Skip to main content

Rebranding pentru brânzeturile Hochland, maturate în Salina Praid

 
Rebranding pentru brânzeturile Hochland, maturate în Salina Praid

Hochland a relansat linia de brânzeturi maturate în Salina Praid sub un nou ambalaj și un nou nume.

Agențiile care s-au ocupat de campanie sunt Leo Burnett (strategie), AMPRO (designul ambalajului) și MSL The Practice, pe partea de PR. 

Publicitate

În gama lansată sub numele Atelier a intrat și un nou sortiment, Atelier Praid Brânză Cremoasă, care se alătură celorlalte două aflate deja pe piață - Atelier Brânză Praid Natur și Atelier Brânză Praid (alintată) cu Vin.

Toate cele trei sortimente de brânzeturi din gama Praid Atelier sunt create după rețete românești în Fabrica Hochland de la Sovata și maturate în Salina Praid, explică reprezentanții companiei. Diferența dintre cele trei sortimente este dată de perioada de maturare.

Andreea Marincescu, Director de Marketing, Hochland România:

„Gama Atelier e o inițiativă importantă pentru noi, prin care ne dorim să contribuim la dezvoltarea gusturilor consumatorilor noștri și să îi încântăm cu experiențe cât mai autentice și pozitive. Prin noul concept – Gustul Zilelor Bune – ne-am gândit să inspirăm consumatorii să sărbătorească mai des momentele speciale ale fiecărei zile, cu o brânză rafinată, însoțită de un pahar cu vin”

Campania de comunicare se va desfășura în mediul online, pe canalele de comunicare deținute de Hochland România și în magazine.

Vechea și noua imagine a brânzeturilor Hochland:

 

  • Hochland Atelier Praid
  • Vechea imagine Branza Praid

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Trimite un comentariu