Skip to main content

Branduri de Centenar. Sticlele mici de Coca-Cola au haine noi de Centenar, create de tineri

 
Branduri de Centenar. Sticlele mici de Coca-Cola au haine noi de Centenar, create de tineri

Coca-Cola sărbătorește Centenarul Marii Uniri cu o colecție specială de sticle, desenate de tineri. Coca-Cola Gust Original, Zero Zahăr și Lime, variantele de 330 de ml, sunt dîn haine de sărbătoare.

Noile ambalaje au fost gândite de tineri români, în urma unui concurs organizat vara aceasta. Tema a fost: crearea unui design inspirat de una dintre cele trei valori asociate steagului României. Câștigătorii au fost aleși de un juriu format din ilustratori profesioniști și reprezentanți Coca-Cola, iar de câteva săptămâni au apărut noile sticle. 

Sticla de Gust Original are diverse simboluri asociate României, cea de Zero Zahar are motive tradiționale, iar cea de Lime ilustrează „românii/societatea secolului următor” (printre oameni apre și un steag cu inimă). 

Publicitate

Coca-Cola a lansat o nouă etapă a campaniei #următorii100 de ani. Tinerii își pot înscrie capitolul lor din povestea României până în data de 21 noiembrie, online, pe platforma dedicată, dar și fizic, vizitând una dintre cele 3 sticle Coca-Cola supradimensionate amplasate în București (Piața Universității), Cluj-Napoca (Piața Unirii) și Constanța (Bulevardul Ștefan cel Mare) și care vor funcționa ca puncte de colectare. 

Miruna Smeureanu, Marketing Director, Coca-Cola România:

„Campaniile Coca-Cola îi au în centru pe adolescenți. Ne inspiră valorile și pasiunile lor, universul lor extrem de creativ, optimist. Credem că România reimaginată de ei e o țară de care ne-am bucura cu toții. De aceea, sărbătorim Centenarul Marii Uniri oferindu-le ocazia de a scrie împreună povestea următorilor 100 de ani, un capitol după altul.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Bravo, bah!Ati ajuns sa vindeti tot.Asta,insa,e culmea!Sa pui simbolurile a 100 de ani de existenta ca tara pe o bautura americana care n are NIMIC de a face cu romanismul,romanitatea,romanii.Exceptand ca ni se baga pe gat de niste ani si nici macar reteta originala.Oare americanii ar promova de 4 iulie tuica?sau braga?Se vede clar cum gandesc tinerii de care vorbiti.A mai pus una ditamai poza,in centru,cu un dusman de la 1914 al romanilor si radea ca toanta.Divide et impera si vindeti tot,chiar si pe voi.Cam de asta se bucura tinerii cu idei,azi.Si...maine.
    Era de ras daca nu ar fi de plans.E ca reversul bancului cu luna vopsita in rosu pe care s au grabit sa scrie Coca Cola.
    Sa fim sanatosi,sa ne revenim si sa redevenim stat suveran,unitar si independent.Ca asa am fost si asa vor toate statele sa fie sau sa se mentina.
    Doamne,fereste ne!coca cola, reprezentanta a 100 de ani de existenta a Romaniei...Asteptam ca burgerii sa fie mancarea de referinta la 1 decembrie.Ca sarmalele in varza acra,reteta unicat si de sute de ani a romanilor ( vezi cotropirea otomanasi ca la turci sarma este altceva si facuta in vita de vie,iar in varza dulce e numita dolma si e..altceva!) au furat o ..ungurii!iar milenara mamaliga,injurata si ea dar si noi din cauza ei,e servita la mari fite ca..polenta!
    Trezirea!Sau valea!

Trimite un comentariu