Skip to main content

VIDEO. Primele trei campanii semnate de McCann pentru Triferment, Carbocit și Devaricid

 
VIDEO. Primele trei campanii semnate de McCann pentru Triferment, Carbocit și Devaricid

VIDEO. Agenția McCann PR prezintă primele trei gândinte pentru brandurile Triferment, Carbocit și Devaricid, din portofoliul Biofarm. 

1. Carbocit

Prima campanie dintre cele trei a fost gândită pentru Carbocit.

Conceptul: când ești copil, multe lucruri sunt văzute ca fiind drăgălașe sau amuzante de către cei din jur și implicit sunt și acceptate. Ca adult, lucrurile se schimbă.

Prezintă produsul ca pe soluția pentru persoanele care se confruntă cu balonare, menționează reprezentanții agenției. 

VIDEO. Când ești mic, faci tot ce vrei. Când ești mare, iei Carbocit

2. Triferment 

Publicitate

Cel de-al doilea brand care are de o nouă comunicare marca McCann este Triferment. Se adresează persoanelor cu deficit de enzime prin îndemnul: „Gustă viața de după masă!”

„Pentru că viața nu se oprește după masă, întreaga comunicare are la bază păstrarea ritmului vieții, prin prevenirea disconfortului cauzat de potențialele probleme digestive”, argumentează agenția. 

3. Devaricid

Noua campanie de comunicare pentru Devaricid pleacă de la ideea că „uneori poți simți că te dor picioarele atât de tare încât îți vine să mergi în mâini”.

Propune o altfel de lume, în care cu toții ne menajăm picioarele. Polițistul din intersecție, vânzătoarea de la piață sau fata care așteaptă în stație autobuzul, sunt doar câteva dintre personajele care fac parte din acest nou univers, în care este mai ușor să mergi în mâini, pentru a evita durerile de picioare.

„Pentru că mersul în mâini nu este la îndemâna oricui, soluția este să revii cu picioarele pe pământ și să ai grijă de ele așa cum se cuvine”, completează reprezentanții agenției.  

VIDEO. Există și un alt mod de a avea grijă de picioarele tale.

Echipele care gestionează proiectele Biofarm: 

Biofarm:

  • Ana-Maria Lăscuț – Marketing Unit Manager
  • Florentina Nedelcu – Brand Manager
  • Ruxandra Dragomirescu – Brand Manager

McCann PR:

  • Ruxandra Vasilescu – Business Director
  • Claudiu Dobriță – Creative Director
  • Andrei Alexandru – Head of Strategy
  • Laura Aldea – Chief Growth Officer
  • Alexandra Rus – Account Director
  • Alexandra Cărăbuși – Senior Account Executive
  • Dorina Cioriia – Art Director
  • Vlad Tomei – Senior Copywriter

Colaborarea dintre McCann PR și Biofarm, unul dintre primii producători români de medicamente și suplimente alimentare, a început la finalul lui 2018. Vizeză campanii de comunicare integrată pentru: Triferment, Carbocit, Devaricid.

Claudiu Dobriță, Creative Director McCann PR:

„Biofarm e genul de partener care te provoacă dincolo de challenge-urile obișnuite ale pieței de farmaceutice. Noi suntem genul de agenție care se hrănește cu provocări. Din această complementaritate nu putea decât să iasă ceva bun, care să confirme standardele strategice, creative și de execuție pe care ni le impunem în fiecare zi. De la insight și până la filmare, am simțit că facem ceva special împreună și rezultatele se văd.” 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu