Skip to main content

PE SCURT. Campanii noi: Dove Men susține concediul paternal, iar Heidi cochetează cu designul interior

 
PE SCURT. Campanii noi: Dove Men susține concediul paternal, iar Heidi cochetează cu designul interior

O campanie pentru domni și una pentru doamne și domnișoare. Dove Men+Care lansează campania Dragi viitori tați prin care susține concediul paternal, iar Heidi susține colțurile neplictisitoare ale casei.

Dove Men+Care a lansat campania Dragi viitori tați

Publicitate

Campania susține concediul paternal în beneficiul dezvoltării copilului, a relației dintre tată și copilul său și a relației dintre cei doi părinți.

Campania va avea loc în magazine și în mediul online, prin intermediul mai multor tați, printre care Dan Cruceru, blogger taticool.eu, Robert Diaconeasa, blogger daddycool.ro și psihologul Gaspar Gyory.

Oana Onosie, Brand Manager Deodorants Unilever:

„Pornind de la convingerea că adevărata putere a bărbatului modern se vede atât în grija pe care o are față de sine, dar și față de cei din jur, ne-am dorit ca bărbații să aibă șansa să petreacă mai mult timp alături de cei dragi. Cercetările realizate la nivel global ne-au confirmat importanța implicării tatălui în viața copilului său încă de la naștere și beneficiile aduse relației de cuplu. Prin campania Dragi Viitori Tați ne dorim să le transmitem tuturor viitorilor tați că au posibilitatea și dreptul legal de a-și lua concediul paternal și să îi încurajam în acest sens”

Conform unei analize globale realizate de UNICEF în 2018, 92 de state nu au politici naționale care să permită taților să primească concediu plătit pentru îngrijirea copilului. Astfel, aproape o treime din copiii de până într-un an – aproximativ 90 de milioane - locuiesc în țări unde tatăl nu beneficiază prin lege de nici măcar o zi de concediu paternal.

Ciocolata Heidi și designul interior

Ciocolata Heidi a lansat o nouă promoție cu obiecte de design interior pentru a decora un colț al casei, cu Dana Rogoz ca imagine a campaniei.

Cele două premii oferite de Heidi: colțul Grand’Or și colțul Dark, care sunt alcătuite dintr-un fotoliu, o măsuță, un lampadar și o pătură create de designeri români. Campania este disponibilă pe site-ul neplictisitor.ro

Dragoș Raicu, Group Creative Director FCB: „Ce au în comun ciocolata Heidi și designul interior? Creativitate, pasiune și respect pentru craft. Și pentru că ciocolata are puterea să ne inspire, am vrut să vedem ce se întâmplă atunci când îi inspiră pe cei mai creativi dintre noi. Așa că am invitat-o pe Dana Rogoz să conceapă două colțuri neplictisitoare, în spiritul creațiilor ei preferate din gamele Heidi Dark și Heidi Grand’Or”

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Trimite un comentariu