Skip to main content

DoR i-a făcut „cadou” de majorat vloggerului Selly. Povestea sa în aproape un sfert din noul număr al revistei

 
DoR i-a făcut „cadou” de majorat vloggerului Selly. Povestea sa în aproape un sfert din noul număr al revistei
Foto | Alex Gâlmeanu

Publicația Decât o Revistă (DoR) îi dedică vloggerului Selly peste 30 de pagini din noul număr, care apare în martie. Textul spune povestea tânărului Andrei Șelaru, care astăzi împlinește 18 ani și în curând va atinge pragul de două milioane de abonați pe YouTube

Publicitate

Irina Tacu, reporter DoR a mers pe urmele lui Selly până la Craiova și i-a documentat viața de până acum, cu accent pe felul în care a reușit să ajungă unul dintre cei mai bine cotați creatori de conținut din online-ul românesc, dar și ce înseamnă munca din spatele clipurilor. 

„Articolul din DoR #35 e primul de amploarea asta care documentează viața, munca și principiile unui vlogger de succes”, menționează Irina Tacu. 

Reporterul DoR a fost însoțit și de fotograful Alex Gâlmeanu, care ilustrează povestea vloggerului. Pe site-ul Decât o Revistă este disponibil un fragment din materialul c eva fi lansat în print. 

„Selly închide tabul, se ridică de la birou și îmi arată rafturile cu amintiri: prima lui cameră de filmat, o Toshiba de mână care nu mai merge, dar pe care n-o repară, pentru că „oricum singura valoare e cea sentimentală”; poze cu prieteni din Craiova; o poză cu Bianca Adam (unul dintre vloggerii care l-au promovat când el era la început și când ea își spunea Tequila); una de la concertul Deliei, Psihedelia; una cu rapperul Deliric.”

Selly a povestit o parte din aventura sa pe YouTube si în cadrul Interviurilor Paginademedia.ro, în august anul trecut. De asemenea, Cristian Lupșa a spus povestea DoR pe Paginademedia.ro, în cadrul proiectului Facem România Bine. 

Interviul, în continuare

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • O revista cu prtentii, se identifica cu un jurnalism narativ, de calitate. O revista altfel de pe piata noastra. Dar iata ca... ce e prea frumos, se strica rapid. Chiar si pentru aceasta revista, standardele autoimpuse au facut loc mercantilului si astfel apar promovate personaje ca acest adolescent care reprezinta exact opusul a ceea ce milita DoR-ul pe la inceput. Dezamagitor Doar o Revista.
  • asta e zmintitul care strica inca o generatie
    generatia care sta toata ziua pe youtube ca e super trendy
    ce face vloggarimea pentru banii din google adsense...vezi ce face selly style
  • @domnul foto exista YouTube,acolo si copii de o vârsta fragila intră cum vor.Ca sunt lăsati de parinti

Trimite un comentariu