Skip to main content

Nimic nou pe frontul din Fierbinți. E cel mai urmărit în noiembrie. Iar. Fructul oprit, pe doi. Iar.

 
Nimic nou pe frontul din Fierbinți. E cel mai urmărit în noiembrie. Iar. Fructul oprit, pe doi. Iar.

AUDIENȚE SERIALE NOIEMBRIE. Cel mai urmărit serial al lunii noiembrie este, din nou, Las Fierbinți. Serialul Pro-ului mai bifează o lună în poziția de cel mai urmărit serial al lunii, cu o ușoară creștere față de luna trecută.

Publicitate

Las Fierbinți a fost serialul preferat al românilor, cu peste 2,3 milioane de urmăritori la nivel de țară.

Serialul Ruxandrei Ion a fost al doilea cel mai urmărit serial al lunii noiembrie. Locul trei a fost împărțit de Mireasa din Istanbul de la Kanal D și Triplusec de pe Pro TV. Serialul turcesc a avut naționalul și urbanul, iar publicul comercial s-a dus către comedia românească.

În Top 20 cele mai urmărite seriale la nivel național, televiziunile din Pache Protopopescu, Pro TV și Pro 2 au avut mai mult de jumătate din serialele prezente în top.

Postul național TVR 2 are o prezență în topuri, cu serialul Pactul și rușinea. De la televiziunile AXN și Comedy Central vin serialele Scorpion și Doi bărbați și jumătate, cu prezențe în topul comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă cele mai urmărite seriale ale lunii noiembrie

NAȚIONAL. Fierbințenii sunt preferații țării. Serialul a avut o medie de 2.333.000 de telespectatori, în creștere față de luna trecută. Tot în creștere se s-a aflat și locul doi, Fructul Oprit, care a obținut media de 1.452.000 de urmăritori.

Locul trei a revenit serialului Mireasa din Istanbul, cu aproximativ 1.069.000 de telespectatori.

URBAN. Orașele au vrut să vadă aventurile lui Firicel și Celentano. Mai exact, 1.042.000 de persoane din mediul urban s-au uitat la serialul Las Fierbinți în luna noiembrie.

Fructul Antenei avut locul al doilea (ca și lunea trecută), cu o medie de 691.000 de telespectatori. Mireasa din Istanbul rămâne cel mai urmărit serial al Kanal D și al treilea cel mai vizionat în mediul urban, cu 459.000 de privitori.

COMERCIAL. Serialul de pe Pro TV rămâne cel mai urmărit și în rândul tinerilor de la orașe, publicul din segmentul comercial. 495.000 de telespectatori au văzut Las Fierbinți luna trecută.

Fructul Oprit, locul doi și pe comercial, cu o medie de 326.000 de urmăritori. Locul trei pleacă de la Kanal D și se duce la serialul Triplusec al Pro-ului, la care s-au uitat aproximativ 262.000 de persoane.

Cele mai urmărite seriale în luna noiembrie 2018, pe targetul NAȚIONAL:

  NATIONAL     Persoane   Rtg%  
1 Laf Fierbinti (sez. 14) Pro TV 2.333.000 13.0
2 Fructul Oprit (sez. 2) Antena 1 1.452.000 8.1
3 Mireasa din Istanbul Kanal D 1.069.000 6.0
4 Triplusec Pro TV 954.000 5.3
5 Lectii de viata (sez. 3) Pro TV 765.000 4.3
6 Lectii de viata (sez. 4) Pro TV 746.000 4.2
7 Suflete tradate National TV 677.000 3.8
8 Dragoste si ura National TV 544.000 3.0
9 Un destin la rascruce Kanal D 372.000 2.1
10 Sandokan, tigrul Malaeziei National TV 304.000 1.7
11 Pacatul si rusinea (sez. 2) TVR 2 273.000 1.5
12 Dragoste de contrabanda Pro 2 223.000 1.2
13 Fara privirea ta Pro 2 216.000 1.2
14 Pradatoarea (sez. 1) Pro TV 210.000 1.2
15 Stadiul relatiei: complicat Pro 2 195.000 1.1
16 Furie si dragoste National TV 180.000 1.0
17 Dincolo de noi Pro 2 176.000 1.0
18 Lista neagra (sez. 5) Pro TV 170.000 1.0
19 A doua sansa (sez. 2) Happy Channel 165.000 0.9
20 Pe taramul dorintei) Pro 2 161.000 0.9

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite seriale în luna noiembrie 2018, în mediul URBAN:

  URBAN     Persoane   Rtg%  
1 Laf Fierbinti (sez. 14) Pro TV 1.042.000 10.8
2 Fructul Oprit (sez. 2) Antena 1 691.000 7.2
3 Mireasa din Istanbul Kanal D 459.000 4.8
4 Triplusec Pro TV 448.000 4.7
5 Lectii de viata (sez. 3) Pro TV 326.000 3.4
6 Lectii de viata (sez. 4) Pro TV 320.000 3.3
7 Suflete tradate National TV 302.000 3.1
8 Dragoste si ura National TV 239.000 2.5
9 Sandokan, tigrul Malaeziei National TV 172.000 1.8
10 Pacatul si rusinea (sez. 2) TVR 2 164.000 1.7
11 Un destin la rascruce Kanal D 141.000 1.5
12 Pradatoarea (sez. 1) Pro TV 127.000 1.3
13 Dragoste de contrabanda Pro 2 124.000 1.3
14 Mama Happy Channel 115.000 1.2
15 Lista neagra (sez. 5) Pro TV 106.000 1.1
16 Lista clientilor (sez. 2) Pro TV 89.000 0.9
17 Furie si dragoste National TV 89.000 0.9
18 A doua sansa (sez. 2) Happy Channel 89.000 0.9
19 Fara privirea ta Pro 2 86.000 0.9
20 Stadiul relatiei: complicat Pro 2 82.000 0.9

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite seriale în luna noiembrie 2018, pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL     Persoane   Rtg%  
1 Laf Fierbinti (sez. 14) Pro TV 495.000 11.2
2 Fructul Oprit (sez. 2) Antena 1 326.000 7.4
3 Triplusec Pro TV 262.000 6.0
4 Lectii de viata (sez. 3) Pro TV 130.000 3.0
5 Lectii de viata (sez. 4) Pro TV 118.000 2.7
6 Mireasa din Istanbul Kanal D 118.000 2.7
7 Pradatoarea (sez. 1) Pro TV 89.000 2.0
8 Suflete tradate National TV 83.000 1.9
9 Sandokan, tigrul Malaeziei National TV 73.000 1.7
10 Lista neagra (sez. 5) Pro TV 65.000 1.5
11 Lista clientilor (sez. 2) Pro TV 56.000 1.3
12 Dragoste si ura National TV 55.000 1.3
13 Un destin la rascruce Kanal D 44.000 1.0
14 Dragoste de contrabanda Pro 2 41.000 0.9
15 EROII (IV)/HEROES (IV) Antena 1 37.000 0.9
16 DOI BARBATI SI JUMATATE (VIII)/TWO AND A HALF MEN (VIII) Comedy Central 37.000 0.8
17 SCORPION (IV)/SCORPION (IV) AXN 31.000 0.7
18 Pacatul si rusinea (sez. 2) TVR 2 30.000 0.7
19 Regina Pro 2 30.000 0.7
20 Inima nu cere voie Pro 2 29.000 0.7

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Comentarii

  • "Mile", iar marele serial "Fructul Oprit" nu trece de 7,5 puncte rating pe comercial (oare la 11 ajunge) ?
    Ca sa nu zic de lunile septembrie, octombrie. Sub 7 a facut...

    Si in legatura cu "Triplusec". Diferenta de 1,4 pe comercial fata de locul 2 ? Nu vad nimic "rau" aici. Sa nu mai zic de raportul dintre national si comercial. Mai mult tineri fata de "pensionari".

Trimite un comentariu