
(P) În perioada sărbătorilor, brandurile se întrec să își surprindă consumatorii cu inițiative care mai de care mai spectaculoase.
Știm deja că terenul sărbătorilor de iarnă e dominat de Coca-Cola și ale sale camioane de Crăciun, de reclama Sărbătorile vin, care a intrat în cultura populară și de campaniile care ne fac să simțim mai puternic spiritul sărbătorii.
Mai nou, surpriza brandurilor pentru consumatori vine dintr-o idee pe cât de simplă, pe atât de inedită: filmul de Crăciun difuzat fără pauze publicitare.
Pentru al doilea an la rând, Coca-Cola cumpără pauzele de publicitate din timpul filmului. Așa se face că miercuri, pe 26 decembrie, vei putea viziona Love Actually (Pur și simplu dragoste) pe Antena 1, de la ora 20:00, timp de două ore neîntrerupte.
Ce poate fi mai potrivit pentru a doua zi de Crăciun decât să te așezi confortabil pe canapea, cu snack-uri la îndemână, pentru un film de sezon? Iar dacă oricum aveai în plan un maraton de filme în mini-vacanța de Sărbători, nu sări peste Love Actually.
Comedia romantică are toate ingredientele unui plan perfect pentru o seară liniștită, alături de cei apropiați: atmosfera de Crăciun, povești emoționante, umor, o mulțime de actori de top (Hugh Grant, Emma Thompson, Keira Knightley, Colin Firth) și...zero publicitate, dacă alegi să o vizionezi pe Antena 1.
Anul acesta, campania Coca-Cola de Crăciun te îndeamnă să #FiiTuMoșu, așa că nu păstra vestea doar pentru tine. Pe 26 decembrie ai șansa perfectă să-ți strângi prietenii aproape și să vă bucurați împreună de experiența unui film bun de Crăciun.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
ti-a platit si tie ceva?