Skip to main content

CAMPANII. Regina Maria, Sensiblu și Kaufland au lansat campanii sociale. TIFF are mașină oficială

 
CAMPANII. Regina Maria, Sensiblu și Kaufland au lansat campanii sociale. TIFF are mașină oficială
Casa de tip familial Felicia

Regina Maria și Sensiblu au lansat campanii sociale care privesc sănătatea românilor.

În campania Internet vs. Rezidențiat, Regina Maria testează cunoștiințele medicale ale internetului, unde mulți români caută răspunsuri atunci când au întrebări în legătură cu starea lor de sănătate.

Campania a început în noiembrie, când studenții au susținut examenul de Rezidențiat. În aceeași zi, publicația VICE a reprodus condițiile similare examenului, adăugând în plus doar acces nelimitat la internet pentru a răspunde la cele 200 de întrebări, în 4 ore.

Publicitate

Examenul a avut loc sub supravegherea camerei de filmat și a fost corectat de către Conf. Univ. Dr. Dan Ioan Ulmeanu, Medic Primar Chirurgie Generală, Medic Primar Chirurgie Toracică, Doctor în Științe Medicale.

Rezultatul? Internetul a dat doar 36 de răspunsuri corecte din 200.

La campania Internet vs. Rezidențiat au colaborat Regina Maria și McCann PR.

Cătălin Dobre, Chief Creative Officer McCann Worldgroup:

„Dacă oamenii folosesc internetul ca pe un doctor, hai să îl testăm ca pe un doctor. De la asta am pornit atunci când am încercat să îi facem pe români conștienți că toate căutările pe internet nu se pot compara cu vizita la medic. Campania nu e împotriva căutatului de simptome pe internet.

E împotriva înlocuirii mersului la doctor cu acest comportament.

Campania Luminițe pentru viață

Trussa, în parteneriat cu Fundația Sensiblu și agenția de comunicare Oxygen au lansat campania „Luminițe pentru viață” în urma căreia vor fi distribuite 30.000 de teste de sarcină femeilor care provin din mediile defavorizate.

Astfel, pentru fiecare test de sarcină Trussa cumpărat din farmaciile Sensiblu în lunile martie și aprilie, Fundația Sensiblu și Trussa donează câte un test de sarcină către femei din medii defavorizate din România. Cele 30.000 de teste de sarcină adunate urmează să fie distribuite în comunități cu un nivel ridicat de sărăcie.

Kaufland și Hope and Homes for Children deschid casa de tip familial Felicia

Kaufland Română și Hope and Homes for Children au deschis casa de tip familial Felicia, unde 47 de copii care locuiau la Centrul de plasament „Elena Doamna” din Piatra Neamț se vor muta. Casa a fost mobilată și decorată în întregime cu produse oferite de JYSK România.

În 2016, a fost demarat procesul de închidere a Centrului de Plasament „Elena Doamna” în care trăiau 108 copii. Hope and Homes for Children a identificat cele mai bune alternative de transfer pentru copiii din acest orfelinat: 20 de copii au fost reintegrați în familiile naturale sau extinse, primind sprijin pentru crearea condițiilor optime pentru revenirea copiilor în familie, 12 copii au fost plasați în asistență maternală, 28 de tineri au părăsit sistemul de protecție din care 11 au primit sprijin din partea Hope and Homes for Children pentru a-și începe viața pe cont propriu.

Pentru cei 47 de copii, cu vârste între 12 și 24 de ani, care au mai rămas în Centrul de Plasament „Elena Doamna”, Hope and Homes for Children dezvoltă patru case de tip familial.

Bianca Stegeran, director national adjunct, Hope and Homes for Children:

„De fiecare dată când deschidem o casă de tip familial, deschidem o poartă spre viitor pentru un copil sau un tânăr. Aceasta este prima casă dintr-o serie de patru pe care le dezvoltăm pentru 47 de copii și tineri din Centrul de Plasament „Elena Doamna” și prima casă de acest tip din județ.

TIFF are mașină oficială

Mercedes-Benz este mașina oficială a Festivalului Internațional de Film Transilvania. Evenimentul va avea loc în perioada 31 mai - 9 iunie la Cluj Napoca.

Astfel, autoturismele Mercedes-Benz si autovehiculele comerciale usoare Vito si Sprinter vor asigura transportul invitatilor si al organizatorilor pe durata festivalului.

SmartBill a finalizat procesul de rebranding

SmartBill finalizează proiectul de rebranding și adoptă o nouă identitate vizuală, fiind primul ecosistem software de business din România.

SmartBill a fost lansat în primăvara anului 2007 de către cei 3 fondatori: Ioana și Radu Hasan și Mircea Căpățînă. Prima versiune a fost codată de către Radu și Ioana și era un program care emitea, într-un mod facil, facturi si chitanțe, iar pentru companie avea ca scop să aducă venituri timp de 1-2 ani pentru a le da posibilitatea să dezvolte alte proiecte.

12 ani mai târziu, echipa SmartBill numără peste 65 de specialiști, peste 60.000 de CIF-uri au plătit pentru licență sau abonament și peste 15 miliarde de euro au fost facturati prin program, iar investiția companiei în versiunile curente ale SmartBill depășește 3 milioane de euro.

Procesul de rebranding a fost facut cu ajutorul agentiei Storience

Ioana Proca, Brand Consultant Storience:

“Noua identitate marchează acest moment important în evoluția brandului SmartBill: trecerea de la o colecție de software-uri la un ecosistem de business cu intenția de a face mai eficientă și mai plăcută administrarea afacerii.

Monograma S din logo reprezintă ecosistemul, un întreg format din elemente compatibile, dar și echipa SmartBill, care se poziționează ca o echipă extinsă a antreprenorului.”

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Trimite un comentariu