
Campanie inedită semnată de Arsenoaiei & Mătășel. Agenția locală de publicicitate a creat o campanie pentru un serviciu al platformei imobiliare.ro - Târgul de Chirii. Practic, este o hartă interactivă a chiriilor în marile oraşe.
Care a fost ideea Arsenoaiei & Mătășel? Live-uri pe Facebook din apartamentele de închiriat, pentru studenții care nu pot ajunge să vizioneze apartamentele.
Răzvan Mătășel, strateg la Arsenoaiei şi Mătăşel:
„Am adaugat și mai mult Brand Utility platformei de chirii. O echipă de StudentExperți, selectați și trainuiți de noi au căutat chirie pentru studenții care își doreau un apartament și care din numeroase motive nu puteau să-și caute altfel. (distanța mare, necunoașterea orașelor, faptul că nu aveau unde să stea cât timp își căutau, etc.).
Și au făcut asta live pe Facebook interacționând cu doritorii și răspunzându-le la orice întrebare.”
Campania a rulat în perioada verii și va fi reluată în perioadele în care studenții își caută de obicei chirie.
Rezultate
- 284 de apartamente vizionate live pe Facebook
- Peste 350.000 de tineri expuși campaniei
- 71% dintre proprietari au primit mai multe telefoane și au închiriat după live
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu