Skip to main content

AUDIENȚE. Las Fierbinți bifează încă o seară de joi ca lider de audiență. Triplusec și-a adjudecat targetul comercial

 
AUDIENȚE. Las Fierbinți bifează încă o seară de joi ca lider de audiență. Triplusec și-a adjudecat targetul comercial

Când „Exatloanele” se bat, fierbințenii câștigă. Pro TV a fost lider detașat de audiență cu serialul Las Fierbinți și a câștigat targetul comercial cu serialul Triplusec.

Joi seara a fost a comediei și a emisiunilor de aventură. Pro TV a pus la bătaie cele două seriale de comedie: Las Fierbinți și Triplusec, Kanal D a ales clasicul Exatlon, iar Antena 1 a difuzat o ediție din Ultimul Trib: Madagascar.

Publicitate

Atât Las Fierbinți, cât și Triplusec s-au intersectat integral cu emisiunile de pe Antena 1 și Kanal D, care au început mai devreme (Ultimul Trib la ora 20:00 și Exatlon la 19:45).

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de pe intervalul Las Fierbinți:

NAȚIONAL. Fierbințenii de pe Pro TV au adus în fața televizoarelor o medie de 2.103.000 de telespectatori, în timp ce Kanal D a obținut o medie de 1.254.000. Antena 1 s-a aflat pe locul trei, cu o audiență de peste trei ori mai mică decât liderul: 642.000 de telespectatori.

Minutul de aur a fost înregistrat la 21:15 când 2.488.000 de telespectatori urmăreau serialul Las Fierbinți.

URBAN. La orașe, clasamentul a rămas același, cu Pro TV pe primul loc și media de 970.000 de privitori, în timp ce Kanal D se poziționa pe locul doi, cu media de 540.000 de telespectatori. Ultimul trib s-a plasat pe ultima treaptă a podiumului, cu 365.000 de urmăritori.

COMERCIAL. Pe targetul 18-49 Urban, serialul Las Fierbinți a fost urmărit de 470.000 de telespectatori. Exatlon s-a aflat la distanță, obținând sub jumătate din audiența primului loc, cu o medie de 212.000 de urmăritori. Antena 1 și-a păstrat locul trei și pe targetul comercial, cu media de 180.000 de telespectatori.

De menționat diferența dintre ocupantele podiumului și locul patru obținut de Prima TV, care a obținut media de 57.000 de telespectatori, de opt ori mai puțin decât Pro TV și de 3 ori mai puțin decât Antena.

Audiența posturilor TV de joi, 25 octombrie, pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21:30) la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.103.000 11.7 24.1
2 Kanal D 1.254.000 7.0 14.4
3 Antena 1 642.000 3.6 7.4
4 Antena 3 430.000 2.4 4.9
5 National TV 410.000 2.3 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de joi, 25 octombrie, pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21:30) la nivel URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 970.000 10.1 21.7
2 Kanal D 541.000 5.6 12.1
3 Antena 1 365.000 3.8 8.2
4 Antena 3 288.000 3.0 6.4
5 National TV 197.000 2.1 4.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de joi, 25 octombrie, pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21:30) la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 470.000 10.7 29.9
2 Kanal D 212.000 4.8 13.5
3 Antena 1 180.000 4.1 11.4
4 Prima TV 57.000 1.3 3.6
5 National TV 48.000 1.1 3.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Intervalul serialului Triplusec

NAȚIONAL: Liderul la nivel național a fost Exatlon, cu media de 1.301.000 de telespectatori, Pro TV a ocupat locul doi, cu media de 863.000, iar Antena 1 a completat topul, cu 616.000 de urmăritori.

URBAN: La orașe, Kanal D a obținut o cifră de 553.000 de telespectatori și Pro TV media de 431.000. Locul trei este ocupat de cealaltă antenă, Antena 3, cu media de 370.000 de telespectatori.

COMERCIAL: Publicul tânăr a ales Triplusec, care s-a clasat pe primul loc, cu o medie de 266.000 de telespectatori, la distanță mică de al doilea loc, Exatlon, care a avut aproximativ 228.000 de urmăritori. Tribul de pe Antena 1 a fost urmărit de o medie de 182.000 de privitori.

Audiența posturilor TV de joi, 25 octombrie, pe intervalul Triplusec (21:30-22:30) la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Kanal D 1.301.000 7.3 17.4
2 Pro TV 863.000 4.8 11.6
3 Antena 1 616.000 3.4 8.3
4 Antena 3 537.000 3.0 7.2
5 National TV 318.000 1.8 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de joi, 25 octombrie, pe intervalul Triplusec (21:30-22:30) la nivel URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Kanal D 553.000 5.8 13.8
2 Pro TV 431.000 4.5 10.7
3 Antena 3 370.000 3.9 9.2
4 Antena 1 349.000 3.6 8.7
5 Romania TV 142.000 1.5 3.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de joi, 25 octombrie, pe intervalul Triplusec (21:30-22:30) la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 266.000 6.0 18.1
2 Kanal D 228.000 5.2 15.5
3 Antena 1 182.000 4.1 12.4
4 Prima TV 52.000 1.2 3.5
5 DigiSport 1 48.000 1.1 3.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Comentarii

  • Mile ai perfecta dreptate este sub Fructul ramas in gat dar la ce costuri cel de pe pro are costuri mai mici si cel putin prinde primul loc pe comercial tot timpul , daca ar prinde si antenuta cu emisiunile ei tot timpul locul 1 pe comercial cu ceva ar fi bine sa vedem cu Chefi ce vor scoate poate luni marti pe jumate , in rest canta cucul dar pe ei nu intereseaza ca vin banii din alta parte daca este adevarat e de rau
  • Fata de "Las Fierbinti", "Triplusec" prinde mai bine pe comercial in comparatie cu nationalul.
    "Antena 1" ca sa prinda locul 2 cu "Ultimul Trib", trebuie sa mute emisiunea duminica la bataie cu "Falsez pentru tine".

Trimite un comentariu