Skip to main content

Branduri de Centenar. Sticlele mici de Coca-Cola au haine noi de Centenar, create de tineri

 
Branduri de Centenar. Sticlele mici de Coca-Cola au haine noi de Centenar, create de tineri

Coca-Cola sărbătoreşte Centenarul Marii Uniri cu o colecţie specială de sticle, desenate de tineri. Coca-Cola Gust Original, Zero Zahăr şi Lime, variantele de 330 de ml, sunt dîn haine de sărbătoare.

Publicitate

Noile ambalaje au fost gândite de tineri români, în urma unui concurs organizat vara aceasta. Tema a fost: crearea unui design inspirat de una dintre cele trei valori asociate steagului României. Câştigătorii au fost aleşi de un juriu format din ilustratori profesionişti şi reprezentanţi Coca-Cola, iar de câteva săptămâni au apărut noile sticle.

Sticla de Gust Original are diverse simboluri asociate României, cea de Zero Zahar are motive tradiţionale, iar cea de Lime ilustrează „românii/societatea secolului următor” (printre oameni apre şi un steag cu inimă).

Coca-Cola a lansat o nouă etapă a campaniei #următorii100 de ani. Tinerii îşi pot înscrie capitolul lor din povestea României până în data de 21 noiembrie, online, pe platforma dedicată, dar şi fizic, vizitând una dintre cele 3 sticle Coca-Cola supradimensionate amplasate în Bucureşti (Piaţa Universităţii), Cluj-Napoca (Piaţa Unirii) şi Constanţa (Bulevardul Ştefan cel Mare) şi care vor funcţiona ca puncte de colectare.

Miruna Smeureanu, Marketing Director, Coca-Cola România:

„Campaniile Coca-Cola îi au în centru pe adolescenţi. Ne inspiră valorile şi pasiunile lor, universul lor extrem de creativ, optimist. Credem că România reimaginată de ei e o ţară de care ne-am bucura cu toţii. De aceea, sărbătorim Centenarul Marii Uniri oferindu-le ocazia de a scrie împreună povestea următorilor 100 de ani, un capitol după altul.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ionut Ionut
    Bravo, bah!Ati ajuns sa vindeti tot.Asta,insa,e culmea!Sa pui simbolurile a 100 de ani de existenta ca tara pe o bautura americana care n are NIMIC de a face cu romanismul,romanitatea,romanii.Exceptand ca ni se baga pe gat de niste ani si nici macar reteta originala.Oare americanii ar promova de 4 iulie tuica?sau braga?Se vede clar cum gandesc tinerii de care vorbiti.A mai pus una ditamai poza,in centru,cu un dusman de la 1914 al romanilor si radea ca toanta.Divide et impera si vindeti tot,chiar si pe voi.Cam de asta se bucura tinerii cu idei,azi.Si...maine.
    Era de ras daca nu ar fi de plans.E ca reversul bancului cu luna vopsita in rosu pe care s au grabit sa scrie Coca Cola.
    Sa fim sanatosi,sa ne revenim si sa redevenim stat suveran,unitar si independent.Ca asa am fost si asa vor toate statele sa fie sau sa se mentina.
    Doamne,fereste ne!coca cola, reprezentanta a 100 de ani de existenta a Romaniei...Asteptam ca burgerii sa fie mancarea de referinta la 1 decembrie.Ca sarmalele in varza acra,reteta unicat si de sute de ani a romanilor ( vezi cotropirea otomanasi ca la turci sarma este altceva si facuta in vita de vie,iar in varza dulce e numita dolma si e..altceva!) au furat o ..ungurii!iar milenara mamaliga,injurata si ea dar si noi din cauza ei,e servita la mari fite ca..polenta!
    Trezirea!Sau valea!
  • gigi gigi
    "Sa mulgem cat mai putem acest Centenar!".

Trimite un comentariu

sus