Skip to main content

VIDEO. Branduri de Centenar. Rom-ul a rămas în tricolorul gol

 
VIDEO. Branduri de Centenar. Rom-ul a rămas în tricolorul gol

Cum sărbătoresc brandurile Centenarul Marii Uniri. Batonul Rom a renunțat la elemenetele grafice de pe ambalaj și a rămas doar în...tricolor. 

„Ne-am dorit ca în Anul Centenarului să sărbatorim cea mai importantă marcă: România. Renunțând la logo-ul de pe ambalaj am adus tricolorul în casele a milioane de români.

Un tricolor dulce, ușor de găsit în orice magazin”, au spus pentru Paginademedia.ro reprezentanții McCann, agenția care a gândit campania. 

Publicitate

Pașii campaniei 

Primul pas a fost înlocuirea ambalajului cu design-ul aniversar.

Spotul TV a spus povestea acestei schimbări, fiind filmat chiar în fabrică, la Kandia Dulce.

Ca încheiere a acestei campanii va fi organizat un eveniment special pentru ziua de 1 Decembrie. Pentru 2 zile, Rom va organiza Muzeul Tricolorului la Palatul Universul din București, sala Mezanin.

Muzeul găzduieste povești de la consumatori, toate despre tricolor. "Până pe 18 noiembrie am adunat aceste povesti pe doar-tricolor.ro, iar dintre acestea vom alege 100 de experiențe emoționante care vor fi expuse în Muzeul Tricolorului.", spun cei de la McCann.

Canale de comunicare

Campania rulează pe TV, Outdoor&Indoor și comunicare în mediul Digital, în perioada octombrie - decembrie 2018.

Agențiile care au lucrat la campanie

McCann Romania, MRM//McCann Romania si Heist

Citește despre alte campanii de Centenar AICI

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu