Skip to main content

AUDIENȚE. Visuri la cheie a câștigat cu ultima ediție din sezon lupta pentru audiență în fața Fructului Oprit. Pro TV, lider pe toate targeturile

 
AUDIENȚE. Visuri la cheie a câștigat cu ultima ediție din sezon lupta pentru audiență în fața Fructului Oprit. Pro TV, lider pe toate targeturile

AUDIENȚE. Publicul a fost cu Visurile în topul audiențelor de aseară. Emisiunea de la Pro TV a fost lider pe toate targeturile, peste Fructul oprit. Serialul produs de Ruxandra Ion la Antena 1 a staționat pe doi. 

Pro TV a scos o medie de audiență de aproximativ 1,5 milioane de telespecatori pe minut. Vârful național s-a înregistrat la ora 20:46, când aproximativ 1,9 milioane de oameni aveau televizoarele deschise pe Visuri la cheie. 

Publicitate

Digi Sport 1 s-a văzut bine la orașe și pe publicul comercial, cu meciul de fotbal Sepsi Sfantu Gheorghe - FCSB (4-2). Pe intervalul Visuri la cheie, Antena 1 a difuzat Fructul oprit și Kanal D a avut Mireasa din Istanbul. 

Paginademedia.ro prezintă audiențele pe intervalul emisiunii Visuri la cheie:

NAȚIONAL. Pro TV a condus topul audiențelor aseară, cu o medie de 1,5 milioane de telespecatori pe minut. Pe locul secund s-a clasat Antena 1, care a avut pe interval o medie de 1,4 milioane de privitori. 

Kanal D a completat podiumul, cu o medie de peste un milion de telespectatori pe minut. 

URBAN. La orașe, liderul a rămas același. Pro TV a condus cu o medie de 790.000 de telespectatori. Antena 1 a ocupat locul secund și a cifre de aproximativ 635.000 de privitori. 

Postul Dogan a fost tot pe locul trei, iar pe interval a avut cifre de aproximativ 460.000 de privitori.

Digi Sport 1 a fost postul de pe locul cinci în mediul urban, cu meciul de fotbal Sepsi Sfantu Gheorghe - FCSB (4-2). 

COMERCIAL. Visurile au câștigat și publicul comercial, cu o medie de 415.000 de privitori. De asemenea, a avut o cotă de piață de 24,6%. 

Locul secund a fost ocupat Antena 1, care a avut pe interval cifre de aproximativ 330.000 de telespectatori și un share de 19,6%. 

Meciul de fotbal de la Digi Sport 1 a urcat pe locul patru. 

GALERIE FOTO. Visuri la cheie, 5 decembrie, ultima ediție din sezon

 

Audienţa posturilor TV miercuri, 5 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.586.000 8.9 17.8
2 Antena 1 1.480.000 8.3 16.6
3 Kanal D 1.065.000 5.9 12.0
4 Antena 3 416.000 2.3 4.7
5 National TV 377.000 2.1 4.2
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 5 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel URBAN

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 790.000 8.2 17.4
2 Antena 1 636.000 6.6 14.0
3 Kanal D 458.000 4.8 10.1
4 Antena 3 277.000 2.9 6.1
5 DigiSport 1 245.000 2.5 5.4
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 5 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel COMERCIAL

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 414.000 9.4 24.6
2 Antena 1 331.000 7.5 19.6
3 Kanal D 111.000 2.5 6.6
4 DigiSport 1 93.000 2.1 5.5
5 National TV 64.000 1.5 3.8
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu