Skip to main content

Curs de Strategie și Planificare Media pentru profesioniști și studenți, organizat de IAA. Care sunt costurile

 
Curs de Strategie și Planificare Media pentru profesioniști și studenți, organizat de IAA. Care sunt costurile

Organizațiile industriei media lansează Modulul Strategie și Planificare Media, un curs de 14 zile, la care profesori vor fi oameni de media cu experiență, prcum Mihai Trandafir (Universal McCann), Arina Ureche (BRAT), Lucia Antal (Pro TV și ARMA) și Dragoș Stanca (ThinkDigital și BRAT). 

Publicitate

Cursul are ca principală temă ecosistemul complex de media, de la principiile strategiei de media, la planificarea campaniei, monitorizarea și optimizarea ei și evaluarea finală a rezultatelor.

Cursurile din modul vor avea loc în perioada 15 martie – 8 iunie, iar înscrierile sunt deschise până la 1 martie.

Lucia Antal, Marketing Director PRO TV și Președinte ARMA:

„Avem acces la informație oriunde ne aflăm. E la latitudinea noastră să filtrăm această informație și, pentru cei care lucrează în domeniu, să știe cum și unde să împartă informația pe care o au de comunicat, astfel încât să ajungă la publicul pe care și-l doresc.

Cred că acest modul este o oportunitate foarte bună pentru ca tinerii care sunt la început de drum în marketing să înțeleagă „culisele” și elementele esențiale pe care trebuie să le aplice într-o strategie corectă de marketing.”

Costurile Modulului Strategie și Planificare de la IAA:

  • 2000 EUR + TVA (2380 EUR TVA inclus) pentru non-membrii IAA/BRAT/ARMA
  • 1500 EUR + TVA (1785 EUR TVA inclus) pentru membrii IAA/BRAT/ARMA
  • 500 EUR + TVA (595 EUR TVA inclus) pentru studenți

Despre Modului Strategie și Planificare Media

Alexandra Dimitriu (Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest), Mihai Trandafir (Managing Director Universal McCann) și Ștefan Teodorescu (Marketing Strategy & Capability Director Ursus Breweries) vor deschide cursul prin aprofundarea principiilor de marketing.

Cursul va continua cu strategia de media, prezentată tot de Alexandra Dimitriu și cu evaluarea performanțelor produselor media, print, radio și outdoor, alături de Arina Ureche (Director General BRAT).

Lucia Antal (Marketing Director PRO TV și Președinte ARMA) va discuta despre viziunea strategică în TV și monitorizarea în acest mediu, împreună cu Liliana Mihăilescu și Dragoș Pinciu.

Dragoș Stanca (Managing Director ThinkDigital & Președinte BRAT) va oferi perspectiva asupra media digitală: pe parcursul a 3 zile va prezenta strategia, planificarea evaluarea și optimizarea în digital, alături de invitați surpriză.

Cursul se va încheia cu focus pe proiecte speciale de media, alături de Alexandra Dimitriu, și pe planificarea campaniei, cu Alexandra și Mihai Trandafir.

Înscrierile pentru modul se pot face aici. Orice înscriere efectuată în luna decembrie beneficiază de un discount de 10%.

Cursul se desfășoară prin colaborarea IAA România (Ainternational Advertising Association), BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) și ARMA (Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor).

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Comentarii

  • Chefii nu scapa de Las Fierbinti.
    Pro TV difuzeaza luni un episod special Las Fierbinti la bataie cu Chefi la cutite de pe Antena 1.

Trimite un comentariu