Skip to main content

Românii, între Referendum și sexul de împăcare. Insula iubirii, cât toate posturile de știri la un loc pe publicul comercial

 
Românii, între Referendum și sexul de împăcare. Insula iubirii, cât toate posturile de știri la un loc pe publicul comercial

AUDIENȚE. "Știi care e cel mai fain sex?" Întrebarea rula pe Antena 1, la Insula iubirii, în jurul orei 21.00. Oră la care posturile de știri dezbăteau rezultatul Referendumului.

Publicitate

Ce au căutat tinerii, răspunsurile legate de Referendum sau răspunsul la întrebarea de mai sus? ("Sexul de împăcare", a punctat unul dintre concurenții de la Antena 1. A mai adăugat ceva despre "orificii", într-o discuție care se purta la o oră accesibilă minorilor, dar acesta este un alt subiect).

Datele de audiență arată că "grosul" audienței tinere era pe Antena 1, între orele 21.00 și 23.00. Pe publicul comercial, Insula iubirii a avut o audiență cât toate posturile de știri la un loc! Niciun post de știri nu a ajuns la 100.000 de telespectatori pe publicul comercial. 

Cei mai mulți telespectatori tineri au fost la Digi 24 - 80.000. La nivelul întregii țări, Antena 3 a adunat mulți telespectatori: aproape 600.000, dar nici măcar 50.000 nu au fost din publicul urban comercial, adică cei între 18 și 49 de ani.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențe de aseară, din intervalul 21.00-23.00, când pe posturile de știri se dezbătea Referendumul:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, cel mai urmărit post de știri în intervalul 21.00-23.00 a fost Antena 3. Cu Mihai Gâdea moderator, postul dezbătea avându-i în studio, printre alții, pe Mircea Badea și Mugur Ciuvică. Audiența: aproape 600.000 de români.

Cum stăteau celelalt stații de știri care vorbeau despre "Referendumul eșuat"?

  • România TV: 527.000
  • Realitatea TV: 335.000
  • Digi 24: 217.000
  • B1 TV: 118.000

Și TVR 1 avea ca subiect tot Referendumul. Audiența: 118.000

Pe intervalul orar 21.00-23.00, românii s-au orienta către Kanal D (aproape 1,2 milioane pe Exatlon), către Pro TV (Ninja Warrior) și către Antena 1 (Insula iubirii).

URBAN. Publicul de la orașe a urmărit tema Referendumului mai mult la Antena 3 (peste 370.000). Postul de știri a fost pe interval după Kanal D, Antena 1 și Pro TV.

Stațiile care au dezbătur Referendumul, la orașe:

  • România TV: 250.000
  • Realitatea TV: 185.000
  • Digi 24: 167.000
  • B1 TV: 68.000
  • TVR 1: 49.000

COMERCIAL. Pentru publicul tânăr, tema Referendumului a fost puțin interesantă: niciuna dintre stațiile de știri nu a ajuns nici la 80.000 de tineri pe post. Publicul între 18 și 49 de ani s-a concentrat la Insula iubirii (emisiune cu multe secvențe nepotrivite pentru minori), la Pro TV și la Kanal D.

Insula iubirii, de pe Antena 1, a avut în fața televizoarelor, în fiecare minut, cât toate posturile de știri la un loc (aproape 240.000 de telespectatori).

Digi 24 a fost prima stație pe publicul comercial.

Datele pe publicul 18-49 de ani:

  • Digi 24: 79.000
  • Realitatea TV: 58.000
  • Antena 3: 45.000
  • România TV: 43.000
  • B1 TV: 13.000
  • TVR 1: 13.000

Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 1.176.000 6.6 15
2 Pro TV 781.000 4.4 10
3 Antena 1 708.000 4 9
4 Antena 3 595.000 3.3 7.6
5 Romania TV 527.000 2.9 6.7
6 Prima TV 404.000 2.3 5.2
7 DigiSport 1 384.000 2.1 4.9
8 Realitatea TV 335.000 1.9 4.3
9 Digi 24 217.000 1.2 2.8
10 Pro 2 160.000 0.9 2.1
11 National TV 144.000 0.8 1.8
12 Antena Stars 142.000 0.8 1.8
13 TVR 1 118.000 0.7 1.5
14 B1TV 118.000 0.7 1.5
15 ETNO 104.000 0.6 1.3
16 AXN 91.000 0.5 1.2
17 TVR 2 83.000 0.5 1.1
18 DigiSport 2 77.000 0.4 1
19 Telekom Sport 1 71.000 0.4 0.9
20 Cartoon Network 66.000 0.4 0.8
21 Pro Cinema 61.000 0.3 0.8
22 Happy Channel 53.000 0.3 0.7
23 Disney 53.000 0.3 0.7
24 Boomerang 47.000 0.3 0.6
25 Disney Junior 44.000 0.2 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, în mediul URBAN:

 

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 464.000 4.8 11.2
2 Antena 1 402.000 4.2 9.7
3 Pro TV 397.000 4.1 9.6
4 Antena 3 373.000 3.9 9
5 DigiSport 1 275.000 2.9 6.6
6 Romania TV 249.000 2.6 6
7 Realitatea TV 185.000 1.9 4.5
8 Prima TV 169.000 1.8 4.1
9 Digi 24 167.000 1.7 4
10 Pro 2 102.000 1.1 2.5
11 Antena Stars 83.000 0.9 2
12 B1TV 68.000 0.7 1.6
13 TVR 1 49.000 0.5 1.2
14 DigiSport 2 49.000 0.5 1.2
15 AXN 48.000 0.5 1.2
16 Cartoon Network 48.000 0.5 1.2
17 National TV 45.000 0.5 1.1
18 TVR 2 44.000 0.5 1.1
19 Happy Channel 42.000 0.4 1
20 Boomerang 32.000 0.3 0.8
21 Disney Junior 29.000 0.3 0.7
22 Pro Cinema 28.000 0.3 0.7
23 Disney 26.000 0.3 0.6
24 Comedy Central 26.000 0.3 0.6
25 Telekom Sport 1 25.000 0.3 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, pe publicul COMERCIAL

 

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 238.000 5.4 15.2
2 Pro TV 217.000 4.9 13.8
3 Kanal D 174.000 3.9 11
4 DigiSport 1 107.000 2.4 6.8
5 Digi 24 79.000 1.8 5
6 Prima TV 59.000 1.3 3.7
7 Realitatea TV 58.000 1.3 3.7
8 Antena 3 45.000 1 2.9
9 Romania TV 43.000 1 2.7
10 Pro 2 34.000 0.8 2.2
11 Disney Junior 22.000 0.5 1.4
12 Comedy Central 22.000 0.5 1.4
13 AXN 21.000 0.5 1.3
14 TVR 2 16.000 0.4 1
15 DigiSport 2 16.000 0.4 1
16 Telekom Sport 1 16.000 0.4 1
17 Cartoon Network 16.000 0.4 1
18 Boomerang 16.000 0.4 1
19 Pro Cinema 14.000 0.3 0.9
20 History 14.000 0.3 0.9
21 Discovery 14.000 0.3 0.9
22 Antena Stars 13.000 0.3 0.8
23 TVR 1 13.000 0.3 0.8
24 B1TV 13.000 0.3 0.8
25 Disney 10.000 0.2 0.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu au fost nici pe un loc trei, au fost pe unu , prostilor,astia de la radar de media au încurcat numele televiziunilor, Antena 1 a fost no.1 pe comercial.Asa ca nu mai *** *** ***
  • Mile, văd ca nu știi nici matematica elementara. :)) orice doar sa găsești un zero și ceva în favoarea antenei, când ieri a fost și pe 3 la tineri, cu tot cu sexul, scandalurile și manelele lor. Și Kanal D se crucește de ce vede la antena. :))
  • "i-a zis cum e cu batrani, aici vad ca pro tv domina la ei , nu ai curaj"
    Pe national are 4,4, pe comercial are 4,9. Unde "domina" ?
    Si nu mai bine ne zici ce s-a intamplat cu "Antena 1", de a ajuns pe 3 ?
    "Aseară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență și a înregistrat 5.9 puncte de rating și 16.3% share pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, KANAL D avea 4.9 puncte de rating și 13.6% share."

    La fel, aici nu ai zis nimic:
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-tv-vocea-romaniei-5-octombrie
  • "pe aici, daca au imagini pornografice o sa fie amendati conform legii, cine esti tu sa interzici emisiunea sau sa o muti"
    Pai o sa fie amendati. Problema e ca se "intarzie" cu amenda. Probabil la anul...

    "nu știi ca aseară pe intervalul ninja warrior, pe comercial, antena iar a ajuns pe 3?"
    Pai "radardemedia" a vrut sa "impace si capra si varza". Site-ull dat o stire cu audienta filmelor (dominat de "Pro TV"). Si in legatura cu "Antena 1", au gasit un interval orar astfel incat sa file lider si postul respectiv, la o diferenta mica.
  • "si atunci cand pro tv are batrani de ce nu ii critici"
    Mai bine intri pe stirea cu "Gospodar fara pereche", sa vezi ce am zis de respectiva emisiune... Si vezi ca ti-am raspuns aici, mai jos in comentarii:
    "Pro TV" cand e lider pe national in fiecare zi, e lider si pe comercial. Asta e diferenta... "Antena 1" degeaba are mai putin pe national, daca tot pica pe 2 pe comercial."
  • @ Putina : tot acolo a fost și protv. Iar te tăvălești pe aici pentru zero și ceva pe nu știu ce interval favorabil antenei? :)) nu știi ca aseară pe intervalul ninja warrior, pe comercial, antena iar a ajuns pe 3?

    Hai. Acum apucati-va băieți sa lăudați pro-ul. Nu va mai interesează audientele când ati aflat ca antena a aterizat pe 3 pe comercial? Aveți probleme grave putina și mile.
  • Era sa uit pe radar de media sunt date audiente pe intervalul 19,56 -23 24 si acolo arata kanal d , pe 1 la orase si national si pro pe 2 nicidecum antenuta ea era pe 3 vrea sa zica ca dupa 11 au fugit pe pro sa fim seriosi nu cred asa ceva pentru ca antenuta este la distanta
  • "Marian" zis si Doru *** *** pe aici, daca au imagini pornografice o sa fie amendati conform legii, cine esti tu sa interzici emisiunea sau sa o muti, *** Pro tv si Doru zis Marian zis F
  • "să nu faci atac de cord"
    "Mile", fara 100 de conturi nu poti ? Raspunde la toate comentariile, nu mai devia subiectul.
  • Aseara Ninja Warrior a fost pe comercial pe primul loc cu 5,9 reting , 16, 3 share , iar kanal a fost pe 2 cu 4,9 . 13,6 , sia pierdut pe timpul filmului , SOLICIT CNA-ULUI , CA ACEASTA EMISIUNE INTERZISA MINORILOR SA FIE AMENDATA LA GREU SAU SA FIE SCOASA SI BAGATA LA 12 NOAPTEA DACA MAI ARE UN PIC DE DECENTA DACA NU ACEST DOMN HERJEU SA-SI DEA DEMISIA INPREUNA CU TOTI INCOMPETENTI CARE O CONDUC , RUSINE CNA
  • "antena are public bătrân doar sâmbătă, pro tv in fiecare zi , să nu zic de la kanal d , de pro tv de ce nu zici , nu ai voie"
    Pai "Mile", zis si "Razvan Putina" "Pro TV" cand e lider pe national in fiecare zi, e lider si pe comercial. Asta e diferenta... "Antena 1" degeaba are mai putin pe national, daca tot pica pe 2 pe comercial.

    O zi pe saptamana ? Esti sigur ? Vezi aici "pensionarii Antena 1":
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-tv-vocea-romaniei-5-octombrie
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-las-fierbinti-si-triplusec-4-octombrie-2018
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-fructul-oprit-3-octombrie-2018
    Pana si "Fructul Oprit"... 7 puncte pe national si 6,6 pe comercial.

    "ce Ninja Warrior visezi lider pe comercial"
    "Razvan Putina", zis si "Mile". Vezi pe "radardemedia".

Trimite un comentariu