
AUDIENȚE SERIALE NOIEMBRIE. Cel mai urmărit serial al lunii noiembrie este, din nou, Las Fierbinți. Serialul Pro-ului mai bifează o lună în poziția de cel mai urmărit serial al lunii, cu o ușoară creștere față de luna trecută.
Las Fierbinți a fost serialul preferat al românilor, cu peste 2,3 milioane de urmăritori la nivel de țară.
Serialul Ruxandrei Ion a fost al doilea cel mai urmărit serial al lunii noiembrie. Locul trei a fost împărțit de Mireasa din Istanbul de la Kanal D și Triplusec de pe Pro TV. Serialul turcesc a avut naționalul și urbanul, iar publicul comercial s-a dus către comedia românească.
În Top 20 cele mai urmărite seriale la nivel național, televiziunile din Pache Protopopescu, Pro TV și Pro 2 au avut mai mult de jumătate din serialele prezente în top.
Postul național TVR 2 are o prezență în topuri, cu serialul Pactul și rușinea. De la televiziunile AXN și Comedy Central vin serialele Scorpion și Doi bărbați și jumătate, cu prezențe în topul comercial.
Paginademedia.ro vă prezintă cele mai urmărite seriale ale lunii noiembrie
NAȚIONAL. Fierbințenii sunt preferații țării. Serialul a avut o medie de 2.333.000 de telespectatori, în creștere față de luna trecută. Tot în creștere se s-a aflat și locul doi, Fructul Oprit, care a obținut media de 1.452.000 de urmăritori.
Locul trei a revenit serialului Mireasa din Istanbul, cu aproximativ 1.069.000 de telespectatori.
URBAN. Orașele au vrut să vadă aventurile lui Firicel și Celentano. Mai exact, 1.042.000 de persoane din mediul urban s-au uitat la serialul Las Fierbinți în luna noiembrie.
Fructul Antenei avut locul al doilea (ca și lunea trecută), cu o medie de 691.000 de telespectatori. Mireasa din Istanbul rămâne cel mai urmărit serial al Kanal D și al treilea cel mai vizionat în mediul urban, cu 459.000 de privitori.
COMERCIAL. Serialul de pe Pro TV rămâne cel mai urmărit și în rândul tinerilor de la orașe, publicul din segmentul comercial. 495.000 de telespectatori au văzut Las Fierbinți luna trecută.
Fructul Oprit, locul doi și pe comercial, cu o medie de 326.000 de urmăritori. Locul trei pleacă de la Kanal D și se duce la serialul Triplusec al Pro-ului, la care s-au uitat aproximativ 262.000 de persoane.
Cele mai urmărite seriale în luna noiembrie 2018, pe targetul NAȚIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Laf Fierbinti (sez. 14) | Pro TV | 2.333.000 | 13.0 |
2 | Fructul Oprit (sez. 2) | Antena 1 | 1.452.000 | 8.1 |
3 | Mireasa din Istanbul | Kanal D | 1.069.000 | 6.0 |
4 | Triplusec | Pro TV | 954.000 | 5.3 |
5 | Lectii de viata (sez. 3) | Pro TV | 765.000 | 4.3 |
6 | Lectii de viata (sez. 4) | Pro TV | 746.000 | 4.2 |
7 | Suflete tradate | National TV | 677.000 | 3.8 |
8 | Dragoste si ura | National TV | 544.000 | 3.0 |
9 | Un destin la rascruce | Kanal D | 372.000 | 2.1 |
10 | Sandokan, tigrul Malaeziei | National TV | 304.000 | 1.7 |
11 | Pacatul si rusinea (sez. 2) | TVR 2 | 273.000 | 1.5 |
12 | Dragoste de contrabanda | Pro 2 | 223.000 | 1.2 |
13 | Fara privirea ta | Pro 2 | 216.000 | 1.2 |
14 | Pradatoarea (sez. 1) | Pro TV | 210.000 | 1.2 |
