Skip to main content

Unirea brandurilor de Centenar. McDonald`s și KFC și-au dat mâna de 1 Decembrie, într-o campanie PressOne, #traiascacapravecinului

 
Unirea brandurilor de Centenar. McDonald`s și KFC și-au dat mâna de 1 Decembrie, într-o campanie PressOne, #traiascacapravecinului

Se întâmplă (probabil) o dată la 100 de ani. KFC și McDonald`s, două lanțuri de fast-food rivale, au luat ce-i mai bun din „curtea vecinului” și au ieșit în social media. 

Concret, pe 1 Decembrie, ambele companii au postat pe Facebook o imagine cu un produs al lor și unul de la concurență. 

Publicitate

McDonald's a fost primul, care a postat o imagine cu faimoșii săi cartofi aurii, alături de la fel de faimosul sos de usturoi. „Buni și cu sosul vecinului KFC. #TraiascaCapraVecinului #1Decembrie”, a fost textul care a însoțit imaginea. 

La scurt timp, ieșea KFC cu o poză cu Variety Bucket și Cartofi de la Mec și textul: 

„Fanilor noștri care preferă cartofii McDonald's Romania lângă puiul crocant de la KFC, le spunem #TraiascaCapraVecinului #pebune #1decembrie”

Ambele mesaje au fost pe gustul fanilor din online. Peste 2.000 de share-uri și 1.400 de comentarii a avut postarea de pe pagina McDonald's Romania și alte 1.500 de share-uri și 1.200 de comentarii au fost la KFC

Despre campanie. Cine a convins cele două companii să se afișeze cu brandul vecinului în social media? Publicația PressOne, care a lansat de aproape o lună campania #TrăiascăCapraVecinului, împreună cu agenția GMP

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu