Skip to main content

VIDEO. Repoziţionare BRD. Cristian Leonte şi Ştirile Pro TV, proiect editorial special în campania BRD

 
VIDEO. Repoziţionare BRD. Cristian Leonte şi Ştirile Pro TV, proiect editorial special în campania BRD

Mâine ştiu că va fi bine”, „Schimb ceva. Rup gura târgului”, „Mâine vreau să mişc lucrurile” şi #tueştiviitorul sunt mesajele BRD Group în noua poziţionare de brand a băncii. Mesajele au fost proiectate pe clădirea BRD, din Piaţa Victoriei.

Publicitate

BRD a lansat şi un proiect editorial, în colaborare cu Ştirile Pro TV şi Cristian Leonte, o serie de interviuri în care se abordează subiecte precum antreprenoriat, tehnologie, educaţie, cultură, sport sau start-up-uri.

Poziţionare BRD este "despre noua generaţie de creatori", spun reprezentanţii instituţiei.

„Noua platformă de brand vine să consolideze şi să reconfirme suportul băncii pentru dezvoltarea noii generaţii de creatori, cât şi implicarea noastră în încurajarea şi susţinerea de iniţiative care mişcă lucrurile şi construiesc viitorul”, a declarat Flavia Popa, Secretar General BRD – Groupe Société Générale.

Materialele au fost postate pe paginile de Facebook BRD - Groupe Société Générale şi Stirile Pro TV. Printre invitaţi se numără:

  • Răzvan Rughiniş, co-fondator Innovation Labs şi Flavia Oprea, CEO ENTy
  • Liceeni creatori de tehnologie din cadrul programului naţional de robotică BRD FIRST Tech Challenge România - Bogdan Chiriţă, Andreea Dinescu şi Andrei Preda
  • Cristian Hatu, Preşedinte al Centrului de Evaluare şi Analize Educaţionale, şi Gabriela Deliu, profesor de fizică la Colegiul de Ştiinţele Naturii „Emil Racoviţă“ din Braşov
  • Cristina Vărzaru, una dintre cele mai emblematice jucătoare de handbal, în prezent Secretar General la Federaţia Română de Handbal şi Diana Ciucă, portarul echipei naţionale de tineret
  • Edmond Niculuşcă, Preşedinte A.R.C.E.N. şi unul dintre iniţiatorii District 40, alături de Elvira Lupşa, Creative Partner District 40.

Mesaje proiectate pe sediul central al băncii, adică Turnul BRD. Printre mesaje amintim „Mâine ştiu că va fi bine”, „Schimb ceva. Rup gura târgului”, „Mâine vreau să mişc lucrurile” şi hashtaguri precum #tueştiviitorul.

Ideea proiecţiilor de pe turn aparţine creativilor de la Propaganda, agenţia de creaţie a BRD.

GALERIE FOTO

VIDEO - BRD Live Studio - Cristina Varzaru, fost căpitan al lotului naţional de handbal feminin, în prezent Secretar General la Federaţia Română de Handbal, şi Diana Ciucă, portarul echipei naţionale de junioare.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • grea viata fara prompter...

    si protv canibalizeaza piata mica de productie, hehe. dar ce strategi, ce viziune...
  • ProTV cere bănuți de la Stat, vreo doua milioane de euro, pentru subvenționarea producțiiilor de prost gust Las Fierbinți si Rechinii;
    ProTV a fost scutit de plata a vreo 45 milioane euro, datorii acumulate la Stat;
    ProTV a răspuns, inclusiv prin marele deontolog Cristian Leonte, la comenzile Elenei Udrea (chiar PaginaDeMedia a publicat emailurile cu pricina).
    Și ProTV, într-o ipocrizie continuă, critică Statul și dă lecții de moralitate în continuu. Tinerii geniali din seria de interviuri sunt, de fapt, folosiți într-o campanie de imagine, pe bani mulți, a unei bănci. Mișto cameleonism. Trăiască manipularea!
  • daca te mai intrebi de ce apara protv bancile si marile corporatii, care isi externalizeaza profitul si nu platesc impozite aici....te uiti si vezi cum andi moisescu sau leonte sunt platiti pt nimicuri, flecuștețe de catre aceste banci, corporatii

Trimite un comentariu

sus