Skip to main content

AUDIENȚE TV. "Măștile" lui Negru, primele audiențe. Scena Misterelor a dublat audiența Antenei 1 pe interval

 
AUDIENȚE TV. "Măștile" lui Negru, primele audiențe. Scena Misterelor a dublat audiența Antenei 1 pe interval

AUDIENȚE. Revelionul lui Negru...pardon, Scena Misterelor lui Dan Negru a debutat pe poziția a doua în topul audiențelor, dar cu cifre bune pentru Antena 1. 

Deși Antena 1 n-a reușit până acum să câștige joia bătălia cu Las Fierbinți, postul a avut, cu emisiunea "cu mască, fără mască", cifre duble față de săptămâna trecută, pe același tronson, când avea film. 

Cu măștile lui Negru, Antena 1 a atras 1,4 milioane de români. Săptămâna trecută, pe același interval, Antena 1 a avut o medie de 625.000 de persoane din întreaga țară.. 

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de posturile TV pe intervalul Sena misterelor, de joi: 

NAȚIONAL. Show-ul cu măști al lui Negru a fost urmărit de peste 1,4 milioane de persoane din toată țara. A fost pe poziția a doua, după Pro TV, care pe interval a avut Las Fierbinți, urmat de reality-show-ul Ferma. 

Poziția a treia i-a revenit postului Kanal D, care în ultimele săptămâni, în serile de joi a fost pe locul al doilea. 

URBAN. Pro TV și Antena 1 a avut cifre apropiate și la orașe. 850.000, media Pro TV, în timp ce Antena 1, cu show-ul Scena misterelor, a avut 775.000 de privitori. 

COMERCIAL. Scena misterelor lui Negru a avut locul secund și pe publicul comercial: 310.000, media. Pro TV, pe același interval, a fost urmărit de 390.000 de persoane. 

Galerie FOTO. Scena misterelor, primele măști

Audienta posturilor TV joi, 28 februarie, pe intervalul Scena misterelor (20.00-23.00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.876.000 10.6 22.1
2 Antena 1 1.457.000 8.2 17.2
3 Kanal D 1.319.000 7.4 15.5
4 Antena 3 348.000 2 4.1
5 National TV 269.000 1.5 3.2
6 Romania TV 226.000 1.3 2.7
7 Prima TV 205.000 1.2 2.4
8 Pro 2 168.000 0.9 2
9 DigiSport 1 162.000 0.9 1.9
10 ETNO 153.000 0.9 1.8
11 Realitatea TV 129.000 0.7 1.5
12 Antena Stars 125.000 0.7 1.5
13 Digi 24 120.000 0.7 1.4
14 AXN 118.000 0.7 1.4
15 B1TV 105.000 0.6 1.2
16 TVR 1 92.000 0.5 1.1
17 TVR 2 85.000 0.5 1
18 Pro Cinema 78.000 0.4 0.9
19 Nickelodeon 73.000 0.4 0.9
20 Happy Channel 73.000 0.4 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 28 februarie, pe intervalul Scena Misterelor (20.00-23.00), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 850.000 8.9 19.2
2 Antena 1 774.000 8.1 17.5
3 Kanal D 499.000 5.2 11.3
4 Antena 3 244.000 2.5 5.5
5 National TV 144.000 1.5 3.3
6 DigiSport 1 139.000 1.4 3.1
7 Prima TV 113.000 1.2 2.6
8 Romania TV 99.000 1 2.2
9 Digi 24 97.000 1 2.2
10 Realitatea TV 89.000 0.9 2
11 Pro 2 71.000 0.7 1.6
12 AXN 71.000 0.7 1.6
13 B1TV 68.000 0.7 1.5
14 Nickelodeon 59.000 0.6 1.3
15 Antena Stars 57.000 0.6 1.3
16 TVR 2 50.000 0.5 1.1
17 TVR 1 49.000 0.5 1.1
18 DigiSport 2 43.000 0.4 1
19 Diva 41.000 0.4 0.9
20 Cartoon Network 41.000 0.4 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 28 februarie, pe intervalul Scena misterelor (20.00-23.00), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 388.000 9.1 25
2 Antena 1 311.000 7.3 20
3 Kanal D 135.000 3.2 8.7
4 National TV 51.000 1.2 3.3
5 DigiSport 1 50.000 1.2 3.2
6 Digi 24 36.000 0.8 2.3
7 Prima TV 32.000 0.8 2.1
8 Antena 3 28.000 0.6 1.8
9 B1TV 22.000 0.5 1.4
10 Pro 2 21.000 0.5 1.3
11 Nickelodeon 20.000 0.5 1.3
12 AXN 19.000 0.4 1.2
13 Diva 18.000 0.4 1.2
14 History 18.000 0.4 1.2
15 Paramount 17.000 0.4 1.1
16 Disney Junior 16.000 0.4 1.1
17 Romania TV 15.000 0.3 1
18 Antena Stars 14.000 0.3 0.9
19 Pro Cinema 14.000 0.3 0.9
20 DigiSport 2 14.000 0.3 0.9

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Este ok emisiunea. Față de "În căutarea adevărului","Lecții de viață" sau "Ochii din umbră". Emisiunea este super.
  • Este wow emisiunea! Decoruri excelente iar masca din Harry Potter a costat 10-20 de mii de euro,este facuta de specialisti din America care a realizat aceeasi masca si personajului din filmul cu Harry Potter!
  • Din ce am vazut in cateva fotografii, configuratia decorului e cea folosita si la iUmor. Oricum cred ca este primul decor al Antenei care nu arata atat de ieftin. Mai e ceva pana sa ajunga la nivelul decorurilor pe care le foloseste Pro. Si spun asta cu obiectivitate. Fara a fi de partea unui trust.
  • Hmm! Imi poate explica cineva ce cauta Deadpool la psiholog in Vestul salbatic? Mie mi s-a parut ca n-are nicio logica emisiunea asta...
  • a fost super, cu nimic mai prejos de revelion, au investit bine, studioul arata ca de pe alta planeta , cu ecran urias , departe de orice productie , totusi 3 ore sa nu devina plictiseala e ceva , cred ca las fierbinti a scazut de la 14 joia trecuta , mai mult de 11 nu a trecut, f , ne ziceai ca ferma are cu 50 % peste antena
  • Păi R, de ce să dispar eu, daca eu scriu doar lucruri obiective si pertinente. Tu esti cel care nu are vocabular si nici inteligenta necesara.
  • R, cred ca o iei razna ma baiatule daca era cum zici tu paginademedia scria cum a scris si marti dar tu esti spalat pe creier de la atata audiente esti penibil baiatule ,

Trimite un comentariu