Skip to main content

AUDIENȚE. Sâmbătă seara, iUmor chiar a avut umor, dar și audiență. Antena 1, liderul detașat al serii

 
AUDIENȚE. Sâmbătă seara, iUmor chiar a avut umor, dar și audiență. Antena 1, liderul detașat al serii

Au avut și umor și audiență. Ediția specială de sâmbătă a show-ului iUmor a condus detașat în audiențe, pe toate targeturile. Antena 1 a fost peste Pro TV, ocupantul locului secund, care l-a scos la bătaie pe Bond. James Bond. 

De ce a fost o ediție specială? Emisiunea iUmor de sâmbătă n-a fost cu vot și nici cu concurenți obișnuiți, ci cu vedete care au făcut glume pe seama juraților Mihai Bendeac, Delia și Cheloo. 

Publicitate

Astfel, au urcat pe scenă nume precum Andreea Marin, actrița Carmen Tănase, chef Florin Dumitrescu, Gabriel Cotabiță sau Roxana Vancea. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de show-ul iUmor, din 30 martie: 

NAȚIONAL. Antena 1 a avut peste 1,6 milioane de telespectatori la nivel național, sâmbătă seara, cu show-ul iUmor. Televiziunea Intact a avut jumătate de milion de persoane peste locul al doilea, ocupat de Pro TV, cu filmul 007: Coordonata Skyfall. 

Kanal D a fost aproape de Pro TV, cu puțin peste un milion de persoane, cu show-ul Exatlon pe interval.

URBAN. Cifre bune pentru Antena 1 și la orașe. Aproape 800.000 de telespectatori, în creștere față de edițiile anterioare. Pro TV, de pe poziția secundă, a avut o medie de 570.000 de orășeni. 

COMERCIAL. Show-ul Antenei 1 a avut mai bine de 350.000 de telespectatori tineri și o cotă de piață de 25%. Pro TV, de pe poziția secundă a obținut o medie de 260.000 de persoane, în timp ce Kanal D, de pe trei, a avut o medie de 150.000 de persoane. 

GALERIE FOTO. iUmor, 30 martie

 

Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.40), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.667.000 9.4 20.1
2 Pro TV 1.160.000 6.5 14
3 Kanal D 1030.000 5.8 12.5
4 Romania TV 472.000 2.7 5.7
5 Antena 3 396.000 2.2 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.40), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 789.000 8.2 19.4
2 Pro TV 569.000 5.9 14
3 Kanal D 463.000 4.8 11.4
4 Romania TV 258.000 2.7 6.3
5 Antena 3 210.000 2.2 5.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.40), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 356.000 8.3 24.3
2 Pro TV 257.000 6 17.5
3 Kanal D 153.000 3.6 10.4
4 National TV 49.000 1.2 3.3
5 DigiSport 1 45.000 1 3

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu