
AUDIENȚE. "Știi care e cel mai fain sex?" Întrebarea rula pe Antena 1, la Insula iubirii, în jurul orei 21.00. Oră la care posturile de știri dezbăteau rezultatul Referendumului.
Ce au căutat tinerii, răspunsurile legate de Referendum sau răspunsul la întrebarea de mai sus? ("Sexul de împăcare", a punctat unul dintre concurenții de la Antena 1. A mai adăugat ceva despre "orificii", într-o discuție care se purta la o oră accesibilă minorilor, dar acesta este un alt subiect).
Datele de audiență arată că "grosul" audienței tinere era pe Antena 1, între orele 21.00 și 23.00. Pe publicul comercial, Insula iubirii a avut o audiență cât toate posturile de știri la un loc! Niciun post de știri nu a ajuns la 100.000 de telespectatori pe publicul comercial.
Cei mai mulți telespectatori tineri au fost la Digi 24 - 80.000. La nivelul întregii țări, Antena 3 a adunat mulți telespectatori: aproape 600.000, dar nici măcar 50.000 nu au fost din publicul urban comercial, adică cei între 18 și 49 de ani.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențe de aseară, din intervalul 21.00-23.00, când pe posturile de știri se dezbătea Referendumul:
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, cel mai urmărit post de știri în intervalul 21.00-23.00 a fost Antena 3. Cu Mihai Gâdea moderator, postul dezbătea avându-i în studio, printre alții, pe Mircea Badea și Mugur Ciuvică. Audiența: aproape 600.000 de români.
Cum stăteau celelalt stații de știri care vorbeau despre "Referendumul eșuat"?
- România TV: 527.000
- Realitatea TV: 335.000
- Digi 24: 217.000
- B1 TV: 118.000
Și TVR 1 avea ca subiect tot Referendumul. Audiența: 118.000
Pe intervalul orar 21.00-23.00, românii s-au orienta către Kanal D (aproape 1,2 milioane pe Exatlon), către Pro TV (Ninja Warrior) și către Antena 1 (Insula iubirii).
URBAN. Publicul de la orașe a urmărit tema Referendumului mai mult la Antena 3 (peste 370.000). Postul de știri a fost pe interval după Kanal D, Antena 1 și Pro TV.
Stațiile care au dezbătur Referendumul, la orașe:
- România TV: 250.000
- Realitatea TV: 185.000
- Digi 24: 167.000
- B1 TV: 68.000
- TVR 1: 49.000
COMERCIAL. Pentru publicul tânăr, tema Referendumului a fost puțin interesantă: niciuna dintre stațiile de știri nu a ajuns nici la 80.000 de tineri pe post. Publicul între 18 și 49 de ani s-a concentrat la Insula iubirii (emisiune cu multe secvențe nepotrivite pentru minori), la Pro TV și la Kanal D.
Insula iubirii, de pe Antena 1, a avut în fața televizoarelor, în fiecare minut, cât toate posturile de știri la un loc (aproape 240.000 de telespectatori).
Digi 24 a fost prima stație pe publicul comercial.
Datele pe publicul 18-49 de ani:
- Digi 24: 79.000
- Realitatea TV: 58.000
- Antena 3: 45.000
- România TV: 43.000
- B1 TV: 13.000
- TVR 1: 13.000
Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.176.000 | 6.6 | 15 |
2 | Pro TV | 781.000 | 4.4 | 10 |
3 | Antena 1 | 708.000 | 4 | 9 |
4 | Antena 3 | 595.000 | 3.3 | 7.6 |
5 | Romania TV | 527.000 | 2.9 | 6.7 |
6 | Prima TV | 404.000 | 2.3 | 5.2 |
7 | DigiSport 1 | 384.000 | 2.1 | 4.9 |
8 | Realitatea TV | 335.000 | 1.9 | 4.3 |
9 | Digi 24 | 217.000 | 1.2 | 2.8 |
10 | Pro 2 | 160.000 | 0.9 | 2.1 |
11 | National TV | 144.000 | 0.8 | 1.8 |
12 | Antena Stars | 142.000 | 0.8 | 1.8 |
13 | TVR 1 | 118.000 | 0.7 | 1.5 |
14 | B1TV | 118.000 | 0.7 | 1.5 |
15 | ETNO | 104.000 | 0.6 | 1.3 |
16 | AXN | 91.000 | 0.5 | 1.2 |
17 | TVR 2 | 83.000 | 0.5 | 1.1 |
18 | DigiSport 2 | 77.000 | 0.4 | 1 |
19 | Telekom Sport 1 | 71.000 | 0.4 | 0.9 |
20 | Cartoon Network | 66.000 | 0.4 | 0.8 |
21 | Pro Cinema | 61.000 | 0.3 | 0.8 |
22 | Happy Channel | 53.000 | 0.3 | 0.7 |
23 | Disney | 53.000 | 0.3 | 0.7 |
24 | Boomerang | 47.000 | 0.3 | 0.6 |
25 | Disney Junior | 44.000 | 0.2 | 0.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 464.000 | 4.8 | 11.2 |
2 | Antena 1 | 402.000 | 4.2 | 9.7 |
3 | Pro TV | 397.000 | 4.1 | 9.6 |
4 | Antena 3 | 373.000 | 3.9 | 9 |
5 | DigiSport 1 | 275.000 | 2.9 | 6.6 |
6 | Romania TV | 249.000 | 2.6 | 6 |
7 | Realitatea TV | 185.000 | 1.9 | 4.5 |
8 | Prima TV | 169.000 | 1.8 | 4.1 |
9 | Digi 24 | 167.000 | 1.7 | 4 |
10 | Pro 2 | 102.000 | 1.1 | 2.5 |
11 | Antena Stars | 83.000 | 0.9 | 2 |
12 | B1TV | 68.000 | 0.7 | 1.6 |
13 | TVR 1 | 49.000 | 0.5 | 1.2 |
14 | DigiSport 2 | 49.000 | 0.5 | 1.2 |
15 | AXN | 48.000 | 0.5 | 1.2 |
16 | Cartoon Network | 48.000 | 0.5 | 1.2 |
17 | National TV | 45.000 | 0.5 | 1.1 |
18 | TVR 2 | 44.000 | 0.5 | 1.1 |
19 | Happy Channel | 42.000 | 0.4 | 1 |
20 | Boomerang | 32.000 | 0.3 | 0.8 |
21 | Disney Junior | 29.000 | 0.3 | 0.7 |
22 | Pro Cinema | 28.000 | 0.3 | 0.7 |
23 | Disney | 26.000 | 0.3 | 0.6 |
24 | Comedy Central | 26.000 | 0.3 | 0.6 |
25 | Telekom Sport 1 | 25.000 | 0.3 | 0.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 238.000 | 5.4 | 15.2 |
2 | Pro TV | 217.000 | 4.9 | 13.8 |
3 | Kanal D | 174.000 | 3.9 | 11 |
4 | DigiSport 1 | 107.000 | 2.4 | 6.8 |
5 | Digi 24 | 79.000 | 1.8 | 5 |
6 | Prima TV | 59.000 | 1.3 | 3.7 |
7 | Realitatea TV | 58.000 | 1.3 | 3.7 |
8 | Antena 3 | 45.000 | 1 | 2.9 |
9 | Romania TV | 43.000 | 1 | 2.7 |
10 | Pro 2 | 34.000 | 0.8 | 2.2 |
11 | Disney Junior | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
12 | Comedy Central | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
13 | AXN | 21.000 | 0.5 | 1.3 |
14 | TVR 2 | 16.000 | 0.4 | 1 |
15 | DigiSport 2 | 16.000 | 0.4 | 1 |
16 | Telekom Sport 1 | 16.000 | 0.4 | 1 |
17 | Cartoon Network | 16.000 | 0.4 | 1 |
18 | Boomerang | 16.000 | 0.4 | 1 |
19 | Pro Cinema | 14.000 | 0.3 | 0.9 |
20 | History | 14.000 | 0.3 | 0.9 |
21 | Discovery | 14.000 | 0.3 | 0.9 |
22 | Antena Stars | 13.000 | 0.3 | 0.8 |
23 | TVR 1 | 13.000 | 0.3 | 0.8 |
24 | B1TV | 13.000 | 0.3 | 0.8 |
25 | Disney | 10.000 | 0.2 | 0.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Pe national are 4,4, pe comercial are 4,9. Unde "domina" ?
Si nu mai bine ne zici ce s-a intamplat cu "Antena 1", de a ajuns pe 3 ?
"Aseară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență și a înregistrat 5.9 puncte de rating și 16.3% share pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, KANAL D avea 4.9 puncte de rating și 13.6% share."
La fel, aici nu ai zis nimic:
https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-tv-vocea-romaniei-5-octombrie
Pai o sa fie amendati. Problema e ca se "intarzie" cu amenda. Probabil la anul...
"nu știi ca aseară pe intervalul ninja warrior, pe comercial, antena iar a ajuns pe 3?"
Pai "radardemedia" a vrut sa "impace si capra si varza". Site-ull dat o stire cu audienta filmelor (dominat de "Pro TV"). Si in legatura cu "Antena 1", au gasit un interval orar astfel incat sa file lider si postul respectiv, la o diferenta mica.
Mai bine intri pe stirea cu "Gospodar fara pereche", sa vezi ce am zis de respectiva emisiune... Si vezi ca ti-am raspuns aici, mai jos in comentarii:
"Pro TV" cand e lider pe national in fiecare zi, e lider si pe comercial. Asta e diferenta... "Antena 1" degeaba are mai putin pe national, daca tot pica pe 2 pe comercial."
Hai. Acum apucati-va băieți sa lăudați pro-ul. Nu va mai interesează audientele când ati aflat ca antena a aterizat pe 3 pe comercial? Aveți probleme grave putina și mile.
"Mile", fara 100 de conturi nu poti ? Raspunde la toate comentariile, nu mai devia subiectul.
Pai "Mile", zis si "Razvan Putina" "Pro TV" cand e lider pe national in fiecare zi, e lider si pe comercial. Asta e diferenta... "Antena 1" degeaba are mai putin pe national, daca tot pica pe 2 pe comercial.
O zi pe saptamana ? Esti sigur ? Vezi aici "pensionarii Antena 1":
https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-tv-vocea-romaniei-5-octombrie
https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-las-fierbinti-si-triplusec-4-octombrie-2018
https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-fructul-oprit-3-octombrie-2018
Pana si "Fructul Oprit"... 7 puncte pe national si 6,6 pe comercial.
"ce Ninja Warrior visezi lider pe comercial"
"Razvan Putina", zis si "Mile". Vezi pe "radardemedia".