Skip to main content

Rebranding pentru brânzeturile Hochland, maturate în Salina Praid

 
Rebranding pentru brânzeturile Hochland, maturate în Salina Praid

Hochland a relansat linia de brânzeturi maturate în Salina Praid sub un nou ambalaj şi un nou nume.

Publicitate

Agenţiile care s-au ocupat de campanie sunt Leo Burnett (strategie), AMPRO (designul ambalajului) şi MSL The Practice, pe partea de PR.

În gama lansată sub numele Atelier a intrat şi un nou sortiment, Atelier Praid Brânză Cremoasă, care se alătură celorlalte două aflate deja pe piaţă - Atelier Brânză Praid Natur şi Atelier Brânză Praid (alintată) cu Vin.

Toate cele trei sortimente de brânzeturi din gama Praid Atelier sunt create după reţete româneşti în Fabrica Hochland de la Sovata şi maturate în Salina Praid, explică reprezentanţii companiei. Diferenţa dintre cele trei sortimente este dată de perioada de maturare.

Andreea Marincescu, Director de Marketing, Hochland România:

„Gama Atelier e o iniţiativă importantă pentru noi, prin care ne dorim să contribuim la dezvoltarea gusturilor consumatorilor noştri şi să îi încântăm cu experienţe cât mai autentice şi pozitive. Prin noul concept – Gustul Zilelor Bune – ne-am gândit să inspirăm consumatorii să sărbătorească mai des momentele speciale ale fiecărei zile, cu o brânză rafinată, însoţită de un pahar cu vin”

Campania de comunicare se va desfăşura în mediul online, pe canalele de comunicare deţinute de Hochland România şi în magazine.

Vechea şi noua imagine a brânzeturilor Hochland:

  • Hochland Atelier Praid
  • Vechea imagine Branza Praid
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus