Skip to main content

Berea Peroni își schimbă logo-ul

 
Berea Peroni își schimbă logo-ul

Schimbare de logo. Berea italiană Peroni Nastro Azzuro va avea o nouă identitate vizuală, ceea ce înseamnă introducerea unui nou logo și lansarea pe piața din România a unei sticle noi.

Publicitate

Campania este semnată de agenția The Practice, iar reînnoirea reprezintă cea mai semnificativă schimbare a brandului la nivel global din 2005.

Sticla va avea un nou design și va avea gravată semnătura lui Giovanni Peroni – fondatorul Birra Peroni. Aceeași semnătură se va afla și pe paharul Peroni. Noua identitate vizuală include și schimbarea etichetei, care are acum o formă hexagonală.

Bogdan Jianu, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro: „Peroni Nastro Azzurro este un brand atemporal, cu o puternică componentă de tradiție și o origine autentică ce exprimă stilul italian consumatorilor săi. Noua sticlă și noul pahar duc mai departe personalitatea Italiei moderne cu un design minimalist, inspirate în același timp din istoria brandului.”

Vechea identitate Peroni:

Noua identitate Peroni:

 

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu