Skip to main content

iCEE.fest:Upgrade 100. Facebook, Google și LinkedIn, workshop-uri despre online și digital. Studenții au acces gratuit la festival

 
iCEE.fest:Upgrade 100. Facebook, Google și LinkedIn, workshop-uri despre online și digital. Studenții au acces gratuit la festival

Companiile Facebook, Google și LinkedIn, prezente cu peste 140 de speakeri la București, susțin workshop-uri pentru agenții și experții în digital. Un lucru esențial este că studenții beneficiază de acces gratuit la festival începând de astăzi, anunță reprezentanții festivalului. 

Tinerii se pot înscrie pe site-ul evenimentului, prin bursele Bursele UPGRADE 100 by Linde

Publicitate

Pe lângă prezentări legate de viziunea general pe care o au, marile companii din digital vor prezenta atât tehnici avansate dedicate cresterii notorietății produselor si serviciilor, cât si workshop-uri specializate pentru generarea de vânzări online si conversii.

În plus, giganții internetului beneficiază în premieră de scene dedicate.

„Nimic exagerat: peste 80% din bugetele de publicitate online din România sunt tranzacționate acum prin sistemele Google si Facebook, ambele platforme raportând cifre masive, de peste 10 milioane de utilizatori în țara noastră”, explică Dragoș Stanca, fondator și responsabil cu agenda evenimentului.

Facebook va susține primul „Facebook Marketplace Academy” din regiune

Experții Facebook prezenți la iCEE.fest: UPGRADE 100 se vor axa pe două direcții strategice importante:

  • Viziunea generală si viitorul platformelor care trec, azi, prin transformări importante din dorința de a pune în centru protecția datelor personale
  • Workshopuri adresate specialistilor care vizează generarea de conversii si vânzări directe din ecosistemul creat de produsele Facebook.

Workshop-ul „Facebook Marketing Partners (FMP) Academy & Networking Event” este primul asemenea format din regiune.

Se adresează profesioniștilor si avansaților în domeniu. Accesul este permis doar celor care au un bilet valid la festival, dar numai cu aprobarea prealabilă a echipei Facebook. 

Facebook va prezenta în premieră la festival experiențe ale mai multor parteneri care au obținut rezultate folosind corect instrumentele puse la dispoziție de gigantul global.

Workshop-ul YouTube „Accelerate your creative advantage on YouTube”  are loc în ziua 1 pe Focus Stage 1, cu Teodora Patrauceanu, Agency Account Manager YouTube. 

Pe Focus Stage 3, Ziua 2, vom avea parte și de un workshop LinkedIn: How to use LinkedIn to reach your business objectives, cu Sepideh Dundon, Partner Manager EMEA @ LinkedIn

Pe site-ul festivalului sunt disponibile mai multe detalii, studii de caz  și un preview a ce va fi pe scena festivalului care va avea loc în Bucuresti, la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, în 13 si 14 iunie.

Agenda festivalului de anul acesta cuprinde nu mai puțin de 11 linii distincte de conținut, la care se adaugă speakeri-vedetă (precum Salim Ismail, co-fondator „Singularity University”, psihologul Davin JP Phillips sau futurologul Matthew Griffin.

  • BILETELE care au mai rămas disponibile
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu