Skip to main content

AUDIENȚE. Victorie pe teren, victorie în audiențe. România a bătut Malta, iar Pro TV a bătut concurența

 
AUDIENȚE. Victorie pe teren, victorie în audiențe. România a bătut Malta, iar Pro TV a bătut concurența
Foto | Facebook - Echipa națională de fotbal a României

AUDIENȚE. Victorie pentru România, victorie și pentru Pro TV. Cifre bune de audiență pentru meciul Malta - România (0-4), din preliminariile Euro 2020. 

Postul de televiziune a câștigat detașat primul loc din clasament, pe toate targeturile. Peste 2,2 milioane de oameni, din toată țara, s-au uitat la victoria României din Malta. 

Publicitate

Cifrele au fost scădere în comparație cu cele de la meciul cu Norvegia, însă diferența nu a fost mare.

Kanal D și Antena 1 s-au bătut pentru următoarele două locuri, pe intervalul meciului. Postul Dogan și-a adjudecat locul doi la nivel național și orașele, iar televiziunea Intact a fost pe doi în ceea ce privește segmentul de public tânăr. 

Diferența la nivel național dintre Pro TV, liderul, și Kanal D, locul doi, a fost de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori. 

Tinerii s-au uitat și ei la meciul de fotbal. Pro TV a avut o cotă de piață de aproape trei ori mai mare decât locul doi, ocupat de Antena 1. 

La bătaie cu meciul de fotbal au fost următoarele producții:

  • Antena 1 - Insula iubirii (de la 20:00) și Xtra Night Show (de la ora 23:00)
  • Kanal D - Serialul turcesc Prețul fericirii (de la ora 20:00) și Vrei să fii milionar (de la ora 23:00)

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de meciul Malta - România (0 - 4), din preliminariile Euro 2020

NAȚIONAL. Pro TV a fost liderul clasamentului național, cu partida din Malta, din preliminariile Euro 2020. A avut o medie de audiență de aproximativ 2,2 milioane de privitori pe minut.

Kanal D s-a clasat pe locul doi. Pe intervalul meciului a avut o medie de 900.000 de privitori în fiecare minut. 

Antena 1 a completat podiumul, dar cu cifre ceva mai mici decât locul secund. A avut, pe interval, o medie de 645.000 de telespecatori pe minut. 

Posturile de știri România TV și Antena 3 au completat top cinci-ul. 

URBAN. La orașe liderul a rămas neschimbat. Pro TV a avut cifre de aproximativ 1,2 milioane de urmăritori în fiecare minut al meciului. 

Kanal D și-a menținut poziția pe doi, iar Antena 1 a completat podiumul și la orașe. 

Antena 3 a trecut peste România TV și s-au clasat pe locul patru respectiv cinci. 

COMERCIAL. Tinerii au văzut România. Victoria din Malta a adunat peste jumătate de milion de privitori din segmentul comercial. Pro TV a avut o cotă de piață de 39,1%, de aproximativ trei ori mai mult față de Antena 1, următorul post clasat. 

Antena 1 a trecut peste Kanal D, pe locul doi. Postul Intact a avut, pe intervalul meciului, o medie de 210.000 de privitori pe minut.

Locurile patru și cinci au fost ocupate de Național TV și Prima TV. Posturile de știri au coborât când vine vorba de segmentul tânăr. Antena 3 pe locul șapte și România TV pe nouă. Între ele, pe opt, a fost Digi 24. 

Citește și: Toată România a văzut România. Tricolorii au remizat cu Norvegia, dar Pro TV a câștigat detașat în audiențe. Peste 2,3 milioane de români au fost în fața televizoarelor

Audienta posturilor TV luni, 10 iunie, pe intervalul meciului meciul Malta - România (21.45-23.35), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 2.222.000 12.5 30.5
2 Kanal D 904.000 5.1 12.4
3 Antena 1 643.000 3.6 8.8
4 Romania TV 423.000 2.4 5.8
5 Antena 3 363.000 2 5
6 Prima TV 233.000 1.3 3.2
7 National TV 206.000 1.2 2.8
8 Antena Stars 193.000 1.1 2.7
9 Pro 2 148.000 0.8 2
10 TVR 1 122.000 0.7 1.7
11 B1TV 105.000 0.6 1.4
12 ETNO 94.000 0.5 1.3
13 Digi 24 86.000 0.5 1.2
14 AXN 79.000 0.4 1.1
15 TVR 2 75.000 0.4 1
16 Realitatea TV 70.000 0.4 1
17 Pro Cinema 70.000 0.4 1
18 Boomerang 60.000 0.3 0.8
19 Diva 51.000 0.3 0.7
20 Pro Gold 46.000 0.3 0.6
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 10 iunie, pe intervalul meciului meciul Malta - România (21.45-23.35), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.263.000 13.2 31.9
2 Kanal D 418.000 4.4 10.6
3 Antena 1 342.000 3.6 8.6
4 Antena 3 250.000 2.6 6.3
5 Romania TV 220.000 2.3 5.6
6 Prima TV 121.000 1.3 3.1
7 National TV 99.000 1 2.5
8 Antena Stars 82.000 0.9 2.1
9 Pro 2 76.000 0.8 1.9
10 B1TV 67.000 0.7 1.7
11 TVR 1 63.000 0.7 1.6
12 Digi 24 60.000 0.6 1.5
13 AXN 53.000 0.6 1.3
14 TVR 2 51.000 0.5 1.3
15 Realitatea TV 49.000 0.5 1.2
16 Diva 41.000 0.4 1
17 Pro Cinema 37.000 0.4 0.9
18 Pro Gold 34.000 0.4 0.9
19 Happy Channel 31.000 0.3 0.8
20 ETNO 26.000 0.3 0.7
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 10 iunie, pe intervalul meciului meciul Malta - România (21.45-23.35), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 559.000 13 39.1
2 Antena 1 211.000 4.9 14.8
3 Kanal D 92.000 2.1 6.4
4 National TV 44.000 1 3.1
5 Prima TV 35.000 0.8 2.4
6 Pro 2 30.000 0.7 2.1
7 Antena 3 29.000 0.7 2.1
8 Digi 24 26.000 0.6 1.8
9 Romania TV 20.000 0.5 1.4
10 AXN 19.000 0.4 1.3
11 Pro Gold 19.000 0.4 1.3
12 TVR 1 18.000 0.4 1.3
13 Antena Stars 17.000 0.4 1.2
14 TVR 2 17.000 0.4 1.2
15 Bollywood TV 17.000 0.4 1.2
16 B1TV 16.000 0.4 1.1
17 History 16.000 0.4 1.1
18 Discovery 16.000 0.4 1.1
19 Pro Cinema 15.000 0.3 1
20 Disney Junior 12.000 0.3 0.8
 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu