Skip to main content

AUDIENȚE. Când e Las Fierbinți, concurența nu există. Ferma a pierdut orașele și tinerii, care au mers la Asia Express

 
AUDIENȚE. Când e Las Fierbinți, concurența nu există. Ferma a pierdut orașele și tinerii, care au mers la Asia Express

AUDIENȚE. Dacă e Las Fierbinți la TV, se știe cine iese câștigătorul. Pro TV a fost din nou lider detașat de audiență cu poveștile comice ale fierbințenilor. Lucrurile s-au schimbat atunci când a început Ferma, iar Pro TV a pierdut orașele și tinerii, în favoarea Antenei 1.  

Peste două milioane de privitori din toată țara s-au adunat în fața televizoarelor pentru Firicel și Celentano. Diferența față de următorul post clasat, Antena 1, a fost de aproximativ un milion de privitori. 

Publicitate

Antena 1 i-a suflat orașele și publicul tânăr Pro TV-ului, după ce a început emisiunea Ferma. În schimb, la nivel național, tot pe intervalul emisiunii Ferma, postul Intact a căzut pe trei, sub Pro TV și Kanal D. 

La bătaie cu cele două producții Pro TV și Asia Express a fost și serialul turcesc Povestea noastră (20:00), de la Kanal D. Săptămâna trecută postul Dogan avea Exatlon. Ce diferențe au fost, în continuare:    

Intervalul Las Fierbinți (20.30-21.20) - Pro TV, lider pe toate targeturile 

NAȚIONAL. Pro TV a fost lider la nivelul întregii țări. A avut peste două milioane de privitori pe minut. Diferența față de locul doi, unde era Antena 1, a fost de un milion de telespectatori. 

Pe locul trei s-a clasat Kanal D, la fel ca și săptămâna trecut, dar cu cifre mai mari. Aseară peste 1,1 milioane de privitori erau pe Kanal D, pe intervalul Las Fierbinți. Marțea trecută erau aproximativ 970.000. 

URBAN. La orașe liderul a rămas neschimbat, Pro TV. Aproape 950.000 de telespectatori se uitau la aventurile fierbințenilor. Pe locul al doilea s-a poziționat Antena 1, cu o medie de 685.000 de privitori pe minut. 

Kanal D a fost al treilea post din top, cu jumătate de milion de privitori în medie, aproape la fel ca și săptămâna trecută.  

COMERCIAL. Tinerii au fost tot cu postul din Pache Protopopescu, cu o medie de 380.000 de privitori pe minut. Pe același interval, Antena 1 era pe locul doi, cu 335.000 de telespectatori pe minut. 

Kanal D a completat podiumul, unde a avut o medie de 150.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Audienta posturilor TV marți, 9 aprilie, pe intervalul serialului Las Fierbinți (20.30-21.20), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 2.071.000 11.7 23.7
2 Antena 1 1.267.000 7.1 14.5
3 Kanal D 1.176.000 6.6 13.4
4 Romania TV 421.000 2.4 4.8
5 Happy Channel 393.000 2.2 4.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 9 aprilie, pe intervalul serialului Las Fierbinți (20.30-21.20), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 948.000 9.9 20.5
2 Antena 1 685.000 7.2 14.8
3 Kanal D 503.000 5.2 10.8
4 Happy Channel 242.000 2.5 5.2
5 Romania TV 234.000 2.4 5.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 9 aprilie, pe intervalul serialului Las Fierbinți (20.30-21.20), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 379.000 8.9 23.4
2 Antena 1 334.000 7.8 20.6
3 Kanal D 148.000 3.5 9.1
4 Happy Channel 112.000 2.6 6.9
5 National TV 59.000 1.4 3.7
 

Intervalul Ferma (21.30-23.00) - Antena 1 a căzut pe trei în toată țara

Lucrurile fost ceva mai echilibrate după ce s-a terminat Las Fierbinți și a început Ferma. Pro TV a scos o medie de 1,3 milioane de privitori la nivel național. I-a suflat în ceafă Kanal D, tot cu cifre aproapiate. 

Un lucru de notat este că la nivel național lucrurile au stat altfel. Antena 1 a avut poziția a treia în toată țara, sub Pro TV și Kanal D, cu 1,2 milioane de privitori pe minut. 

Postul Intact a fost lider pe următoarele două tagerturi, adică la orașe și pe publicul comercial. 

Audienta posturilor TV marți, 9 aprilie, pe intervalul Ferma (21.20-23.10), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 1.391.000 7.9 17.6
2 Kanal D 1.330.000 7.5 16.8
3 Antena 1 1.204.000 6.8 15.2
4 Antena 3 439.000 2.5 5.5
5 Romania TV 362.000 2 4.6
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 9 aprilie, pe intervalul Ferma (21.20-23.10), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 746.000 7.8 17.2
2 Pro TV 691.000 7.2 15.9
3 Kanal D 587.000 6.1 13.5
4 Antena 3 274.000 2.9 6.3
5 Romania TV 194.000 2 4.5
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 9 aprilie, pe intervalul Ferma (21.20-23.10), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 378.000 8.8 22.8
2 Pro TV 311.000 7.3 18.8
3 Kanal D 181.000 4.2 10.9
4 DigiSport 1 96.000 2.2 5.8
5 Happy Channel 55.000 1.3 3.3
 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Postacule, "batranii pesedisti" de la "Antena 1" nu ii vezi ? Si postul tau favorit are destui... "Fructul Oprit", "mastile" lui Negru, "Acces Direct". Pana si "iUmor", sambata trecuta a stat mai rau pe comercial.

    "si pe intervalul asiei cum a fost , oare au fost lideri si marti"
    Nu mai bine luam prime-time-ul (19:00-23:00) ? Unde, in martie, "Stirile Pro TV" a avut dublu pe comercial fata de "Observator":
    https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-stiri-martie-2019
    Daca facem o medie, cine a fost lider aseara in prime-time ?
  • Postacule, "batranii pesedisti" de la "Antena 1" nu ii vezi ? Si postul tau favorit are destui... Pana si "iUmor", sambata trecuta a stat mai rau pe comercial.

    https://www.paginademedia.ro/2019/02/audiente-iumor-23-februarie
    https://www.paginademedia.ro/2019/03/audiente-tv-iumor-editia-a-doua-lider-de-audienta
    https://www.paginademedia.ro/2019/03/audiente-tv-scena-misterelor-primele-audiente https://www.paginademedia.ro/2019/03/audiente-scena-misterelor-dan-negru
    https://www.paginademedia.ro/2019/02/audiente-ferma-las-fierbinti-21-februarie
    https://www.paginademedia.ro/2019/03/audiente-suedia-romania-pro-tv
    https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-sambata-30-martie-iumor

    "si pe intervalul asiei cum a fost , oare au fost lideri si marti"
    Nu mai bine luam prime-time-ul (19:00-23:00) ? Unde, in martie, "Stirile Pro TV" a avut dublu pe comercial fata de "Observator":
    https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-stiri-martie-2019
    Daca facem o medie, cine a fost lider aseara in prime-time ?
  • Mile poate ai vrut sa zici ca tineretul intre 40-48 , astia sunt tineretul Romaniei care se uita la antenuta ta mediocra si la facatura de emisiune . tineretul PSD-ist fara ocupatie , gata pana sambata cucu audiente , decand fara invitati la evenimente numai da audiente doar cand antenuta este pe 1 ,
  • Bravo,asa imi place sa vad audientele.Doua intervalele diferite.
    La tabelul comercial dupa ce s-au terminat Fierbintii,o parte din public s-a dus la Asia,o parte la Kanal si o parte la Digi.
    Interesant.
  • Si pana sambata (cand dati audientele "Romanii au talent"), nu o sa mai postati audientele de miercuri si joi. Nu, "paginademedia" ?

Trimite un comentariu