Skip to main content

PROIECT SPECIAL. La bar sau la Cabral? Cum a fost adaptat local un concept global. Episodul Home Bar la Cabral. Studiu de caz

 
PROIECT SPECIAL. La bar sau la Cabral? Cum a fost adaptat local un concept global. Episodul Home Bar la Cabral. Studiu de caz

STUDIU DE CAZ. Fotbal, bere şi vedete. Cum a ajuns livingul lui Cabral un bar în toată regula? De ce un bar la tine acasă, un "Home Bar"?

Publicitate

O campanie românească - Home Bars, însă care a pornit de la un concept global al Heineken - Share Unmissable Moments. Şi a inclus mai multe componente, cu vedeta TV Cabral şi fotbalistul Ciprian Marica principali vectori de imagine.

Detalii, în continuare:

La bar sau la Cabral?

Casa lui Cabral a fost transformată în Bar pentru o seară, o seară în care a avut, pe ecran, meciul Manchester United - Barcelona, iar în living, pe Marica ("partenerul" lui de campanie), Vlad Petreanu, Cătălin Striblea, Nicolai Tand, Răzvan Fodor, Corina Caragea şi mulţi alţii.

A fost doar o parte campaniei, din care Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, mai multe detalii.

Ce a cuprins campania? Cum a început? Cum s-au "duelat" în postări Cabral şi Marica? Ce engagement au obţinut, cu postările lor?

Un studiu de caz susţinut de Heineken.

1. Ideea:

Share Unmissable Moments este conceptul global al campaniei Heineken. Un concept de la care a pornit ideea campaniei din România: Home Bars.

Anca Muşat, director marketing Heineken România, explică:

„Fiecare meci din UEFA Champions League este special. Şi cum poţi să te asiguri că nu pierzi nici un moment? Poţi avea parte de o experienţă de meci memorabilă cu Heineken®, în casa ta, cu toţi prietenii, având bere rece şi acces la un loc VIP de care să nu se atingă nimeni?

Aşa a apărut ideea de Home Bars. Am început cu Cabral Ibacka şi Ciprian Marica.

Am transformat deja living-ul lui Cabral într-un adevărat Home Bar, urmând să îl transformăm şi pe-al lui Marica.

Am lansat o provocare şi pentru consumatori printr-un concurs în digital."

2. Cabral şi Marica, "schimb de pase" în social media

Unde vezi mai bine un meci de fotbal, acasă sau într-un bar? Aceasta-i întrebarea! Întrebarea de la care a pornit schimbul de pase dintre Cabral şi Marica.

Cabral a aruncat mănuşa:

"Vin sferturile UEFA Champions League, da' eu m-am pregătit: am consilier pe probleme fotbalistice avansate, Ciprian Marica, nu-i stres.✊

Aseară mă gândeam care este locul ideal de văzut meciul, acasă sau într-un bar... că acasă-i confortabil, televizorul tău, berea ta.
Mai poţi s-aduci doi, trei prieteni, depinde de cât de mare-i canapeaua.

Postarea lui Cabral a strâns, pe Facebook şi Instagram, 79 de comentarii, 12 shares şi peste 3.300 de reacţii.

Marica a "întors pasa", printr-o postare cu 43 de comentarii şi 1956 de reacţii pe Facebook:

Mi-a pasat prietenul Cabral o întrebare: unde-i mai bine de văzut un meci de neratat din UCL? Eu zic că într-un bar. Lume multă, atmosferă bună, Heineken pentru toată lumea.

În plus, când eşti cu ceilalţi alături, parcă nici nu ratezi niciun moment. Că simţi când se apropie ceva interesant. Şi ştim toţi sentimentul ăla, că bucuria se trăieşte împreună. Păreri?

Schimbul de replici a continuat, prin alte câteva postări care au atras, de asemenea, zeci de comentarii şi sute de reacţii. (postările, la sfârşitul articolului).

Postări în care Cabral a anunţat: Fac un Home Bar!

3. Home-Bar la Cabral. În livingul lui Cabral

10 aprilie a fost seara în care sufrageria lui Cabral a fost transformată în Bar. Home-Bar.

Zeci de invitaţi au văzut meciul Manchester United - Barcelona în sufrageria prezentatorului de la Pro TV.

În livingul lui Cabral a fost amenajat un bar. Şi un ecran uriaş. Zeci de invitaţi au urmărit partida.

Câteva nume:

  • Ciprian Marica
  • Corina Caragea
  • Radu Valcan
  • Nicolai Tand
  • Cătălin Striblea
  • Răzvan Fodor

Anca Muşat, Heineken:

"Simplu şi pe scurt: un Home Bar este un mix memorabil de fotbal, locuri VIP, gustul berii reci pe care o ai la îndemână pe parcursul întregului meci, energia şi entuziasmul prietenilor, compania unui barman profesionist Heineken®, multă dispoziţie bună şi totul fără aglomeraţie, cozi, rezervare sau situaţii neaşteptate care te pot împiedica să te bucuri de momentele importante ale meciului.

Am creat acest loc în care Heineken® ajută consumatorii să trăiască experienţa UEFA Champions League la cote maxime, în confortul casei lor. Pentru ca aceştia să nu piardă nicio fază din spectacolul de neratat."

4. Ce urmează?

Home-Bar la Ciprian Marica. Detalii, în episodul următor al studiului de caz Home-Bar Heineken.

Consumatorii se pot înscrie pentru propriul lor Homebar pe site-ul campaniei: www.homebars.ro

VIDEO. Home-Bar la Cabral:

Schimbul de pase Cabral - Marica:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    e buna reclama , dar nu trebuie promovat alcoolul

Trimite un comentariu

sus