "Acces Direct"... Plin de "pensionari".
    Apropo, "Fructul Oprit" are rating 7,6 pe national si 7,5 pe comercial. Iar "Ce emisiuni batranicioase are pro tv" are rating 5,8 pe national si 6,2 pe comercial. Deci, unde sunt "pensionarii Pro TV" ?

    Mai bine ne spui ce a facut mult laudata ta emisiune "Ultimul Trib", de scriai pe aici ca e plina de vedete... Ca "rupe" tot.

Trimite un comentariu