Skip to main content

PE SCURT. Campanii noi: Dove Men susţine concediul paternal, iar Heidi cochetează cu designul interior

 
PE SCURT. Campanii noi: Dove Men susţine concediul paternal, iar Heidi cochetează cu designul interior

O campanie pentru domni şi una pentru doamne şi domnişoare. Dove Men+Care lansează campania Dragi viitori taţi prin care susţine concediul paternal, iar Heidi susţine colţurile neplictisitoare ale casei.

Publicitate

Dove Men+Care a lansat campania Dragi viitori taţi

Campania susţine concediul paternal în beneficiul dezvoltării copilului, a relaţiei dintre tată şi copilul său şi a relaţiei dintre cei doi părinţi.

Campania va avea loc în magazine şi în mediul online, prin intermediul mai multor taţi, printre care Dan Cruceru, blogger taticool.eu, Robert Diaconeasa, blogger daddycool.ro şi psihologul Gaspar Gyory.

Oana Onosie, Brand Manager Deodorants Unilever:

„Pornind de la convingerea că adevărata putere a bărbatului modern se vede atât în grija pe care o are faţă de sine, dar şi faţă de cei din jur, ne-am dorit ca bărbaţii să aibă şansa să petreacă mai mult timp alături de cei dragi. Cercetările realizate la nivel global ne-au confirmat importanţa implicării tatălui în viaţa copilului său încă de la naştere şi beneficiile aduse relaţiei de cuplu. Prin campania Dragi Viitori Taţi ne dorim să le transmitem tuturor viitorilor taţi că au posibilitatea şi dreptul legal de a-şi lua concediul paternal şi să îi încurajam în acest sens”

Conform unei analize globale realizate de UNICEF în 2018, 92 de state nu au politici naţionale care să permită taţilor să primească concediu plătit pentru îngrijirea copilului. Astfel, aproape o treime din copiii de până într-un an – aproximativ 90 de milioane - locuiesc în ţări unde tatăl nu beneficiază prin lege de nici măcar o zi de concediu paternal.

Ciocolata Heidi şi designul interior

Ciocolata Heidi a lansat o nouă promoţie cu obiecte de design interior pentru a decora un colţ al casei, cu Dana Rogoz ca imagine a campaniei.

Cele două premii oferite de Heidi: colţul Grand’Or şi colţul Dark, care sunt alcătuite dintr-un fotoliu, o măsuţă, un lampadar şi o pătură create de designeri români. Campania este disponibilă pe site-ul neplictisitor.ro

Dragoş Raicu, Group Creative Director FCB: „Ce au în comun ciocolata Heidi şi designul interior? Creativitate, pasiune şi respect pentru craft. Şi pentru că ciocolata are puterea să ne inspire, am vrut să vedem ce se întâmplă atunci când îi inspiră pe cei mai creativi dintre noi. Aşa că am invitat-o pe Dana Rogoz să conceapă două colţuri neplictisitoare, în spiritul creaţiilor ei preferate din gamele Heidi Dark şi Heidi Grand’Or”

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus