Skip to main content

Românii, între Referendum și sexul de împăcare. Insula iubirii, cât toate posturile de știri la un loc pe publicul comercial

 
Românii, între Referendum și sexul de împăcare. Insula iubirii, cât toate posturile de știri la un loc pe publicul comercial

AUDIENȚE. "Știi care e cel mai fain sex?" Întrebarea rula pe Antena 1, la Insula iubirii, în jurul orei 21.00. Oră la care posturile de știri dezbăteau rezultatul Referendumului.

Publicitate

Ce au căutat tinerii, răspunsurile legate de Referendum sau răspunsul la întrebarea de mai sus? ("Sexul de împăcare", a punctat unul dintre concurenții de la Antena 1. A mai adăugat ceva despre "orificii", într-o discuție care se purta la o oră accesibilă minorilor, dar acesta este un alt subiect).

Datele de audiență arată că "grosul" audienței tinere era pe Antena 1, între orele 21.00 și 23.00. Pe publicul comercial, Insula iubirii a avut o audiență cât toate posturile de știri la un loc! Niciun post de știri nu a ajuns la 100.000 de telespectatori pe publicul comercial. 

Cei mai mulți telespectatori tineri au fost la Digi 24 - 80.000. La nivelul întregii țări, Antena 3 a adunat mulți telespectatori: aproape 600.000, dar nici măcar 50.000 nu au fost din publicul urban comercial, adică cei între 18 și 49 de ani.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențe de aseară, din intervalul 21.00-23.00, când pe posturile de știri se dezbătea Referendumul:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, cel mai urmărit post de știri în intervalul 21.00-23.00 a fost Antena 3. Cu Mihai Gâdea moderator, postul dezbătea avându-i în studio, printre alții, pe Mircea Badea și Mugur Ciuvică. Audiența: aproape 600.000 de români.

Cum stăteau celelalt stații de știri care vorbeau despre "Referendumul eșuat"?

  • România TV: 527.000
  • Realitatea TV: 335.000
  • Digi 24: 217.000
  • B1 TV: 118.000

Și TVR 1 avea ca subiect tot Referendumul. Audiența: 118.000

Pe intervalul orar 21.00-23.00, românii s-au orienta către Kanal D (aproape 1,2 milioane pe Exatlon), către Pro TV (Ninja Warrior) și către Antena 1 (Insula iubirii).

URBAN. Publicul de la orașe a urmărit tema Referendumului mai mult la Antena 3 (peste 370.000). Postul de știri a fost pe interval după Kanal D, Antena 1 și Pro TV.

Stațiile care au dezbătur Referendumul, la orașe:

  • România TV: 250.000
  • Realitatea TV: 185.000
  • Digi 24: 167.000
  • B1 TV: 68.000
  • TVR 1: 49.000

COMERCIAL. Pentru publicul tânăr, tema Referendumului a fost puțin interesantă: niciuna dintre stațiile de știri nu a ajuns nici la 80.000 de tineri pe post. Publicul între 18 și 49 de ani s-a concentrat la Insula iubirii (emisiune cu multe secvențe nepotrivite pentru minori), la Pro TV și la Kanal D.

Insula iubirii, de pe Antena 1, a avut în fața televizoarelor, în fiecare minut, cât toate posturile de știri la un loc (aproape 240.000 de telespectatori).

Digi 24 a fost prima stație pe publicul comercial.

Datele pe publicul 18-49 de ani:

  • Digi 24: 79.000
  • Realitatea TV: 58.000
  • Antena 3: 45.000
  • România TV: 43.000
  • B1 TV: 13.000
  • TVR 1: 13.000

Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 1.176.000 6.6 15
2 Pro TV 781.000 4.4 10
3 Antena 1 708.000 4 9
4 Antena 3 595.000 3.3 7.6
5 Romania TV 527.000 2.9 6.7
6 Prima TV 404.000 2.3 5.2
7 DigiSport 1 384.000 2.1 4.9
8 Realitatea TV 335.000 1.9 4.3
9 Digi 24 217.000 1.2 2.8
10 Pro 2 160.000 0.9 2.1
11 National TV 144.000 0.8 1.8
12 Antena Stars 142.000 0.8 1.8
13 TVR 1 118.000 0.7 1.5
14 B1TV 118.000 0.7 1.5
15 ETNO 104.000 0.6 1.3
16 AXN 91.000 0.5 1.2
17 TVR 2 83.000 0.5 1.1
18 DigiSport 2 77.000 0.4 1
19 Telekom Sport 1 71.000 0.4 0.9
20 Cartoon Network 66.000 0.4 0.8
21 Pro Cinema 61.000 0.3 0.8
22 Happy Channel 53.000 0.3 0.7
23 Disney 53.000 0.3 0.7
24 Boomerang 47.000 0.3 0.6
25 Disney Junior 44.000 0.2 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, în mediul URBAN:

 

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 464.000 4.8 11.2
2 Antena 1 402.000 4.2 9.7
3 Pro TV 397.000 4.1 9.6
4 Antena 3 373.000 3.9 9
5 DigiSport 1 275.000 2.9 6.6
6 Romania TV 249.000 2.6 6
7 Realitatea TV 185.000 1.9 4.5
8 Prima TV 169.000 1.8 4.1
9 Digi 24 167.000 1.7 4
10 Pro 2 102.000 1.1 2.5
11 Antena Stars 83.000 0.9 2
12 B1TV 68.000 0.7 1.6
13 TVR 1 49.000 0.5 1.2
14 DigiSport 2 49.000 0.5 1.2
15 AXN 48.000 0.5 1.2
16 Cartoon Network 48.000 0.5 1.2
17 National TV 45.000 0.5 1.1
18 TVR 2 44.000 0.5 1.1
19 Happy Channel 42.000 0.4 1
20 Boomerang 32.000 0.3 0.8
21 Disney Junior 29.000 0.3 0.7
22 Pro Cinema 28.000 0.3 0.7
23 Disney 26.000 0.3 0.6
24 Comedy Central 26.000 0.3 0.6
25 Telekom Sport 1 25.000 0.3 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, pe publicul COMERCIAL

 

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 238.000 5.4 15.2
2 Pro TV 217.000 4.9 13.8
3 Kanal D 174.000 3.9 11
4 DigiSport 1 107.000 2.4 6.8
5 Digi 24 79.000 1.8 5
6 Prima TV 59.000 1.3 3.7
7 Realitatea TV 58.000 1.3 3.7
8 Antena 3 45.000 1 2.9
9 Romania TV 43.000 1 2.7
10 Pro 2 34.000 0.8 2.2
11 Disney Junior 22.000 0.5 1.4
12 Comedy Central 22.000 0.5 1.4
13 AXN 21.000 0.5 1.3
14 TVR 2 16.000 0.4 1
15 DigiSport 2 16.000 0.4 1
16 Telekom Sport 1 16.000 0.4 1
17 Cartoon Network 16.000 0.4 1
18 Boomerang 16.000 0.4 1
19 Pro Cinema 14.000 0.3 0.9
20 History 14.000 0.3 0.9
21 Discovery 14.000 0.3 0.9
22 Antena Stars 13.000 0.3 0.8
23 TVR 1 13.000 0.3 0.8
24 B1TV 13.000 0.3 0.8
25 Disney 10.000 0.2 0.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Zi doru de aseara nu o zi pe saptamana , antena are public bătrân doar sâmbătă, pro tv in fiecare zi , să nu zic de la kanal d , de pro tv de ce nu zici , nu ai voie
  • "citez "Insula Iubirii, cât toate posturile de stiri la un loc pe publicul comercial"
    Slabut "Razvan Putina"... "Vocea Romaniei" a fost cu mult peste celelalte posturi TV adunate din top 5 pe comercial aici:
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-tv-vocea-romaniei-5-octombrie

    Ciudat ca tu, "Razvan Putina" si "Mile" ati comentat la fix un minut distanta. Nu ?
  • "Unde sunt proteviştii care spuneau ca publicul batran e la Antena 1"
    "Razvan Putina", zis si "Mile", aici nu zici nimic de "pensionarii Antena 1" ?
    https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-te-cunosc-de-undeva-24-septembrie-2018
  • E normal , românii vor sex la tv , asta e stabilit de mult , care referendum, de prosteala pesedista și al celor ipocriți din așa zisa coaliție, desfintati de romani
  • Unde sunt proteviştii care spuneau ca publicul batran e la Antena 1 , citez "Insula Iubirii, cât toate posturile de stiri la un loc pe publicul comercial" Doru sau F mai bine zis , ce aveți de spus ???
  • CNA-ule, te faci ca lucrezi ?
    Oare ce parere o avea dl Radu Herjeu care vad ca urmareste postarile de pe acest site.

Trimite un comentariu