Skip to main content

Ştiaţi că... Aseară a fost semifinala Eurovision pe TVR? Mulţi nu au ştiut. Antena 3, cu Vâlcov, peste Antena 1

 
Credit foto: Ioana Chirita/TVR
Credit foto: Ioana Chirita/TVR

AUDIENŢE. Din ciclul Ştiaţi că... aseară a fost semifinala selecţiei naţionale Eurovision pe TVR 1? Mulţi tineri nu au ştiut. Chiar foarte mulţi!

Publicitate

Semifinala Eurovision, pusă somptuos în scenă la Iaşi, într-un spectacol care s-a întins pe aproape trei ore, aproape că nu a existat pentru publicul tânăr.

Datele de audienţă arată că TVR 1 a avut o audienţă de doar 25.000 de telespectatori din targetulcomercial 18-49 de ani. Adică de 22 de ori mai puţin decât avea Pro TV pe interval, cu filmul Wolverine!

Interesantă a fost aseară situaţia dintre "Antenele surori". Cu Darius Vâlcov în platou, Antena 3 a fost peste Antena 1 la nivelul întregii ţări şi la oraşe (mai ales la oraşe!). Pe publicul comercial însă, Antena 3 a fost mult în urma generalistei Antena 1 (care difuza un film cu Jason Statham, actor care "rupe" audienţele când este pe Pro TV. A fost mai modest însă la Antenă).

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul Eurovision (21.00-23.45):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, semifinala Eurovision a fost urmărită pe TVR 1 de 280.000 de români. Postul public TVR 1 a fost pe poziţia a şaptea, cu o audienţă de cinci ori mai mică decât a celor mai vizionate posturi pe interval, Pro TV (cu o medie de peste 1,3 miloane de români la filmul Wolverine) şi Kanal D (cu aproape 1,3 milioane de români la Exatlon).

Intersantă este poziţia Antenelor: Antena 3, cu Darius Vâlcov în platou, a fost cu puţin peste Antena 1, care difuza un film cu Jason Statham (Cursă mortală).

URBAN. La oraşe, Eurovision a ţinut în faţa televizoarelor 180.000 de telespectatori. Locul în clasament: şapte.

Şi aici, pe intervalul competiţiei Pro TV şi Kanal D au fost cele mai urmărite. Cu o menţiune: dacă la nivel naţional Pro TV şi Exatlon erau aproape la egalitate, la oraşe Pro TV are un avans considerabil: 730.000 media Pro TV, faţă de sub 500.000 la Kanal D.

O altă menţiune, identică, în cazul altor posturi: Antena 3, foarte uşor peste Antena 1 la nivel naţional (practic, egalitate de rating), a avut la oraşe un avans clar în faţa postului "din familie": 330.000 la Antena 3 cu Vâlcov, 270.000 la Antena 1 cu Jason Statham.

COMERCIAL. Dacă la nivel naţional şi la oraşe TVR 1 a reuşit să fie în primele zece staţii, pentru publicul tânăr comercial Eurovisionul nu s-a bucurat de interes: doar 26.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Adică de 18 ori mai puţini decât la Pro TV.

Ce s-a întâmplat între "Antenele surori"? Dacă la nivel naţional şi la oraşe Antena 3 stătea mai bine, pe publicul tânăr nu se bucură de acelaşi interes. Postul de ştiri a avut pe publicul tânăr audienţe de trei ori mai mici decât Antena 1.

De menţionat că în prima semifinală de la Eurovision s-au calificat şase concurenţi din 10:

  • Army Of Love - Bella Santiago
  • Destin – Trooper
  • Skyscraper - Teodora Dinu
  • We Are The Ones - Claudiu Mirea
  • Without You (Sin Ti) - Dya & Lucian Colareza
  • Underground – Vaida (votul publicului)

Audienţa posturilor TV duminică, 27 ianuarie, pe intervalul Eurovision (21.00-23.45), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.346.000 7.6 17.6
2 Kanal D 1.277.000 7.2 16.7
3 Antena 3 517.000 2.9 6.8
4 Antena 1 514.000 2.9 6.7
5 Romania TV 507.000 2.9 6.6
6 Prima TV 463.000 2.6 6.1
7 TVR 1 281.000 1.6 3.7
8 Pro 2 263.000 1.5 3.4
9 TVR 2 222.000 1.3 2.9
10 Realitatea TV 172.000 1 2.2
11 ETNO 127.000 0.7 1.7
12 National TV 121.000 0.7 1.6
13 DigiSport 2 117.000 0.7 1.5
14 B1TV 90.000 0.5 1.2
15 Antena Stars 76.000 0.4 1
16 Pro Cinema 75.000 0.4 1
17 Minimax 64.000 0.4 0.8
18 Nickelodeon 58.000 0.3 0.8
19 DigiSport 1 56.000 0.3 0.7
20 Boomerang 55.000 0.3 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 27 ianuarie, pe intervalul Eurovision (21.00-23.45), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 727.000 7.6 18.1
2 Kanal D 495.000 5.2 12.3
3 Antena 3 329.000 3.4 8.2
4 Antena 1 272.000 2.8 6.8
5 Romania TV 265.000 2.8 6.6
6 Prima TV 213.000 2.2 5.3
7 TVR 1 182.000 1.9 4.5
8 Pro 2 135.000 1.4 3.4
9 TVR 2 122.000 1.3 3
10 Realitatea TV 105.000 1.1 2.6
11 DigiSport 2 74.000 0.8 1.8
12 National TV 53.000 0.6 1.3
13 Pro Cinema 49.000 0.5 1.2
14 B1TV 47.000 0.5 1.2
15 DigiSport 1 42.000 0.4 1
16 Digi 24 37.000 0.4 0.9
17 Happy Channel 36.000 0.4 0.9
18 Antena Stars 33.000 0.3 0.8
19 Paramount 33.000 0.3 0.8
20 Diva 32.000 0.3 0.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 27 ianuarie, pe intervalul Eurovision (21.00-23.45), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 461.000 10.7 29.3
2 Kanal D 191.000 4.5 12.2
3 Antena 1 158.000 3.7 10
4 Prima TV 67.000 1.6 4.3
5 Pro 2 55.000 1.3 3.5
6 Romania TV 53.000 1.2 3.4
7 Antena 3 48.000 1.1 3
8 TVR 2 41.000 1 2.6
9 DigiSport 2 33.000 0.8 2.1
10 Realitatea TV 30.000 0.7 1.9
11 TVR 1 26.000 0.6 1.7
12 National TV 22.000 0.5 1.4
13 Pro Cinema 20.000 0.5 1.3
14 Comedy Central 19.000 0.4 1.2
15 History 18.000 0.4 1.1
16 DigiSport 1 16.000 0.4 1
17 AXN 14.000 0.3 0.9
18 Antena Stars 12.000 0.3 0.8
19 Boomerang 12.000 0.3 0.7
20 Disney 10.000 0.2 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Am venit pentru o discutie cu cei 2 oameni care s au uitat aseara la eurovision si ii vad pe frustratii astia care nu ies din casa si sustin posturi ca si cum ar sustine echipe de fotbal.
  • mai exista tvr? eu credeam ca s-a desfiintat? sunt asa de prosti romanii incat sa continue sa plateasca aceasta gaura neagra a bugetului romanesc si pe miile de rude si nepoti care lucreaza acolo? vai de capul tau, Tara!
  • "Eu zic ca filmul a fost mai ieftin decat Exatlonul!"
    Penibilule... Si de ce nu lauzi "Pro TV" cand da filme de acum 10-15 ani ? La "Antena 1" e ok, la alte posturi TV nu ? Vai de tine...
  • "Răzvan Putina mile A1 Bogdan", iti e frica sa recunosti ? Dezastru pentru "Antena 1". Locul 3 pe comercial, dupa "Exatlon". Si de marti pana joi, iar "umilinta" cu "Las Fierbinti". Sa nu plangi...
    Apropo, cam cate "nume" mai folosesti ? Maine apari pe site cu altul ?

    Si lasa comparatia "Kanal D" cu "Antena 1" . Mai bine compara "Pro TV" cu "Antena 1". Aproape triplu pe comercial. Umilinta nu "Răzvan Putina mile A1 Bogdan" ?
  • Mulțumim pentru audiențe. Știe cineva când începe "Te cunosc de undeva" ?
  • Dorule zis și marian,actualmente " D" nu mai visa, a fost pe locul doi cu filmul Cursa mortala! Audiente foarte bune cu un film reredifuzat fata de Kanal d cu show-ul lor de forta Exatlon care pe intervalul filmului 20:00-22:00 a fost pe trei,acolo unde conteaza,adica pe comercial! Eu zic ca filmul a fost mai ieftin decat Exatlonul!
  • "Bogdan", esti cumva "Răzvan Putina mile A1" ? Lasa intervalul filmului de pe "Antena 1".
    Aici vorbim de stirea de pe "paginademedia", pe intervalul 21:00-23:45. Unde "Antena 1" a prins locul 3 pe comercial. Dezastru...
  • D, intra pe site-ul radar de media si ai sa vezi ca Antena 1 pe intervalul filmului "Cursa mortala "a fost peste Exatlon pe comercial ,nu mai vorbi aiurea. Uite câteva cifre : Film- Wolverine 19:57 -22:14 ,national 1.834.000, urban 955.000 ,comerciap 552.000, Exatlon 20.00-23.06 national 1.421.000,urban 556.000,comercial 220.000,Cursa mortala 20.00-21:59,Antena 1 ,national 912.000,urban 461.000,comercial 264.000, film Pro tv 22 JUMP STREET 22:14-24:06,natinal 874.000,urban ,497.000,comercial 350.000. Eurovision Selectia nationala,TVR 1 21:00 -23:44 national 291.000,urban 188.000,comercial 27.000, film Antena 1 ,Batman si Robin, 21:59:24:31,national 256.000,urban 163.000,comercial 88.000!
  • Ca sa falsifici niste alegeri, primul pas e sa falsifici niste sondaje. Dar vad ca nimeni nu pune in discutie validitatea sondajelor Kantar Media, desi sunt atat de importante.
  • Dezastru pentru "Antena 1"... Pe 3 pe comercial, dupa "Exatlon".
    Si ce ziceau "postacii antenisti" de pensionarii de la "Pro TV" ? Diferenta destul de mare pe comercial fata de national.
    "Răzvan Putina mile A1" nici un comentariu ? "milica" esti ascuns ? Apari pe 10 februarie ?
  • nu conteaza audienta pentru sefii TVR; atata timp cat e o ocazie buna de sifonat bani si de plimbari pe banii prostilor in alte tari, Romania va participa constant; sa vedeti in luna Mai cata lume "buna" din TVR e inclusa in delegatie pentru un city break in Tel Aviv

Trimite un comentariu

sus