Skip to main content

VIDEO. Brandurile, absorbite de Gaura neagră. Ce au făcut Pepsi, Durex, Cartoon Network și Netflix

 
VIDEO. Brandurile, absorbite de Gaura neagră. Ce au făcut Pepsi, Durex, Cartoon Network și Netflix

Prima fotografie a unei găuri negre a „atras” brandurile spre campanii de marketing inedite.

Publicitate

Mai multe companii, de la băuturi răcoritoare, până la prezervative, au publicat pe rețelele de socializare imagini foto și video cu tema „gaura neagră”.

Previzibil, Durex a publicat în social media o imagine a unui prezervativ în forma găurii negre, însoțită de textul: „Ca și restul lumii, noi întelegem fascinația și bucuria de a găsi o nouă gaură în univers” (Like the rest of the world, we can totally understand the fascination and excitement about finding a new hole in the universe. #OwnYourSituation)

Pepsi este una dintre companiile care știe ce se află în gaura neagră, gustul Pepsi, însă fără zahăr. Într-un material video scurt, gaura neagră se transformă într-un pahar de Pepsi zero zahăr.

X-Men a localizat gaura neagră. De fapt, fenomenul are legătură cu Jean Grey, care va fi personajul principal în filmul Dark Phoenix, ce va fi lansat la începutul lunii iunie.

Cartoon Network știe ce este gaura neagră. Nu este un fenomen din spațiu, ci este ochiul lui Darwin, cel mai bun prieten al lui Gumball din desenul animat din Uimitoarea lume a lui Gumball.

Și Netflix știe ce se află în spatele găurii negre. Răspunsul? Un demogorgon. Imaginea publicată pe Facebook este însoțită de textul „Îi place frig”, cuvintele pe care Will din Stranger Things le-a rostit, aflat sub influența creaturii.

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Trimite un comentariu