
AUDIENȚE SERIALE 2018. Las Fierbinți a câștigat titlul de cel mai urmărit serial al anului 2018, arată datele de audiență. Aventurile lui Firicel și Celentano din Fierbinți conduc topul celor mai urmărite seriale în anul care tocmai s-a încheiat.
Primele trei poziții în clasamentul anului 2018 sunt ocupate de serialul de pe Pro TV, atât cu sezoane noi cât și cu reluări. Las Fierbinți a condus pe publicul din toată țara, dar și la orașe și pe publicul comercial.
Sezonul 14, cel mai recent din Las Fierbinți, a condus topul în toată țara, văzut în medie de 2,2 milioane de telespecatori.
Pe comercial, sezonul 13 al serialului de comedie de la Pro TV a fost preferatul publicului, urmărit în medie de aproape 500.000 de privitori.
Paginademedia.ro prezintă topul celor mai urmărite seriale în 2018:
NAȚIONAL. Pro TV a cel mai urmărit serial al anului 2018: Las Fierbinți. Cel mai recent sezon al producției, 14, a strâns cei mai mulți telespecatori în anul care a trecut. Fierbințenii au fost urmăriți, în medie, de aproximativ 2,2 milioane de privitori.
Următoarele două poziții sunt ocupate de sezoane mai vechi din Las Fierbinți, redifuzate de Pro TV.
Abia pe poziția a patra a clasamentului se găsește un serial difuzat de alt post, mai exact Steaua sufletului, de la Kanal D.
Antena 1 a bifat locul opt din clasament, cu sezonul al doilea al producției Fructul oprit. Serialul produs de Ruxandra Ion a fost urmărit de o medie de 1,3 milioane de telespectatori.
URBAN. Orașele au „mers” tot în Fierbinți. Serialul a ocupat consecutiv primele șase locuri, cu diferite sezoane difuzate în timpul întregului an.
Sezonul 13 al serialului de la Pro TV a fost cea mai urmărită producție în 2018 de către publicul de la orașe. A avut o medie de audiență de aproximativ un milion de privitori.
Pe locul al doilea s-a clasat sezonul 14 al serialului de comedie de la Pro TV. Podiumul a fost completat de o redifuzare a sezonului opt din Las Fierbinți.
Fructul oprit, de pe Antena 1, și-a menținut poziția pe locul opt, unde a fost urmărit de aproximativ 643.000 de privitori.
COMERCIAL. Las Fierbinți a ținut în fața televizoarelor și publicul tânăr. Sezonul 13 din al serialului a fost cel mai urmărit serial pe publicul comercial. A avut o medie de audiență de aproximativ 500.000 de telespectatori.
Pe locurile doi și trei s-au clasat sezoanele 14 și opt ale producției de pe Pro TV. De asemenea, pe patru s-a poziționat tot un sezon mai vechi din Las Fierbinți.
Sezonul doi din Fructul oprit a urcat două poziții pe comercial, până pe locul cinci.
Producția Ruxandrei Ion a avut o medie de audiență de aproximativ 313.000 de privitori, aproape la egalitate cu redifuzarea sezonului 10 din Las Fierbinți.
Cele mai urmărite seriale în anul 2018, pe targetul NAȚIONAL:
NATIONAL | Post | Persoane | Rtg% | |
---|---|---|---|---|
1 | Las Fierbinti (sez. 14) | Pro TV | 2.219.000 | 12.4 |
2 | Las Fierbinti (sez. 13) | Pro TV | 2.089.000 | 11.7 |
3 | Las Fierbinti (sez. 8) | Pro TV | 1.985.000 | 11.1 |
4 | Steaua sufletului | Kanal D | 1.476.000 | 8.3 |
5 | Las Fierbinti (sez. 11) | Pro TV | 1.462.000 | 8.2 |
6 | Las Fierbinti (sez. 10) | Pro TV | 1.454.000 | 8.1 |
7 | Las Fierbinti (sez. 12) | Pro TV | 1.440.000 | 8.0 |
8 | Fructul oprit (sez. 2) | Antena 1 | 1.344.000 | 7.5 |
9 | Dragoste si ura | Kanal D | 1.052.000 | 5.9 |
10 | Lectii de viata | Pro TV | 1.051.000 | 5.9 |
11 | Mireasa din Istanbul | Kanal D | 986.000 | 5.5 |
12 | Lectii de viata (sez. 5) | Pro TV | 920.000 | 5.2 |
13 | Triplusec | Pro TV | 919.000 | 5.1 |
14 | Fructul oprit | Antena 1 | 918.000 | 5.1 |
15 | Meryem | Kanal D | 905.000 | 5.1 |
16 | Lectii de viata (sez. 4) | Pro TV | 770.000 | 4.3 |
17 | Baieti de oras (sez. 2) | Antena 1 | 756.000 | 4.2 |
18 | Baieti de oras (sez. 3) | Antena 1 | 667.000 | 3.7 |
19 | Suflete tradate | National TV | 666.000 | 3.7 |
20 | Lectii de viata (sez. 2) | Pro TV | 643.000 | 3.6 |
Cele mai urmărite seriale în anul 2018, în mediul URBAN:
URBAN | Post | Persoane | Rtg% | |
---|---|---|---|---|
1 | Las Fierbinti (sez. 13) | Pro TV | 1.051.000 | 10.9 |
2 | Las Fierbinti (sez. 14) | Pro TV | 995.000 | 10.4 |
3 | Las Fierbinti (sez. 8) | Pro TV | 921.000 | 9.6 |
4 | Las Fierbinti (sez. 11) | Pro TV | 726.000 | 7.6 |
5 | Las Fierbinti (sez. 10) | Pro TV | 668.000 | 7.0 |
6 | Las Fierbinti (sez. 12) | Pro TV | 661.000 | 6.9 |
7 | Steaua sufletului | Kanal D | 652.000 | 6.8 |
8 | Fructul oprit (sez. 2) | Antena 1 | 643.000 | 6.7 |
9 | Dragoste si ura | Kanal D | 517.000 | 5.4 |
10 | Meryem | Kanal D | 471.000 | 4.9 |
11 | Triplusec | Pro TV | 457.000 | 4.8 |
12 | Fructul oprit | Antena 1 | 456.000 | 4.7 |
13 | Mireasa din Istanbul | Kanal D | 450.000 | 4.7 |
14 | Lectii de viata | Pro TV | 420.000 | 4.4 |
15 | Baieti de oras (sez. 2) | Antena 1 | 374.000 | 3.9 |
16 | Lectii de viata (sez. 5) | Pro TV | 363.000 | 3.8 |
17 | Baieti de oras (sez. 3) | Antena 1 | 353.000 | 3.7 |
18 | Lectii de viata (sez. 4) | Pro TV | 311.000 | 3.2 |
19 | Suflete tradate | National TV | 306.000 | 3.2 |
20 | Lectii de viata (sez. 3) | Pro TV | 265.000 | 2.8 |
Cele mai urmărite seriale în anul 2018, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Post | Persoane | Rtg% | |
---|---|---|---|---|
1 | Las Fierbinti (sez. 13) | Pro TV | 498.000 | 11.2 |
2 | Las Fierbinti (sez. 14) | Pro TV | 477.000 | 10.9 |
3 | Las Fierbinti (sez. 8) | Pro TV | 454.000 | 10.1 |
4 | Las Fierbinti (sez. 11) | Pro TV | 339.000 | 7.7 |
5 | Fructul oprit (sez. 2) | Antena 1 | 314.000 | 7.1 |
6 | Las Fierbinti (sez. 10) | Pro TV | 313.000 | 7.1 |
7 | Las Fierbinti (sez. 12) | Pro TV | 308.000 | 7.0 |
8 | Triplusec | Pro TV | 271.000 | 6.2 |
9 | Fructul oprit | Antena 1 | 230.000 | 5.2 |
10 | Baieti de oras (sez. 3) | Antena 1 | 228.000 | 5.2 |
11 | Steaua sufletului | Kanal D | 210.000 | 4.7 |
12 | Baieti de oras (sez. 2) | Antena 1 | 209.000 | 4.7 |
13 | Lectii de viata | Pro TV | 180.000 | 4.1 |
14 | Dragoste si ura | Kanal D | 165.000 | 3.7 |
15 | TAXI DON TITI | Kanal D | 132.000 | 3.0 |
16 | Meryem | Kanal D | 130.000 | 2.9 |
17 | Lectii de viata (sez. 4) | Pro TV | 128.000 | 2.9 |
18 | Lectii de viata (sez. 5) | Pro TV | 125.000 | 2.9 |
19 | Mireasa din Istanbul | Kanal D | 117.000 | 2.7 |
20 | Lectii de viata (sez. 3) | Pro TV | 112.000 | 2.5 |
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii