Skip to main content

Muzeul Antipa s-a îmbrăcat în haine noi: Grafica noului site, sub semnătura agenției MullenLowe Profero

 
Muzeul Antipa s-a îmbrăcat în haine noi: Grafica noului site, sub semnătura agenției MullenLowe Profero

Muzeul Antipa are o nouă înfățișare. Site-ul instituției are o nouă grafică și vine cu funcții noi, menționează reprezentanții muzeului. De asemenea, cu un logo-ul muzeului vine într-o variantă ușor modificată față de cea veche (foto, mai jos). 

Agenția de publicitate MullenLowe a contribuit la proiect, iar MullenLowe Profero a semnat grafica site-ului, menționează sursa citată.

Publicitate

Sigla are trei variante cromatice, cu semnificații diferite:

  • Verde, sigla principală -  legătura între muzeu și natură
  • Albastru - rigurozitatea științifică și cunoașterea prin tehnologie
  • Portocaliu - curiozitatea copilărească și dorința de joc în sens descoperitor

Luis Ovidiu Popa, directorul general al muzeului, a explicat alegerea: 

„Am ales o paletă cromatică nouă a logo-ului, care exprimă în primul rând legătura între muzeu și natură (varianta principală, de culoare verde), curiozitatea copilărească și dorința de joc în sens descoperitor (varianta portocalie) sau rigurozitatea științifică și cunoașterea prin tehnologie (varianta albastră).

Avem nevoie sa ne asociem, atât ca public, cât și muzeu, cu o identitate nouă, atractivă, proaspată.’’

Sigla veche

Sigla nouă

În primăvara acestui an, instituția va face o campanie pentru alegerea unui slogan. De notat ca această inițiativă va implica vizitatorii muzeului, fiind cei care vor stabili expresia. 

„Muzeul are aproape 2.000.000 de exponate, dintre care 5.000 prezentate publicului. Cu mijloace și tehnică moderne este adusă în actualitate informația bogată și utilă. Dioramele - peisajele în care se prezintă în mediul lor natural exponatele - dar și panourile touch-screen celebrează cunoașterea istoriei naturale îmbinând vechiul cu noul”, completează reprezentanții instituției. 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • verdele ala al siglei si contraventia aia grafica este proaspata? cam cit de proaspat este art directorul care a aprobat asa ceva? piata de graphic design are sute de persoane, din care sunt prezentate vreo 10, din care jumatate sunt la nivel de liceu. imi pare rau pentru muzeul Antipa, dar o sa citez o zicatoare americana "good enough for a government's job", sper sa nu fi costat 50.000 euro.

Trimite un comentariu