Skip to main content

iCEE.fest:Upgrade 100. Campanii spectaculoase de la creativi de top şi studiouri de VR/AR si video gaming, la cel mai amplu festival dedicat transformării digitale organizat vreodată în România

 
iCEE.fest:Upgrade 100. Campanii spectaculoase de la creativi de top şi studiouri de VR/AR si video gaming, la cel mai amplu festival dedicat transformării digitale organizat vreodată în România

PARTENERIAT. Campanii spectaculoase de la creativi de top şi studiouri de VR/AR si video gaming, la cel mai amplu festival dedicat transformării digitale organizat vreodată în România

Publicitate

Festivalul care aduce săptămâna viitoare (joi si vineri) la Bucuresti peste 150 de speakeri de la marile companii din digital si tehnologie, iCEE.fest vine anul acesta cu un nou concept - UPGRADE 100 - şi cu o agendă care conţine 11 teme şi linii de conţinut variate.

Printre cele 11 linii de conţinut se vor trata de la subiecte legate de video gaming, publicitate online si viralitate, până la jurnalism şi PR, continuând cu VR/AR şi experimente de comunicare, e-commerce, fintech, e-health şi din multe alte direcţii care analizează schimbările radicale prin care trec business-ul, societatea şi chiar democraţia.

Printre cele 8 tipuri de bilete puse la dispoziţie de organizatori, oamenii de creaţie, strategie, PR, marketing şi comunicare beneficiază de un bilet de intrare special - Creativity Pass.

Creaţie, VR & video gaming pe UPGRADE Stage 1

>>> Numit ”Digital Commercial Individual of the Year”, Jonathan Kitchen (Jungle Creations) dezvoltă noi modalităţi prin care brandurile pot să se conecteze cu audienţele lor.

Iată două proiecte de la Jungle Creations, compania care are 80 milioane followers generând 5,5 miliarde de vizualizări

•Little Cassanova, cu YOTY

•World Destruction, cu WWF

>>> Într-o carieră de peste 20 de ani, Myles Lord (Serviceplan) a adunat numeroase premii internaţionale, incluzând 5 Golden Lions la Cannes, 2 Grands Prix la ADC şi 2 Grands Prix la Eurobest.

Iată două dintre ultimele sale proiecte:

•”Gender Pay Gap in Germany”

•”About Berlin Wall”

>>> Patrick Givens va vorbi despre ”superputerile marketingului modern”. Patrick este VP la VaynerMedia – agenţie deţinută de celebrul Gary Vaynerchuk.

•”Harry Caray's Last Call”

•”ICC's Discovery of True Soccer Heroes”

>>> Insight-uri despre impactul XR în marketing şi branding va prezenta Sami Hamid de la Glitch Studios, o agenţie de VR/ AR/ XR cu birouri în Osla, Istanbul şi Londra.

•Virtual reality showroom

•Drink in VR

>>> În ultimii 5 ani, Daniel Cheetham a construit divizia tech de la Happy Finish, un grup din care acum fac parte ingineri, artişti, povestitori şi cercetători. Proiectele lor vorbesc despre această muncă de echipă:

•”Drowning in plastic”

•”Molton Brown”

Pe site-ul festivalului puteţi găsi detalii, studii de caz spectaculoase şi un preview a ce va fi pe scenele UPGRADE 100, care va avea loc în Bucuresti, la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, în 13 si 14 iunie. Adică săptămâna viitoare – e ultima şansă să ajungi acolo.

Celor 11 linii de conţinut se adaugă speakeri-vedetă precum Salim Ismail, co-fondator „Singularity University”, psihologul Davin JP Phillips sau futurologul Matthew Griffin.

  • SPEAKERII, grupaţi pe domenii de interes, sunt listaţi aici.
  • AGENDA festivalului este publicată aici.
  • BILETELE care au mai rămas disponibile sunt aici.

iCEE.fest: UPGRADE 100 are loc la Bucuresti in perioada 13-14 iunie 2019, pentru al 8-lea an consecutiv, şi este realizat cu sprijinul Orange, Nissan, George / BCR, Coca-Cola, GLO, mPlatform, MedLife, Verizon Media, SalesForce, MedLife şi a altor susţinători.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cine isi putea imagina ca un astfel de festival va avea vreodata loc in Romania?!? Felicitari organizatorilor care se straduiesc de la an la an sa faca acest eveniment de neuitat. Inspiratie si know how pentru viitor!

Trimite un comentariu

sus