Skip to main content

AUDIENŢE TV. Fiecare target, alt lider. Kanal D, lider în țară, Antena 1, la orașe, Pro TV, pe comercial

 
AUDIENŢE TV. Fiecare target, alt lider. Kanal D, lider în țară, Antena 1, la orașe, Pro TV, pe comercial

AUDIENȚE. Antena 1, Pro TV și Kanal D şi-au împărțit poziția de lider, sâmbătă seara. Kanal D a avut prima poziție la nivel național, Antena 1 a condus în mediul urban, în timp ce Pro TV a fost primul pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 și 49 de ani. 

Publicitate

Sâmbătă seara, Antena 1 a pus la bătaie show-ul transformărilor, Te cunosc de undeva, Kanal D, cu Exatlon, în timp ce Pro TV a avut pe intersecție producția Marcel, The Avengers, urmată de Victor Frankenstein.  

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de sâmbătă, 27 octombrie, pe intervalul Te cunosc de undeva (20.00-23.10): 

NAȚIONAL. Exatlonul Kanal D, care s-a intersectat integral cu Te cunosc de undeva, a fost urmărit de peste 1,2 milioane de persoane în fiecare minut. 

Antena 1 a avut poziția secundă, la o distanță de câteva zeci de mii de persoane. Pro TV a avut locul al treilea, la distanță de primele două, cu o medie de 870.000 de persoane. 

Top cinci la nivel național este completat de Romania TV și Antena 3. 

URBAN. Orașele au fost ale Antenei 1, cu show-ul Te cunosc de undeva, urmărit de peste 650.000 media. Kanal D, de pe poziția a doua s-a apropiat de 500.000 de persoane. Pro TV a fost al treilea. 

Digi Sport 1 a prins poziția a cincea. Postul a avut de la 21.00, la 23.00 meciul de Liga I FCSB - Voluntari.

COMERCIAL. De pe poziția a treia la nivel național și la orașe, Pro TV a fost lider pe comercial. Dintr-o medie de 450.000 de privitori la orașe, mai bine de jumătate era public tânăr, cu vârste între 18 și 49 de ani. 

Antena 1 a avut poziția secundă cu 200.000 de persoane, media. Kanal D a fost al treilea, în timp ce Digi Sport 1 a fost pe patru, peste Antena 3. 

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 27 octombrie, pe intervalul Te cunosc de undeva (20.00-23.10), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Kanal D 1.258.000 7 15.9
2 Antena 1 1.159.000 6.5 14.6
3 Pro TV 872.000 4.9 11
4 Romania TV 470.000 2.6 5.9
5 Antena 3 349.000 1.9 4.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 27 octombrie, pe intervalul Te cunosc de undeva (20.00-23.10), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 656.000 6.8 16.3
2 Kanal D 491.000 5.1 12.2
3 Pro TV 453.000 4.7 11.3
4 Romania TV 233.000 2.4 5.8
5 DigiSport 1 223.000 2.3 5.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 27 octombrie, pe intervalul Te cunosc de undeva (20.00-23.10),pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 298.000 6.8 20.5
2 Antena 1 204.000 4.6 14
3 Kanal D 183.000 4.2 12.6
4 DigiSport 1 89.000 2 6.1
5 Antena 3 43.000 1 2.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Te cunosc de undeva înca face rating si la cel deal 13 -lea sezon, si înca cum, lider pe publicul urban, bravo, merita înca un sezon, face mai mult ca "Ultimul Trib"" X-Factor" si presupun ca e mai ieftin ca Ultimul Trib!
  • mor de ciuda , nu mai pot sa zic pe aici , ca la protv se uita doar batrani si tarani , din aceste tabele public pensionar si cel de la sat se uita la antena 1 si kanald
  • Pe comercial, "Exatlon" aproape cat "Te cunosc de undeva". Iar filmele de pe "Pro TV" prind la tineri.
  • Bine că Pro TV n-a băgat și el un show cum știu numai ei să facă, pentru că atunci lua locul întâi pe toate segmentele. Chiar și așa, cu un film de box office a fost în top unde contează cel mai mult, pe publicul comercial care este cel mai dificil de câștigat și de mulțumit.

Trimite un comentariu