Skip to main content

Top ADC APRILIE. Reclama Magnevie făcută de Publicis, ideea lunii. Spoturi cu Oana Pellea, Marius Manole și Andi Vasluianu, în top

 
Top ADC APRILIE. Reclama Magnevie făcută de Publicis, ideea lunii. Spoturi cu Oana Pellea, Marius Manole și Andi Vasluianu, în top

Top ADC. Inițiativa care premiază cele mai bune idei din fiecare lună a desemnat câștigătorii lunii trecute. Titlul de lucrarea lunii a mers la echipa agenției Publicis pentru campania „Dramă din orice”. Clientul: Magnevie.

Aceeași idee s-a clasat pe primul loc și în categoria TV. Creativii din spatele proiectului sunt Laur Răboj (Copywriter) și Florin Pădurean (Art Director).

Publicitate

Despre ideea pentru MagneVie Stress Resist, Laura Nedelschi, Creative Director Kubis Interactive, spune:

„De prea multă vreme n-am văzut în peisajul nostru un spot atât de insightful, super-muncit și efortless - toate în același timp. Hohot de râs spontan garantat, chiar și pentru cel mai cinic și poker-faced privitor.”

VIDEO. Drama reclamei de 6 secunde

Pe locurile următoare, din categoria TV, avem două mențiuni. Una dintre ele vine de la Mainstage the Agency pentru Lidl.

Mesajul spotului este că „viața de familie” nu este cum te aștepti. Mesajul și execuția surprind imprevizibilul din orice familie. Echipa care a gândit proiectul este formată din Raul Gheba (Copywriter) și Nadejda Ghilca (Art Director).

VIDEO. Viata de familie nu este cum te astepti. E mai tare

A doua mențiune a mers la ideea celor de la MRM//McCann pentru KFC.

Creativii din spatele proiectului sunt Andrei Mihăilescu – Copywriter (McCann), Mădălina Pop – Copywriter (MRM//McCann), Raluca Circo – Art Director (McCann) și Ionuț Raicu – Art Director (MRM//McCann). Îndemnul campaniei este de a începe anul Smart cu KFC pentru produsul Smart Menu.

VIDEO. Smart Menu îți hrănește economiile

DIGITAL

Categoria de Digital își păstrează consistența și în aprilie: șapte lucrări au atras atenția jurului. 

Pe primul loc s-a clasat Storytime, o inițiativă educațională de la Leo Burnett pentru Telekom. Storytime este o aplicație de mobil care permite părinților să le citească copiilor povești altfel. Poveștile sunt spune cu ajutorul filtrelor de pe cameră și a animațiilor. 

Echipa din spatele ideei este formată din Ali Bati (Chief Creative Officer), Miruna Potop (Copywriter), Silvana Frînculescu (Art Director) și Andreea Mantescu (UX Designer).

Grupul Sector 7 a fost în centrul unei campanii pentru Bringo: Ce este pătrunjelul? S-a clasat pe locul doi la categoria digital. Alex Coteț, Raul Gheba (Copywriters) și Roxana Andrei (Producător) au lucrat la această campanie. 

VIDEO. Ce este patrunjelul?

Jazz Communication s-a clasat pe locul trei cu ideea #bullycualtecuvinte, o campanie de conștientizare asupra fenomenului de bullying cu care se confruntă România. Țara noastră se află pe locul 3 în topul țărilor afectate din Europa, motiv pentru care Lidl şi World Vision România inițiază un exercițiu de corecție la care au lucrat Corneliu Dobrea (Art Director), Felicia Stoica & Cătălina Groza (Copywriters).

Tot pe locul trei s-a clasat și lucrarea celor de la MRM//McCann pentru KFC

Lucrarea semnată de Papaya pentru brandul Kafune, cu Oana Pellea, a primit o mențiune. 

VIDEO. Oana Pellea, interviu de angajare în departamentul de marketing Kafune

Echipa agenției Pastel a primit p mențiune pentru Autism Voice, proiectul unde Andi Vasluianu și Marius Manole explică noul nume al organizației. În proiect au colaborat și Roxana Sava (Copywriter) și Vlad Giogu (Designer).

VIDEO. Marius Manole și Andi Vasluianu despre Autism Voice

Ultima mențiune în categoria de digital merge la Rusu+Bortun pentru ING Tech - Shift+Vieti. Proiectul propune identificarea soluțiilor de integrare în câmpul muncii a persoanelor cu disabilități. Are în spate o echipă formată din Marc Borțun (Art Director), Marius Tudor și Cătălin Rusu (Copywriters).

De asemenea, același proiect a primit și o mențiune în categoria Outdoor. 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu