Skip to main content

Eurosport vine cu un vizual aniversar, la 30 de ani de la lansare. Şi cu momente de arhivă

 
Jurgen Klinsmann, jucător la VfB Stuttgart în anul 1989
Jurgen Klinsmann, jucător la VfB Stuttgart în anul 1989

Eurosport, canalul de televiziune dedicat competiţiilor sportive, a împlinit 30 de ani pe 5 februarie şi sărbătoreşte printr-o serie de elemente vizuale dedicate aniversării.

Publicitate

Eurosport a lansat împreună cu Spotify şi un playlist dedicat celor 30 de ani de emisie, în care preferinţele muzicale sunt adaptate la piese din anul 1989. De asemenea, experţii Eurosport, foşti mai sportivi, au spus „La mulţi ani” canalului dedicat sportului într-un videoclip.

Pe pagina oficială de Facebook Eurosport se găsesc trei formate dedicate aniversării:

  • Who is it? - formatul în care apar poze din copilărie cu sportivi celebri, alături de câteva ponturi, pentru ca fanii să ghicească despre cine e vorba în material
  • Tennis Evolution - un video care face o trecere în revistă a diferitelor stiluri ale jucătorilor de tenis de-a lungul anilor, începând cu 1989, când a apărut Eurosport, şi până acum
  • Throwback - o serie de video-uri ce surprind unele dintre sporturile pe care Eurosport le-a transmis în primii ani de emisie, precum campionate de fitness şi aerobic, wrestling sau curse de camioane. Acestea vor fi postate zilnic pe parcursul a două săptămâni pe pagina de Facebook.

Lansarea postului a avut loc pe 5 februarie 1989 pe Sky Television, în colaborare cu European Broadcast Union. În noiembrie 1997, Eurosport a lansat varianta în limba română a canalului de sport.

În prima lună de la lansare, canalul a difuzat în direct Campionatul Mondial de Schi Alpin, World Matchplay Snooker, Campionatul Mondial de Bob şi Campionatul European de Patinaj Artistic. Acum, Eurosport transmite turneele de Grand Slam ale tenisului, Jocurile Olimpice şi Jocurile Olimpice de iarnă.

Victoria Davies, SVP, General Manager Discovery în regiunea Europa Centrală şi de Est, Ţările Mediterane şi Asia Centrală: „În ultimii 30 de ani, Eurosport şi-a construit o poziţie de invidiat şi este astăzi una dintre cele mai recunoscute mărci sportive din întreaga lume. În România, Eurosport emite din 1994, iar versiunea localizată a fost lansată în 1997.

Suntem bucuroşi că, de-a lungul anilor, am reuşit să le aducem românilor competiţii premium precum fotbalul din Premier League, tenisul de Mare Şlem de la Australian Open, Roland Garros, Wimbledon şi US Open, snookerul, ciclismul şi multe altele. Tot acest istoric plin de realizări nu poate decât să ne sporească focusul pe dezvoltarea brandului Eurosport pe piaţa din România.”

În anul 2012, Discovery a preluat 20% din acţionariatul Eurosport, cu opţiunea de a deveni acţionar majoritar în doi ani. În 2015, Discovery devenea unicul proprietar, după ce achiziţiona toate acţiunile de la TF 1.

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus