Skip to main content

FOTO. Branduri care au spus „Hai la vot”. Coca-Cola: Opţiunile există. Guerrilla a dat #leapşaroz

 
FOTO. Branduri care au spus „Hai la vot”. Coca-Cola: Opţiunile există. Guerrilla a dat #leapşaroz

„Hai la vot”. Într-un demers fără precedent, zeci de branduri au lansat online (unele şi pe TV) îndemnuri la vot. De la branduri comerciale, la instituţii media, şi chiar magazine ori restaurante care au pus la bătaie reduceri pentru cei care votează, toţi au spus: Hai la vot!

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă o mică parte a celor care şi-au îndemnat fanii să meargă la vot.

Un mesaj simplu, de impact vine de la compania de la Coca-Cola. Compania de băuturi carbogazoase a lansat pe pagina sa de Facebook un mesaj în care nici măcar nu a folosit cuvântul vot: „Opţiunile există. Important e să alegi. #duminică”. Mesajul este însoţit şi de patru dintre brandurile din portofoliu: Coca-Cola, Fanta, Sprite şi Schweppes.

Şi Pepsi s-a alăturat demersului şi a făcut „cinste” mai multor personalităţi doze de suc şi mesajul „Pentru cei care nu stau acasă duminica aceasta”.

După ce Pro TV şi Europa Fm au avut campania Yes la vot, Guerrilla a dat #leapsaroz #demerslavot. „Acest cover photo treabuia să fie despre noi. Însă e despre Mergi la vot”, au scris cei de la Guerrilla pe Facebook. Leapşa a mers mai departe spre alte branduri, agenţii sau influenceri.

Nici Digi Fm nu s-a lăsat mai prejos. Postul de radio a lansat trei spoturi în online (le găsiţi mai jos), în care creatorii şi-au închipuit cum ar fi arătat Olimpiada de la Montreal, dacă Nadia Comăneci nu s-ar fi prezentat la probele de gimnastică, unde românca a făcut istorie.

Sau cum ar fi fost dacă Simona Halep nu s-ar fi prezentat, în 2018, la finala Roland Garros, unde românca a ieşit câştigătoare.

Transilvania Film Festival şi-a legat aniversarea (face anul acesta 18 ani) de vot. A lansat pe pagina de Facebook un clip video, în care tineri, care au făcut la rândul lor 18 ani, au primit, simbolic, o ştampilă pentru a-şi exercita pentru prima dată dreptul la vot.

Librăriile Cărtureşti oferă reduceri la cărţi celor care fac dovada că au mers, pe 26 mai, să voteze. Anunţul a fost făcut pe pagina lor de Facebook, prin coperta unui roman celebru: Marile Speranţe de Charles Dickens.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Si radioZU face azi eveniment cu bani de la PSD.tot pt alegeri. La Galați e FOrza ZU. Inainte de alegeri ca sa stie poporu cine le da muzica in oras.Programat intenționat asa. Banii ajung la Voiculescu si artiștii urca pe scena ca sa isi faca partidul imagine. Multi artiști,nu doar Bittman.Complicitate jenanta. Ne-am obișnuit ca ZU sa trăiască din bani publici ca in București Firea le tot da bani pe evenimente. Nu cred ca a refuzat vreun artist sa participe. ForzaZU,ForzaPSD.
  • Oare de ce sunt scarbiti pesedistii daca se doreste ca romanii sa iasa in numar cat mai mare la vot? Intreb pentru un prieten :-D Punct. :-)

Trimite un comentariu

sus