Skip to main content

„Povestea merge mai departe”: Timișoreana are o nouă agenție de creație, după despărțirea de GMP+Webstyler

 
„Povestea merge mai departe”: Timișoreana are o nouă agenție de creație, după despărțirea de GMP+Webstyler

Timișoreana și agenția Publicis România fac echipă. Brandul de bere are o nouă agenție de creație, după ce în urmă cu două săptămâni anunța, într-un mod inedit, despărțirea de GMP+Webstyler.

Agenția Publicis România a câștigat pitch-ul și se va ocupa de brandul Timișoreana.

Publicitate

Ce spune Publicis acum, la începutul colaborării cu Timișoreana?

Cătălin Albu, client service director, Publicis România:

„Timișoreana este unul dintre brand-urile „alea”. „Alea” pentru care ai da orice să lucrezi la un moment dat. Cumva, am fost dintotdeauna pregătiți pentru Timișoreana și am simțit asta de la primele întâlniri din acest pitch lung, greu, cu o competiție puternică.”

Amintim că GMP+Webstyler s-a ocupat timp de 12 ani de brandul de bere. Despărțirea dintre cele două s-a anunțat într-un mod inedit.

Agenția a trimis câtorva redacții și mai multor angajați cu care au colaborat la Timișoreana un bax de bere (Timișoreana, desigur). Și nu orice fel de sticle, ci unele cu etichete ce ilustrează campanii celebre create de GMP de-a lungul celor 12 ani de colaborare. 

Citește și: FOTO. Agenția GMP+Webstyler își anunță despărțirea de brandul Timișoreana într-un mod inedit

 

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu