Skip to main content

iCEE.fest:Upgrade 100. Facebook, Google şi LinkedIn, workshop-uri despre online şi digital. Studenţii au acces gratuit la festival

 
iCEE.fest:Upgrade 100. Facebook, Google şi LinkedIn, workshop-uri despre online şi digital. Studenţii au acces gratuit la festival

Companiile Facebook, Google şi LinkedIn, prezente cu peste 140 de speakeri la Bucureşti, susţin workshop-uri pentru agenţii şi experţii în digital. Un lucru esenţial este că studenţii beneficiază de acces gratuit la festival începând de astăzi, anunţă reprezentanţii festivalului.

Publicitate

Tinerii se pot înscrie pe site-ul evenimentului, prin bursele Bursele UPGRADE 100 by Linde.

Pe lângă prezentări legate de viziunea general pe care o au, marile companii din digital vor prezenta atât tehnici avansate dedicate cresterii notorietăţii produselor si serviciilor, cât si workshop-uri specializate pentru generarea de vânzări online si conversii.

În plus, giganţii internetului beneficiază în premieră de scene dedicate.

„Nimic exagerat: peste 80% din bugetele de publicitate online din România sunt tranzacţionate acum prin sistemele Google si Facebook, ambele platforme raportând cifre masive, de peste 10 milioane de utilizatori în ţara noastră”, explică Dragoş Stanca, fondator şi responsabil cu agenda evenimentului.

Facebook va susţine primul „Facebook Marketplace Academy” din regiune

Experţii Facebook prezenţi la iCEE.fest: UPGRADE 100 se vor axa pe două direcţii strategice importante:

  • Viziunea generală si viitorul platformelor care trec, azi, prin transformări importante din dorinţa de a pune în centru protecţia datelor personale
  • Workshopuri adresate specialistilor care vizează generarea de conversii si vânzări directe din ecosistemul creat de produsele Facebook.

Workshop-ul „Facebook Marketing Partners (FMP) Academy & Networking Event” este primul asemenea format din regiune.

Se adresează profesioniştilor si avansaţilor în domeniu. Accesul este permis doar celor care au un bilet valid la festival, dar numai cu aprobarea prealabilă a echipei Facebook.

Facebook va prezenta în premieră la festival experienţe ale mai multor parteneri care au obţinut rezultate folosind corect instrumentele puse la dispoziţie de gigantul global.

Workshop-ul YouTube „Accelerate your creative advantage on YouTube” are loc în ziua 1 pe Focus Stage 1, cu Teodora Patrauceanu, Agency Account Manager YouTube.

Pe Focus Stage 3, Ziua 2, vom avea parte şi de un workshop LinkedIn: How to use LinkedIn to reach your business objectives, cu Sepideh Dundon, Partner Manager EMEA @ LinkedIn

Pe site-ul festivalului sunt disponibile mai multe detalii, studii de caz şi un preview a ce va fi pe scena festivalului care va avea loc în Bucuresti, la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, în 13 si 14 iunie.

Agenda festivalului de anul acesta cuprinde nu mai puţin de 11 linii distincte de conţinut, la care se adaugă speakeri-vedetă (precum Salim Ismail, co-fondator „Singularity University”, psihologul Davin JP Phillips sau futurologul Matthew Griffin.

  • BILETELE care au mai rămas disponibile
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus