Skip to main content

Fondatoarea agenției „The Practice” se alătură grupului Geometry Londra. Pe ce poziție

 
Fondatoarea agenției „The Practice” se alătură grupului Geometry Londra. Pe ce poziție

Gabriela Lungu, fondatoarea agenției de The Practice, se alătură grupului Geometry Londra. Va conduce echipa de creație Geometry dedicată contului Diageo și brandurilor Guinness, Baileys, Gordon’s, Tanqueray, Pimm’s sau J&B. 

„Pe scurt, împărtășim valori și ambiții similare: de a împinge granițele creativității și ce poate ea obține pentru evoluția unui brand; un client progresiv fantastic și o echipă minunată de leadership feminin”, a spus Gabriela Lungu.

Publicitate

Mutarea se produce de luna aceasta, iar poziția ei în companie este de director de creație (Global Creative Director Diageo). 

„Gabriela cumulează energia mai multor persoane și asta e un lucru extrem de benefic pentru cultura Geometry. Energia crează idei. Și ideile generează progres. Este fantastic că o avem în echipă”, a spus Elspeth Lynn Executive Creative Director Geometry Londra. 

Carte de vizită - Gabriela Lungu 

Gabriela Lungu are peste 15 ani de experiență creativă, în poziții de senior pentru mai multe companii. Cea mai recentă experiență în agenție a fost cea de Creative Partner la TBWA Londra, unde a susținut lansarea Disruption Live și a lucrat pentru Airbnb o campanie globală a brandului.

Este fondatoarea agenției de PR „The Practice” (2006), pe care a vândut-o șapte ani mai târziu către Leo Burnnet (parte a grupului Publicis). 

În România, Gabriela Lungu a mai lucrat cu Ogilvy timp de 10 ani, pornind de la poziția de copywriter și apoi a ajuns să conducă una dintre diviziile de business Ogilvy.

Înainte de experiența TBWA a fost Chief Creative Officer pentru rețeaua internațională Weber Shandwick, UK și EMEA.

A prezidat juriul categoriei de PR la festivalurile Clios și Dubai Lynx și a jurizat pentru D&AD, Cannes Lions, EFFIE UK, Ad Stars Asia și Campaign Big Awards. De asemenea, a fost gazda pentru multe competiții locale.

Este implicată în proiecte pentru susținerea femeilor la locul de muncă cum ar fi Women in Marketing, Global Women în PR. În ultimii doi ani a fost mentor în programul Cannes Lions, See it Be It care are ca scop accelerarea carierei generației noi feminine de directori de creație.

A fost speaker la Școala Cannes Lion și Festivalul de Marketing, iar în 2019 a realizat un parteneriat cu Cannes Lions și 42courses.com pentru cursurile de storytelling. A fost premiată pentru activitatea sa la WINGS în cadrul Women in Marketing Global Awards [organizația Women in Marketing] cu trofeul Independent Consultant of the Year

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Tot acest comunicat vadit pompos, conceput probabil chiar de doamna in cauza, arata doar ca a trecut pe la serviciu. Nimic senzational. A, sigur, a uitat sa spuna ca a inventat roata, mersul pe jos si apa calda. Merita premiul Nobel pentru orice!

Trimite un comentariu