Skip to main content

Agenția Profero va coordona comunicarea digitală pentru Mirinda, Lemon Lemon, Prigat, 7UP și Gatorade în România

 
Agenția Profero va coordona comunicarea digitală pentru Mirinda, Lemon Lemon, Prigat, 7UP și Gatorade în România
Andreea Dinescu, managing director Profero

Agenția Profero, parte a grupului Lowe, a câștigat pitchul pentru preluarea comunicării în mediul digital ale brandurilor de sub umbrela PepsiCo: Mirinda, Lemon Lemon, Prigat, 7UP și Gatorade.

Publicitate

Agenția va gestiona strategiile și campaniile digitale, dar și conturile de social media, pentru promovarea produselor și proiectelor aflate în derulare.

Andreea Dinescu, Managing Director Profero: „Ne bucurăm că avem oportunitatea de a coordona prezența brandurilor din portofoliul PepsiCo în mediul digital. A fost o chimie instantă cu clientul, care a rezonat din prima secundă cu noi, în general, dar mai ales cu propunerile noastre, în special.

Echipa a funcționat integrat, iar acest lucru s-a observat de departe în expunerea ideilor care au respectat întocmai brieful. Așadar, acum că am trecut la următorul nivel al jocului, abia așteptăm să începem etapa de implementare și apoi să ne bucurăm de rezultatele celor mai cool campanii, care vor fi lansate în curând”

Echipa Profero este formată din Marius Rizopol (Senior Art Director), Florian Langa, (Senior Copywriter), Elena Negrescu (Senior Copywriter), Dan Hariga (Art Director), Diana Dalimon (Junior Art Director), Damian Nuñez (Chief Creative Officer), Sabin Dima (Head of Technology), Cristina Moise (Social Media Manager), Alexandra Ion (Social Media Executive) și Ovidiu Popa (Account Director).

Laurențiu Ion, Digital Manager PepsiCo Beverages România: „Suntem într-un moment în care oricât de creativă și ingenioasă ar fi o activare media, e nevoie de o construcție strategică la fel de bine pusă la punct; iar aici, Profero a venit cu mixul câștigător.”

Echipa de marketing și comunicare a PepsiCo este formată din Laurenţiu Ion (Beverages Digital Manager), Crina Stoian (Junior Digital Specialist), Irina Perju (Digital Analyst), Ioana Ciobotariu (Senior Brand Manager), Dragoş Florescu (Junior Brand Manager), Emanuela Bădângă (Junior Brand Manager).

Despre Profero București

Profero București, afiliată la rețeaua internațională MullenLowe Profero, este o agenție de digital advertising cu o experiență de peste 10 ani pe piața din România, atât cu branduri locale, cât și internaționale. Profero este parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare din România, Lowe Group, din care mai fac parte agențiile Initiative, MullenLowe, Golin, Medic One și BPN.

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Trimite un comentariu