Skip to main content

AUDIENȚE TV. Meciul României cu Muntenegru s-a văzut mai bine decât cel cu Lituania. Audiențele partidei

 
AUDIENȚE TV. Meciul României cu Muntenegru s-a văzut mai bine decât cel cu Lituania. Audiențele partidei
Sursa foto: Pagina de Facebook a Echipa națională de fotbal a României

AUDIENȚE. Meciul Muntenegru - România, din Nations League,a  ținut în fața televizoarelor peste 2,2 milioane de privitor. Încheiată și de această dată cu victoria tricolorilor (scor 0 - 1), partida a obținut audiențe mai bune decât meciul de sâmbătă cu Lituania

În minutul de aur, de la 22:20, pe Pro TV erau 2,6 milioane de persoane, la niel național. Pe publicul comercial, Pro TV a avut, în minutul de aur - la 22.19 - 638.000 de telespectatori. 

Publicitate

Victoria Pro TV vine într-o seară în care a avut la concurență emisiunea Chefi la Cuțite, de pe Antena 1, și Mireasa din Istanbul, de pe Kanal D.  

Paginademedia.ro prezintă audiențele de marți, pe intervalul meciului Muntenegru - România (0 - 1): 

NAȚIONAL. Muntenegru - România, din Nations League, a adus Pro TV o medie de peste 2,2 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Postul a avut o cotă de piață de 31,7%. Pe același interval, Antena 1 a avut peste 1,3 milioane de privitori pe minut. 

Kanal D a avut poziția a treia cu serialul turcesc și o medie de 650.000 de persoane. 

URBAN. Meciul României a avut aproape 1,2 milioane de privitori de la orașe. Postul a fost lider și pe acest target, pe care a obținut o cotă de piață de 30%. 

Locul secund a fost al Antenei 1, cu o medie de 740.000. Kanal D a fost mult în urma celor două, cu cifre de trei ori mai mici decât Pro TV și la jumătate față de Antena 1. 

COMERCIAL. Cifre bune pentru Pro TV și pe publicul comercial, peste jumătate de milion de persoane cu vârste între 18 și 49 de ani. Cota de piață a postului a fost de 34%. Antena 1 a avut poziția secundă, aproape de media obișnuită a Chefilor: 360.000 de persoane pe publicul tânăr și o cotă de 24,5%. Cele două televiziuni au avut marți seară aproape 60% din publicul tânăr, cu televizoarele deschise. 

Audienţa posturilor TV marți, 20 noiembrie, pe intervalul meciului Muntenegru - România (21.45-23.40), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.265.000 12.6 31.7
2 Antena 1 1.332.000 7.4 18.6
3 Kanal D 654.000 3.6 9.2
4 Antena 3 324.000 1.8 4.5
5 Prima TV 237.000 1.3 3.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 20 noiembrie, pe intervalul meciului Muntenegru - România (21.45-23.40), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.183.000 12.3 30.7
2 Antena 1 736.000 7.7 19.1
3 Kanal D 321.000 3.3 8.3
4 Antena 3 233.000 2.4 6.0
5 Realitatea TV 113.000 1.2 2.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 20 noiembrie, pe intervalul meciului Muntenegru - România (21.45-23.40), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 514.000 11.7 34.7
2 Antena 1 362.000 8.2 24.5
3 Kanal D 116.000 2.6 7.8
4 National TV 46.000 1.0 3.1
5 Pro 2 29.000 0.7 2.0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu