Skip to main content

AUDIENȚE. Fierbințenii și fermierii au adus audiența pentru Pro TV. Antena 1 și Kanal D s-au bătut pentru locurile doi și trei

 
AUDIENȚE. Fierbințenii și fermierii au adus audiența pentru Pro TV. Antena 1 și Kanal D s-au bătut pentru locurile doi și trei

AUDIENȚE. Pro TV a mai bifat o seară pe primul loc în audiențe cu Las Fierbinți și Ferma. Cele două producții din prime-time au surclasat serialele de pe Antena 1 și Kanal D. 

Aventurile lui Firicel și Celentano au adunat peste 2,4 milioane de telespecatori din toată țară. Serialele Povestea noastră, de la Kanal D, și Fructul oprit, de la Antena 1, au ocupat următoarele două poziții la diferență mică una de cealaltă.  

Publicitate

Digi Sport 1 s-a poziționat bine în topul audiențelor, cu derby-ul dintre FC Barcelona și Real Madrid (1-1). 

NAȚIONAL. Pro TV a fost liderul serii în toată țara, unde a adunat peste 2,4 milioane de privitori. A avut un rating de 13,8%. 

Pe locul al doilea a fost Kanal D, cu cifre de aproximativ 1,4 milioane de telespecatori. Fructul oprit, serialul produs de Ruxandra Ion, a pus Antena 1 pe locul trei, însă la o diferență mică de Kanal D. 

URBAN. La orașe liderul a rămas neschimbat, cu o audiență medie de 1,1 milioane de privitori. Kanal D și-a păstrat poziția si în mediul urban. Serialul difuzat de postul Dogan a adunat o audiență de 600.000 de privitori pe minut. 

Fructul oprit a completat podiumul, cu o medie de 590.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

COMERCIAL. Publicul tânăr a mers pe mâna fierbințenilor. Pro TV a avut o cotă de piață de aproximativ 31%, adică cât Antena 1 și Kanal D la un loc.

Antena 1 a trecut peste Kanal D pe comercial, cu o medie de audiență de aproximativ 260.000 de privitori. Kanal D a fost pe trei, cu cifre de aproape 200.000 de telespectatori pe minut. 

Pro 2 și Digi Sport 1 au completat top cinci. 

Audienta posturilor TV miercuri, 6 februarie pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21.25), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.448.000 13.8 25.4
2 Kanal D 1.445.000 8.2 15.0
3 Antena 1 1.400.000 7.9 14.5
4 Romania TV 417.000 2.4 4.3
5 Antena 3 343.000 1.9 3.6
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 6 februarie pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21.25), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.112.000 11.6 22.8
2 Kanal D 618.000 6.4 12.7
3 Antena 1 589.000 6.1 12.1
4 Romania TV 255.000 2.7 5.2
5 Antena 3 231.000 2.4 4.7
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 6 februarie pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21.25), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 533.000 12.4 31.0
2 Antena 1 260.000 6.1 15.2
3 Kanal D 196.000 4.6 11.4
4 Pro 2 59.000 1.4 3.4
5 DigiSport 1 52.000 1.2 3.1
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Cifrele serii de 6 februarie, pe intervalul emisiunii Ferma (21:25-23.10):

Pe intervalul emisiunii Ferma lucrurile au fost puțin mai echilibrate. Pro TV și-a păstrat poziția de lider pe toate targeturile, însă cifre mai mici decât cele ale serialului de comedie. 

NAȚIONAL. Postul din Pache Protopopescu a scos o medie de audiență de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori pe minut. 

Kanal D s-a clasat pe locul secund în top, cu o medie de aproximativ 1,3 milioane de privitori pe minut. Antena 1 s-a clasat pe locul trei, cu o audiență de aproximativ 1,2 milioane de privitori. 

URBAN. În mediul urban primele trei posturi clasate au rămas aceleași: Pro TV, Kanal D și Antena 1. Pro TV a avut aproximativ 800.000 de privitori, în timp ce posturile de pe locurile doi și trei au avut cifre de aproximativ jumătate de milion de privitori, fiecare. 

COMERCIAL. Pe publicul tânăr liderul a rămas neschimbat: Pro TV. A avut o audiență de aproximativ 400.000 de privitori în fiecare minut. 

Digi Sport 1 s-a clasat pe locul patru, cu o medie de audiență de 100.000 de telespectatori pe minut. 

Audienta posturilor TV miercuri, 6 februarie, pe intervalul Ferma (21:25-23.10), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.453.000 8.2 17.6
2 Kanal D 1.365.000 7.7 16.5
3 Antena 1 1.266.000 7.1 15.3
4 Romania TV 394.000 2.2 4.8
5 Antena 3 376.000 2.1 4.6
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 6 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23.10), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 788.000 8.2 18.0
2 Kanal D 579.000 6.0 13.2
3 Antena 1 514.000 5.4 11.7
4 DigiSport 1 254.000 2.7 5.8
5 Antena 3 252.000 2.6 5.7
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 6 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23.10), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 401.000 9.4 24.3
2 Antena 1 235.000 5.5 14.3
3 Kanal D 179.000 4.2 10.8
4 DigiSport 1 113.000 2.6 6.8
5 National TV 54.000 1.3 3.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Neinteresant "Razvan Putina mile R"... Mai bine nu mai devia subiectul.
    Aici e o stire cu audientele de miercuri, nu despre "Asia Express". Mai bine zi ce a facut "marele" tau serial "Fructul Oprit". O mare umilinta, nu ?

    Si vezi ca audientele sunt corecte de saptamana trecuta:
    https://www.paginademedia.ro/2019/01/audiente-ferma-mihaela-radulescu-30-ianuarie
    Fata de miercurea trecuta, "Ferma" a mai crescut, "Fructul Oprit" a mai scazut. Oare ultimul sezon al serialului ?
  • Nu este Asia Expres , este DRUMUL GINEI care trage cu pistolul , pe la indieni daca ar putea sa si ramana acolo si asa scrie ca o plac indieni este blonda si ei sunt bruneti asa au placut o si pe Vintur , este ca o floare deschisa , deja anunta accidente pe banda rulanta si platoul este este un spital , poate le face Ginuta masaj si din caua acea cad cum a cazut Firicel aseara in Las Fierbinti
  • Iar "Asia Express" pe doi, dupa "Las Fierbinti". Nu ?
    Interesant. Emisiunea se filmeaza in India, dar se numeste "Asia Express". Urmatorul sezon in Africa ?
  • Serialul turcesc de pe Kanal D are cifre surprinzator de bune. Aproape cat atinge Exatlon in zilele de difuzare. Este clar ca trebuie sa resusciteze formatul sportiv cei de la Dogan. Ar trebui sa difuzeze doua intreceri/emisiune, nu una singura cum este acum. Emisiunea pune prea mult accent pe discutiile inutile intre concurenti.
  • Fata de saptamana trecuta, pe comercial, "Ferma" a mai crescut iar "Fructul Oprit" a scazut cu 0,7.
  • Prostimea și obsedați sexual,asta e gașcă de fani ai protvului***e lui Badea,care a luat -o în freza,exact,așa după cum merita,..ar sta mai rau,apropo cu aceea insulă de prostituție,..oameni buni,care mai aveti ceva iq..scoateți idioteniile de la tv,ca ne ducem *** cu totul.

Trimite un comentariu