
Cum îți iei „La revedere” de la un client după 12 ani de colaborare, timp în care ați câștigat împreună și câteva trofee la Effie?
Actorii din povestea care urmează sunt GMP+Webstyler și Timișoreana.
Anul acesta, brandul de bere a ales să-și continue drumul cu o altă agenție de creație, după ce în ultimii 12 ani a lucrat cu GMP, agenție fondată de Felix Tătaru.
Cum a ales agenția să anunțe despărțirea? A trimis câtorva redacții și mai multor angajați cu care au colaborat la Timișoreana un bax de bere (Timișoreana, desigur). Și nu orice fel de sticle, ci unele cu etichete ce ilustrează campanii celebre create de GMP de-a lungul celor 12 ani de colaborare.
Plus un mesaj, pentru presă:
„Am scris istorie cu Timișoreana timp de 12 ani, am marcat împreună cele mai importante goluri, ne-am bucurat împreună, iar tu ai fost acolo și ai dus mesajul nostru mai departe.
Ai fost acolo când Timișoreana a câștigat trofeul Grand Effie, de două ori consecutiv, când Timișoreana a devenit cel mai vândut brand mainstream de bere, când campaniile Timișoreana au surprins, au emoționat, au bucurat publicul. Te invităm să retrăiești momente din cei 12 ani și să rămâi alături de Timișoreana.
Povestea merge mai departe”
FOTO. Timișoreana+GMP+Webstyler
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu