Skip to main content

AUDIENȚE. Meciul Dinamo - FCSB, duel cu Exatlon și Jason Staham. Meciul s-a văzut pe trei posturi. Digi Sport, peste Antena 1 și Kanal D la orașe și pe comercial

 
AUDIENȚE. Meciul Dinamo - FCSB, duel cu Exatlon și Jason Staham. Meciul s-a văzut pe trei posturi. Digi Sport, peste Antena 1 și Kanal D la orașe și pe comercial
Foto | Pagina de Facebook - FCSB

AUDIENȚE. Confruntarea dintre Dinamo și FCSB (1-1) încă scoate cifre, chiar dacă echipa lui Becali și-a schimbat numele, iar mulți dintre suporteri nu o mai recunosc drept „Steaua”. Digi Sport 1, unul dintre posturile care a difuzat meciul, s-a bătut pentru primele locuri cu Kanal D și Pro TV. 

Clasicul „derbi” din fotbalul românesc s-a văzut în același timp pe trei posturi de televiziune: Digi Sport 1, Look Plus și Telekom Sport 1. Cum s-a împărțit audiența? 

Publicitate

Digi Sport 1 a stat cel mai bine și a adunat cei mai mulți telespectatori, însă și cele două posturi au prins câte un loc în top 20. 

Mai mult Digi Sport 1 a fost al doilea, pe publicul comercial, depășind posturi generaliste cu o mai mare acoperire precum Antena 1 și Kanal D. 

Look Plus s-a poziționat pe locul nouă, tot cu remiza dintre Dinamo și FCSB. Telekom Sport a difuzat meciul și s-a clasat pe locul 14 în toată țara. 

Pe interval, meciul s-a intersectat cu filmul Homefront: Orașul fără legi - Pro TV (o oră) și cu Exatlon - Kanal D. 

Paginademedia.ro prezintă audiențele serii de duminică, pe intervalul meciului Dinamo - FCSB

NAȚIONAL. Digi Sport 1 este postul care a obținut cele mai bune cifre, dintre posturile care au difuzat partida dintre Dinamo și FCSB. A fost pe locul trei, imediat după Pro TV și Kanal D. 

Postul TV a avut o medie de aproximativ 790.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Kanal D a fost lider și a obținut o medie de 1,3 milioane de telespectatori, pe intervalul meciului. Pro TV a ocupat poziția secundă și a obțiunt cifre de 1,1 milioane de telespectatori. 

De asemenea, Look Plus s-a poziționat pe locul nouă cu meciul de fotbal și a avut o medie de 273.000 de telespectatori. Telekom Sport 1 a avut cifre de 133.000 de telespectatori. 

URBAN. La orașe, Digi Sport 1 a urcat pe locul doi, sub Pro TV. A avut cifre foarte apropiate de Kana D, pe interval. Mai exact, jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut. 

Liderul Pro TV a avut o medie de 625.000 de privitori, pe intervalul meciului. 

Look Plus a fost tot pe locul nouă și la orașe, cu o medie de 135.000 de telespectatori. Telekom Sport 1 a coborât pe locul 16, cu o medie de 63.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 și 49 de ani, Digi Sport 1 a rămas pe locul secund, tot sub liderul Pro TV. Aici, postul RCS a avut o medie de 271.000 de privitori, în fiecare minut. Dar a depășit televiziuni precum Kanal D și Antena 1. 

Look Plus a fost pe cinci și a scos o medie de 66.000 de telespectatori, în fiecare minut. Telekom Sport 1 a urcat, pe comercial, pe locul 10, unde a avut o medie de 33.000 de privitori. 

Audienţa posturilor TV duminică, 11 noiembrie, pe intervalul meciului Dinamo - FCSB (21.05-23.00), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Kanal D 1.313.000 7.3 15.5
2 Pro TV 1.100.000 6.1 13.0
3 DigiSport 1 790.000 4.4 9.4
4 Antena 1 730.000 4.1 8.6
5 TVR 1 605.000 3.4 7.2
6 Romania TV 453.000 2.5 5.4
7 Prima TV 400.000 2.2 4.7
8 Antena 3 348.000 1.9 4.1
9 Look Plus 273.000 1.5 3.2
10 Pro 2 199.000 1.1 2.4
11 National TV 171.000 1.0 2.0
12 Realitatea TV 149.000 0.8 1.8
13 TVR 2 136.000 0.8 1.6
14 Telekom Sport 1 133.000 0.7 1.6
15 Antena Stars 109.000 0.6 1.3
16 Happy Channel 87.000 0.5 1.0
17 AXN 77.000 0.4 0.9
18 Minimax 73.000 0.4 0.9
19 Pro Cinema 73.000 0.4 0.9
20 Diva 67.000 0.4 0.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 11 noiembrie, pe intervalul meciului Dinamo - FCSB (21.05-23.00), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 625.000 6.5 13.2
2 DigiSport 1 565.000 5.9 12.0
3 Kanal D 564.000 5.9 11.9
4 Antena 1 446.000 4.6 9.4
5 TVR 1 301.000 3.1 6.4
6 Antena 3 245.000 2.5 5.2
7 Romania TV 223.000 2.3 4.7
8 Prima TV 160.000 1.7 3.4
9 Look Plus 135.000 1.4 2.9
10 Pro 2 105.000 1.1 2.2
11 Realitatea TV 104.000 1.1 2.2
12 National TV 91.000 1.0 1.9
13 TVR 2 67.000 0.7 1.4
14 Happy Channel 65.000 0.7 1.4
15 Diva 63.000 0.7 1.3
16 Telekom Sport 1 63.000 0.7 1.3
17 Pro Cinema 61.000 0.6 1.3
18 AXN 48.000 0.5 1.0
19 Minimax 43.000 0.4 0.9
20 Digi 24 41.000 0.4 0.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 11 noiembrie, pe intervalul meciului Dinamo - FCSB (21.05-23.00), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 377.000 8.5 19.4
2 DigiSport 1 271.000 6.1 14.0
3 Antena 1 255.000 5.8 13.1
4 Kanal D 236.000 5.3 12.2
5 Look Plus 66.000 1.5 3.4
6 Prima TV 59.000 1.3 3.0
7 TVR 1 47.000 1.1 2.4
8 National TV 45.000 1.0 2.3
9 Pro 2 36.000 0.8 1.8
10 Telekom Sport 1 33.000 0.7 1.7
11 Realitatea TV 32.000 0.7 1.6
12 Pro Cinema 28.000 0.6 1.5
13 Antena 3 28.000 0.6 1.4
14 AXN 21.000 0.5 1.1
15 TNT 21.000 0.5 1.1
16 Minimax 20.000 0.5 1.1
17 Diva 20.000 0.5 1.1
18 Romania TV 20.000 0.5 1.0
19 TVR 2 20.000 0.5 1.0
20 Film Cafe 15.000 0.3 0.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Putină, postacul A 1, victoria A 1 de sambata seara - ptr care postul TV al lui dom Profesor trebuie apreciat - a fost la limita. Ai dreptate, A 1 se poate compara doar cu postul Kanal D, care este peste A 1 pe comercial, in fiecare seara de joi si vineri. Poti posta prostii si jigniri, in continuare. Astazi nu iti voi mai raspunde.
  • Prostu de geo moare de ciuda, ba brostule , de Kanal D nu zici nimic! ***, uitate sa vezi ca *** tau sambataa fost pe 2-3 ! Acolo nu zici mimic??
  • Din ce in ce mai bine pentru "Exatlon". A fost peste "Ultimul Trib", "X Factor". Acum vad ca s-a apropiat destul de mult de "Insula Iubirii".
  • Prostu de Putină / Mile moare de ciudă...cum naiba să te bată pe tine A 1, post TV care te vezi pe toate retelele de cablu / satelit, pe toate cele 3 categorii, un post TV care se vede abia pe jumătate din televizoarele românilor, adica doar in reteaua RCS@RDS.
  • Pe comercial (urban, 18-49), România TV are 20,000. Dacă s-ar calcula în mod exclusiv intervalul de vârstă 18-30, ar rămâne cu maximum 5,000. În schimb, pe național (inclusiv populația rurală și peste 50 de ani), România TV ajunge la 453,000. Valabil și pentru Antena 3. Așa se explică imaginile sinistre cu mutanții care au umplut străzile Bucureștiului în 9 iunie, la mitingul PRO PSD.

    Pe de altă parte, tot aseară pe intervalul 21.00 - 23.00 a debutat și noul interval al lui Prelipceanu, care, pe comercial - public activ, nu s-a situat nici măcar în PRIMELE 20! Înseamnă că Digi 24 a avut o audiență mai mică de 15,000 privitori - judecând în funcție de FilmCafe, ultimul clasat. RUȘINOS!

Trimite un comentariu