Skip to main content

Un nou "kinder" pe ambalajul Kinder. Schimbare în identitatea vizuală a brandului de ciocolată. Cum s-a schimbat ambalajul în 50 de ani

 
Un nou "kinder" pe ambalajul Kinder. Schimbare în identitatea vizuală a brandului de ciocolată. Cum s-a schimbat ambalajul în 50 de ani

Kinder Chocolate va avea o nouă identitate vizuală la nivel global, iar cea mai importantă schimbare este înlocuirea băieţelului de pe cutia de ciocolată, care a fost „imaginea” ciocolatei timp de mai mulţi ani.

Publicitate

Aceasta este cea de-a opta schimbare a ambalajului Kinder Chocolate, un brand lansat în urmă cu 50 ani.

Pentru schimbare, Kinder Chocolate a realizat un studiu extins care a implicat 6.800 de consumatori din şase ţări pentru a identifica noua identitate vizuală a ciocolatei cunoscute în toată lumea.

Cercetarea a identificat modalităţi prin care marca poate reprezenta copiii de astăzi într-o manieră modernă, prin trăsături simple şi jucăuşe.

Vechiul ambalaj Kinder Chocolate:

Noul Ambalaj Kinder Chocolate:

Kinder Chocolate, o istorie de ambalaje:

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ăla pe care l-au schimbat probabil are deja 30 de ani sau ceva:))))
  • Kinder este la plural,deci un copil NU poate fi kinder,chiar daca se folosesc ghilimele!

Trimite un comentariu

sus