
AUDIENȚE. "Știi care e cel mai fain sex?" Întrebarea rula pe Antena 1, la Insula iubirii, în jurul orei 21.00. Oră la care posturile de știri dezbăteau rezultatul Referendumului.
Ce au căutat tinerii, răspunsurile legate de Referendum sau răspunsul la întrebarea de mai sus? ("Sexul de împăcare", a punctat unul dintre concurenții de la Antena 1. A mai adăugat ceva despre "orificii", într-o discuție care se purta la o oră accesibilă minorilor, dar acesta este un alt subiect).
Datele de audiență arată că "grosul" audienței tinere era pe Antena 1, între orele 21.00 și 23.00. Pe publicul comercial, Insula iubirii a avut o audiență cât toate posturile de știri la un loc! Niciun post de știri nu a ajuns la 100.000 de telespectatori pe publicul comercial.
Cei mai mulți telespectatori tineri au fost la Digi 24 - 80.000. La nivelul întregii țări, Antena 3 a adunat mulți telespectatori: aproape 600.000, dar nici măcar 50.000 nu au fost din publicul urban comercial, adică cei între 18 și 49 de ani.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențe de aseară, din intervalul 21.00-23.00, când pe posturile de știri se dezbătea Referendumul:
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, cel mai urmărit post de știri în intervalul 21.00-23.00 a fost Antena 3. Cu Mihai Gâdea moderator, postul dezbătea avându-i în studio, printre alții, pe Mircea Badea și Mugur Ciuvică. Audiența: aproape 600.000 de români.
Cum stăteau celelalt stații de știri care vorbeau despre "Referendumul eșuat"?
- România TV: 527.000
- Realitatea TV: 335.000
- Digi 24: 217.000
- B1 TV: 118.000
Și TVR 1 avea ca subiect tot Referendumul. Audiența: 118.000
Pe intervalul orar 21.00-23.00, românii s-au orienta către Kanal D (aproape 1,2 milioane pe Exatlon), către Pro TV (Ninja Warrior) și către Antena 1 (Insula iubirii).
URBAN. Publicul de la orașe a urmărit tema Referendumului mai mult la Antena 3 (peste 370.000). Postul de știri a fost pe interval după Kanal D, Antena 1 și Pro TV.
Stațiile care au dezbătur Referendumul, la orașe:
- România TV: 250.000
- Realitatea TV: 185.000
- Digi 24: 167.000
- B1 TV: 68.000
- TVR 1: 49.000
COMERCIAL. Pentru publicul tânăr, tema Referendumului a fost puțin interesantă: niciuna dintre stațiile de știri nu a ajuns nici la 80.000 de tineri pe post. Publicul între 18 și 49 de ani s-a concentrat la Insula iubirii (emisiune cu multe secvențe nepotrivite pentru minori), la Pro TV și la Kanal D.
Insula iubirii, de pe Antena 1, a avut în fața televizoarelor, în fiecare minut, cât toate posturile de știri la un loc (aproape 240.000 de telespectatori).
Digi 24 a fost prima stație pe publicul comercial.
Datele pe publicul 18-49 de ani:
- Digi 24: 79.000
- Realitatea TV: 58.000
- Antena 3: 45.000
- România TV: 43.000
- B1 TV: 13.000
- TVR 1: 13.000
Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.176.000 | 6.6 | 15 |
2 | Pro TV | 781.000 | 4.4 | 10 |
3 | Antena 1 | 708.000 | 4 | 9 |
4 | Antena 3 | 595.000 | 3.3 | 7.6 |
5 | Romania TV | 527.000 | 2.9 | 6.7 |
6 | Prima TV | 404.000 | 2.3 | 5.2 |
7 | DigiSport 1 | 384.000 | 2.1 | 4.9 |
8 | Realitatea TV | 335.000 | 1.9 | 4.3 |
9 | Digi 24 | 217.000 | 1.2 | 2.8 |
10 | Pro 2 | 160.000 | 0.9 | 2.1 |
11 | National TV | 144.000 | 0.8 | 1.8 |
12 | Antena Stars | 142.000 | 0.8 | 1.8 |
13 | TVR 1 | 118.000 | 0.7 | 1.5 |
14 | B1TV | 118.000 | 0.7 | 1.5 |
15 | ETNO | 104.000 | 0.6 | 1.3 |
16 | AXN | 91.000 | 0.5 | 1.2 |
17 | TVR 2 | 83.000 | 0.5 | 1.1 |
18 | DigiSport 2 | 77.000 | 0.4 | 1 |
19 | Telekom Sport 1 | 71.000 | 0.4 | 0.9 |
20 | Cartoon Network | 66.000 | 0.4 | 0.8 |
21 | Pro Cinema | 61.000 | 0.3 | 0.8 |
22 | Happy Channel | 53.000 | 0.3 | 0.7 |
23 | Disney | 53.000 | 0.3 | 0.7 |
24 | Boomerang | 47.000 | 0.3 | 0.6 |
25 | Disney Junior | 44.000 | 0.2 | 0.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 464.000 | 4.8 | 11.2 |
2 | Antena 1 | 402.000 | 4.2 | 9.7 |
3 | Pro TV | 397.000 | 4.1 | 9.6 |
4 | Antena 3 | 373.000 | 3.9 | 9 |
5 | DigiSport 1 | 275.000 | 2.9 | 6.6 |
6 | Romania TV | 249.000 | 2.6 | 6 |
7 | Realitatea TV | 185.000 | 1.9 | 4.5 |
8 | Prima TV | 169.000 | 1.8 | 4.1 |
9 | Digi 24 | 167.000 | 1.7 | 4 |
10 | Pro 2 | 102.000 | 1.1 | 2.5 |
11 | Antena Stars | 83.000 | 0.9 | 2 |
12 | B1TV | 68.000 | 0.7 | 1.6 |
13 | TVR 1 | 49.000 | 0.5 | 1.2 |
14 | DigiSport 2 | 49.000 | 0.5 | 1.2 |
15 | AXN | 48.000 | 0.5 | 1.2 |
16 | Cartoon Network | 48.000 | 0.5 | 1.2 |
17 | National TV | 45.000 | 0.5 | 1.1 |
18 | TVR 2 | 44.000 | 0.5 | 1.1 |
19 | Happy Channel | 42.000 | 0.4 | 1 |
20 | Boomerang | 32.000 | 0.3 | 0.8 |
21 | Disney Junior | 29.000 | 0.3 | 0.7 |
22 | Pro Cinema | 28.000 | 0.3 | 0.7 |
23 | Disney | 26.000 | 0.3 | 0.6 |
24 | Comedy Central | 26.000 | 0.3 | 0.6 |
25 | Telekom Sport 1 | 25.000 | 0.3 | 0.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 238.000 | 5.4 | 15.2 |
2 | Pro TV | 217.000 | 4.9 | 13.8 |
3 | Kanal D | 174.000 | 3.9 | 11 |
4 | DigiSport 1 | 107.000 | 2.4 | 6.8 |
5 | Digi 24 | 79.000 | 1.8 | 5 |
6 | Prima TV | 59.000 | 1.3 | 3.7 |
7 | Realitatea TV | 58.000 | 1.3 | 3.7 |
8 | Antena 3 | 45.000 | 1 | 2.9 |
9 | Romania TV | 43.000 | 1 | 2.7 |
10 | Pro 2 | 34.000 | 0.8 | 2.2 |
11 | Disney Junior | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
12 | Comedy Central | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
13 | AXN | 21.000 | 0.5 | 1.3 |
14 | TVR 2 | 16.000 | 0.4 | 1 |
15 | DigiSport 2 | 16.000 | 0.4 | 1 |
16 | Telekom Sport 1 | 16.000 | 0.4 | 1 |
17 | Cartoon Network | 16.000 | 0.4 | 1 |
18 | Boomerang | 16.000 | 0.4 | 1 |
19 | Pro Cinema | 14.000 | 0.3 | 0.9 |
20 | History | 14.000 | 0.3 | 0.9 |
21 | Discovery | 14.000 | 0.3 | 0.9 |
22 | Antena Stars | 13.000 | 0.3 | 0.8 |
23 | TVR 1 | 13.000 | 0.3 | 0.8 |
24 | B1TV | 13.000 | 0.3 | 0.8 |
25 | Disney | 10.000 | 0.2 | 0.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Slabut "Razvan Putina"... "Vocea Romaniei" a fost cu mult peste celelalte posturi TV adunate din top 5 pe comercial aici:
https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-tv-vocea-romaniei-5-octombrie
Ciudat ca tu, "Razvan Putina" si "Mile" ati comentat la fix un minut distanta. Nu ?
"Razvan Putina", zis si "Mile", aici nu zici nimic de "pensionarii Antena 1" ?
https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-te-cunosc-de-undeva-24-septembrie-2018
Oare ce parere o avea dl Radu Herjeu care vad ca urmareste postarile de pe acest site.