Skip to main content

VIDEO. Repoziționare BRD. Cristian Leonte și Știrile Pro TV, proiect editorial special în campania BRD

 
VIDEO. Repoziționare BRD. Cristian Leonte și Știrile Pro TV, proiect editorial special în campania BRD

Mâine știu că va fi bine”, „Schimb ceva. Rup gura târgului”, „Mâine vreau să mișc lucrurile” și #tueștiviitorul sunt mesajele BRD Group în noua poziționare de brand a băncii. Mesajele au fost proiectate pe clădirea BRD, din Piața Victoriei.

BRD a lansat și un proiect editorial, în colaborare cu Știrile Pro TV și Cristian Leonte, o serie de interviuri în care se abordează subiecte precum antreprenoriat, tehnologie, educație, cultură, sport sau start-up-uri.

Publicitate

Poziționare BRD este "despre noua generație de creatori", spun reprezentanții instituției.

 „Noua platformă de brand vine să consolideze și să reconfirme suportul băncii pentru dezvoltarea noii generații de creatori, cât și implicarea noastră în încurajarea și susținerea de inițiative care mișcă lucrurile și construiesc viitorul”, a declarat Flavia Popa, Secretar General BRD – Groupe Société Générale.

Materialele au fost postate pe paginile de Facebook BRD - Groupe Société Générale și Stirile Pro TV. Printre invitați se numără:

  • Răzvan Rughiniș, co-fondator Innovation Labs și Flavia Oprea, CEO ENTy
  • Liceeni creatori de tehnologie din cadrul programului național de robotică BRD FIRST Tech Challenge România - Bogdan Chiriță, Andreea Dinescu și Andrei Preda
  • Cristian Hatu, Președinte al Centrului de Evaluare și Analize Educaționale, și Gabriela Deliu, profesor de fizică la Colegiul de Ştiinţele Naturii „Emil Racoviţă“ din Brașov
  • Cristina Vărzaru, una dintre cele mai emblematice jucătoare de handbal, în prezent Secretar General la Federația Română de Handbal și Diana Ciucă, portarul echipei naționale de tineret
  • Edmond Niculușcă, Președinte A.R.C.E.N. și unul dintre inițiatorii District 40, alături de Elvira Lupșa, Creative Partner District 40.

Mesaje proiectate pe sediul central al băncii, adică Turnul BRD. Printre mesaje amintim „Mâine știu că va fi bine”, „Schimb ceva. Rup gura târgului”, „Mâine vreau să mișc lucrurile” și hashtaguri precum #tueștiviitorul

Ideea proiecțiilor de pe turn aparține creativilor de la Propaganda, agenția de creație a BRD. 

GALERIE FOTO

VIDEO - BRD Live Studio - Cristina Varzaru, fost căpitan al lotului național de handbal feminin, în prezent Secretar General la Federația Română de Handbal, și Diana Ciucă, portarul echipei naționale de junioare. 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • ProTV cere bănuți de la Stat, vreo doua milioane de euro, pentru subvenționarea producțiiilor de prost gust Las Fierbinți si Rechinii;
    ProTV a fost scutit de plata a vreo 45 milioane euro, datorii acumulate la Stat;
    ProTV a răspuns, inclusiv prin marele deontolog Cristian Leonte, la comenzile Elenei Udrea (chiar PaginaDeMedia a publicat emailurile cu pricina).
    Și ProTV, într-o ipocrizie continuă, critică Statul și dă lecții de moralitate în continuu. Tinerii geniali din seria de interviuri sunt, de fapt, folosiți într-o campanie de imagine, pe bani mulți, a unei bănci. Mișto cameleonism. Trăiască manipularea!
  • daca te mai intrebi de ce apara protv bancile si marile corporatii, care isi externalizeaza profitul si nu platesc impozite aici....te uiti si vezi cum andi moisescu sau leonte sunt platiti pt nimicuri, flecuștețe de catre aceste banci, corporatii

Trimite un comentariu