15 | Stadiul relatiei: complicat | Pro 2 | 195.000 | 1.1 |
16 | Furie si dragoste | National TV | 180.000 | 1.0 |
17 | Dincolo de noi | Pro 2 | 176.000 | 1.0 |
18 | Lista neagra (sez. 5) | Pro TV | 170.000 | 1.0 |
19 | A doua sansa (sez. 2) | Happy Channel | 165.000 | 0.9 |
20 | Pe taramul dorintei) | Pro 2 | 161.000 | 0.9 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite seriale în luna noiembrie 2018, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Laf Fierbinti (sez. 14) | Pro TV | 1.042.000 | 10.8 |
2 | Fructul Oprit (sez. 2) | Antena 1 | 691.000 | 7.2 |
3 | Mireasa din Istanbul | Kanal D | 459.000 | 4.8 |
4 | Triplusec | Pro TV | 448.000 | 4.7 |
5 | Lectii de viata (sez. 3) | Pro TV | 326.000 | 3.4 |
6 | Lectii de viata (sez. 4) | Pro TV | 320.000 | 3.3 |
7 | Suflete tradate | National TV | 302.000 | 3.1 |
8 | Dragoste si ura | National TV | 239.000 | 2.5 |
9 | Sandokan, tigrul Malaeziei | National TV | 172.000 | 1.8 |
10 | Pacatul si rusinea (sez. 2) | TVR 2 | 164.000 | 1.7 |
11 | Un destin la rascruce | Kanal D | 141.000 | 1.5 |
12 | Pradatoarea (sez. 1) | Pro TV | 127.000 | 1.3 |
13 | Dragoste de contrabanda | Pro 2 | 124.000 | 1.3 |
14 | Mama | Happy Channel | 115.000 | 1.2 |
15 | Lista neagra (sez. 5) | Pro TV | 106.000 | 1.1 |
16 | Lista clientilor (sez. 2) | Pro TV | 89.000 | 0.9 |
17 | Furie si dragoste | National TV | 89.000 | 0.9 |
18 | A doua sansa (sez. 2) | Happy Channel | 89.000 | 0.9 |
19 | Fara privirea ta | Pro 2 | 86.000 | 0.9 |
20 | Stadiul relatiei: complicat | Pro 2 | 82.000 | 0.9 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite seriale în luna noiembrie 2018, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Laf Fierbinti (sez. 14) | Pro TV | 495.000 | 11.2 |
2 | Fructul Oprit (sez. 2) | Antena 1 | 326.000 | 7.4 |
3 | Triplusec | Pro TV | 262.000 | 6.0 |
4 | Lectii de viata (sez. 3) | Pro TV | 130.000 | 3.0 |
5 | Lectii de viata (sez. 4) | Pro TV | 118.000 | 2.7 |
6 | Mireasa din Istanbul | Kanal D | 118.000 | 2.7 |
7 | Pradatoarea (sez. 1) | Pro TV | 89.000 | 2.0 |
8 | Suflete tradate | National TV | 83.000 | 1.9 |
9 | Sandokan, tigrul Malaeziei | National TV | 73.000 | 1.7 |
10 | Lista neagra (sez. 5) | Pro TV | 65.000 | 1.5 |
11 | Lista clientilor (sez. 2) | Pro TV | 56.000 | 1.3 |
12 | Dragoste si ura | National TV | 55.000 | 1.3 |
13 | Un destin la rascruce | Kanal D | 44.000 | 1.0 |
14 | Dragoste de contrabanda | Pro 2 | 41.000 | 0.9 |
15 | EROII (IV)/HEROES (IV) | Antena 1 | 37.000 | 0.9 |
16 | DOI BARBATI SI JUMATATE (VIII)/TWO AND A HALF MEN (VIII) | Comedy Central | 37.000 | 0.8 |
17 | SCORPION (IV)/SCORPION (IV) | AXN | 31.000 | 0.7 |
18 | Pacatul si rusinea (sez. 2) | TVR 2 | 30.000 | 0.7 |
19 | Regina | Pro 2 | 30.000 | 0.7 |
20 | Inima nu cere voie | Pro 2 | 29.000 | 0.7 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii
Ca sa nu zic de lunile septembrie, octombrie. Sub 7 a facut...
Si in legatura cu "Triplusec". Diferenta de 1,4 pe comercial fata de locul 2 ? Nu vad nimic "rau" aici. Sa nu mai zic de raportul dintre national si comercial. Mai mult tineri fata de "pensionari".