Skip to main content

AUDIENȚE. Meciul FCSB - CS U Craiova, cel mai urmărit program al serii. Cele trei posturi care au dat meciul, cifre peste Antena 1 și Pro TV

 
AUDIENȚE. Meciul FCSB - CS U Craiova, cel mai urmărit program al serii. Cele trei posturi care au dat meciul, cifre peste Antena 1 și Pro TV
Sursa foto: lpf.ro

AUDIENȚE. Victoria celor de la FCSB împotriva echipei CSU Craiova (3-2) a fost cel mai urmărit program al serii, în topul audiențelor de aseară. Difuzat în același timp pe trei posturi de televiziune, meciul a strâns cel mai mulți telespectatori comparativ cu alte programe.

Digi Sport 1, Look Plus și Telekom Sport 1 au adunat împreună aproximativ 1,3 milioane de privitori la nivel național, adică cât a scos Antena 1, primul post din top pe interval. 

Publicitate

Pe publicul tânăr toate cele trei posturi care au difuzat meciul s-au regăsit în primele 10 televiziuni clasate. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de posturile TV pe intervalul meciului FCSB-Craiova din 24 februarie: 

NAȚIONAL. Cele trei posturi care au transmis simultan partida - Digi Sport 1, look Plus și Telekom Sport - au atras împreună 1.365.000 de persoane, peste liderul segmentului, Antena 1, care difuza Asia Express. 

În toată țara, posturile care au difuzat meciurile și-au împărțit audiența astfel: 

Digi Sport 1 - 800.000 de privitori; Look Plus - 395.000 de telespecatori; Telekom Sport 1 - 170.000 de telespectatori. 

URBAN. La orașe, meciul a fost de aseamenea urmărit pe TV de peste 810.000 de persoane, cumulat la cele trei psoturi. Dintre televiziunile care au difuzat partida, tot Digi Sport 1, de pe locul trei, a strâns cei mai mulți telespecatori, aproximativ 600.000. 

Look Plus, de pe locul nouă, a adunat aproximativ 125.000 de privitori, iar Telekom Sport 1 a avut aproximativ 100.000 de privitori de la orașe, pe locul 12. 

COMERCIAL. Pe publicul tânăr, toate cele trei posturi care au difuzat partida se regăsesc în top 10 cele mai urmărite televiziuni. Digi Sport 1 a rămas pe locul trei în top, cu o audiență medie de 220.000 de privitori. 

Look Plus a urcat pe poziția a șasea, cu cifre de 60.000 de privitori în medie, pe minut. 

Telekom Sport 1 a urcat de asemenea în clasament, cu o audiență medie de 50.000 de privitori, în fiecare minut. 

În total, pe cele tre posturi s-au uitat 330.000 de persoane. 

Audienta posturilor TV duminică, 24 februarie, pe intervalul meciului FCSB-Craiova (20.00-22.00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 1.307.000 7.4 13.7
2 Pro TV 1.249.000 7.1 13.1
3 Kanal D 1.145.000 6.5 12
4 DigiSport 1 808.000 4.6 8.5
5 Prima TV 486.000 2.7 5.1
6 Romania TV 470.000 2.7 4.9
7 Look Plus 394.000 2.2 4.1
8 Antena 3 347.000 2 3.6
9 Realitatea TV 243.000 1.4 2.5
10 Pro 2 228.000 1.3 2.4
11 Pro Cinema 214.000 1.2 2.2
12 TVR 1 182.000 1 1.9
13 National TV 180.000 1 1.9
14 Telekom Sport 1 168.000 1 1.8
15 Cartoon Network 122.000 0.7 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 24 februarie, pe intervalul meciului FCSB-Craiova (20.00-22.00), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 756.000 7.9 15.1
2 Pro TV 654.000 6.8 13
3 DigiSport 1 588.000 6.1 11.7
4 Kanal D 475.000 5 9.5
5 Antena 3 239.000 2.5 4.8
6 Romania TV 226.000 2.4 4.5
7 Prima TV 175.000 1.8 3.5
8 Realitatea TV 139.000 1.5 2.8
9 Look Plus 124.000 1.3 2.5
10 Pro Cinema 117.000 1.2 2.3
11 Pro 2 108.000 1.1 2.2
12 Telekom Sport 1 105.000 1.1 2.1
13 TVR 1 83.000 0.9 1.7
14 National TV 82.000 0.9 1.6
15 TVR 2 58.000 0.6 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 24 februarie, pe intervalul meciului FCSB-Craiova (20.00-22.00), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 370.000 8.6 19.5
2 Antena 1 351.000 8.2 18.5
3 DigiSport 1 220.000 5.1 11.6
4 Kanal D 172.000 4.0 9.1
5 Prima TV 68.000 1.6 3.6
6 Look Plus 61.000 1.4 3.2
7 Pro Cinema 52.000 1.2 2.7
8 Telekom Sport 1 51.000 1.2 2.7
9 National TV 39.000 0.9 2
10 Realitatea TV 38.000 0.9 2

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu