Skip to main content

iCEE.fest: UPGRADE 100. Trenduri în digital de la șefi din media și online. Cu ochii pe zona de audio, inteligența artificială și automatizarea publicității

 
iCEE.fest: UPGRADE 100. Trenduri în digital de la șefi din media și online. Cu ochii pe zona de audio, inteligența artificială și automatizarea publicității

De la inteligența artificială care „se furișează” tot mai mult în casele noastre, la automatizarea reclamelor sau tehnologia blockchain, sunt trei dintre tendințele despre care au vorbit primii invitați ai ICEE.fest: Upgrade 100, eveniment dedicat digitalului și tehnologiei, care are loc la zilele acestea la București. 

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare răspunsuri ale invitaților la întrebarea: care sunt principalele trenduri de urmărit în următorul an. 


Louise Curtis, The Telegrap

  • Pentru mine, unul dintre trendurile de care sunt foarte interesată este zona de audio și ce înseamnă asta pentru viitor. AI Assistent ne conduce viața, așa că mi se pare foarte interesant de urmărit evoluția unor platforme precum Alexa sau Google Assistant.
  • Deja tot mai multă lume are aceste dispozitive în sufragerie și cred că se subestimează ceea ce pot face acestea pentru viitor. Pentru mine, cam acesta este trendul principal pe care îl voi urmări în următorul an, Inteligența Artificială și tehnologia din spatele acestor dispozitive decât „Alexa, play me some music” și modul în care aceasta vor influența viața oamenilor.

Louise Curtis, despre monetizarea pe zona de audio: 

 

  • Cred că, momentan, e o chestiune legată de mărimea audienței. Cred că pentru ca zona de audio să devină relevantă pentru zona de business KPI ul trebuie să se schimbe. Pentru că am trăit atât de mult într-o lume dominată de numărul de afișări, încât vizualizarea unei reclame nu este același lucru cu ascultarea unei reclame. Să „fii” în urechea cuiva în timpul unui podcast este o experiență mult mai intimă.
  • Și cred că de aceea merită mult mai mulți bani. Cred că e timpul să ducem discuția către cele mai eficiente forme de publicitate în ce privește construcția de branduri, și cred că zona de audio este una dintre acestea. Da, este o provocare și cred că aceasta e volumul de audiență în acest moment. Dar odată ce vom atrage audiențe mai mari pe zona de audio și când lumea va înțelege efectele publicității audio în comparație cu formatele clasice, mă aștept ca lucrurile să se îmbunătățească.

Jannicka Bock, Google

  • Cred că unul dintre trendurile importante este automatizarea.
  • Cum gestionăm campaniile cât mai eficient, astfel încât să fim siguri că reclama care ajunge la utilizator prin intermediul smartphoneului sau a desktopului este cea mai relevantă pentru acel utilizator în cel mai bun moment. Și cred că automatizarea este cel mai bun mod de a ajunge acolo și ne ajută să ne concentrăm mai departe pe lucrurile cu adevărat importante. Automatizarea ne ajută să derulăm campanii mult mai eficient.

Marcus Shingles Entreprenor, ex CEO Xprize:

  • Și eu cred că Siri, Alexa, Inteligența Artificială și Machine Learning sunt principalele trenduri. E interesant cum se furișează în viețile noastre. Acum dispozitivele acestea sunt în casele noastre și ne ascultă.
  • Un alt aspect este. Cred că „blockchain tehnology” va transforma această industrie într-un mod semnificativ. Digital loyalty, tokens și branduri care să introducă propriile tokenuri sau unități de valoare
     
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu